|
-
Аналіз особистих характеристик ділових партнерів як засіб правильного вибору тактики переговорів
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти зовнішньоекономічної діяльності та необхідність урахування ризику 3
2. Вибір партнерів на світовому ринку 5
3. Організація роботи по збору інформації та вивченню фірм-партнерів. 6
4. Державне сприяння вибору надійних партнерів 8
5. Визначення коефіцієнта ділової репутації підприємства-суб’єкта ЗЕД 11
6. Проведення переговорів 13
Висновки 18
Література 19
-
Ділові зустрічі, бесіди і переговори
ПЛАН
1. Культура проведення ділових нарад 3
2. Етика ділових переговорів 8
3. Порівняльна характеристика ділових нарад, ділових бесід і переговорів 16
Список використаної літератури 18
-
Ведення ділових переговорів
План
Ведення ділових переговорів 3
1. Особливості ділових переговорів 3
2. Етапи ділових переговорів 5
3. Методи ведення ділових переговорів 11
Список використаної літератури 14
-
Управлінський облік
Вступ / Розділ 1. Теоретичні аспекти управлінського обліку в Україні: 1.1. Поняття управлінського обліку як основи для прийняття ділових рішень, 1.2. Міжнародна практика виділення управлінського обліку із загальної системи бухгалтерського обліку, 1.3. Організація системи управлінського обліку / Розділ 2. Управлінський облік в прийнятті ділових рішень, 2.1. Формування інформації управлінського обліку для прийняття ділових рішень, 2.2. Класифікація витрат для здійсненя обліку контролю, аналізу, регулювання планування та управління, 2.3. Складання кошторису підприємства, 2.4. Використання даних управлінського обліку для прийняття рішень і контролю / Розділ 3. Управлінський облік на сучасному етапі реформування: 3.1. Реформування управлінського обліку як процесу на основі застосування ПЕОМ, 3.2. Шляхи вдосконалення системи управлінського обліку / Висновки / Список використаних літературних джерел
-
Конкурентний аналіз за Портером
1. Загальний погляд на «діамант» Портера - 3 -
1) Нові конкуренти. - 5 -
2) Товари-замінники. - 5 -
3) Внутрішньогалузева конкуренція та її інтенсивність. - 6 -
4) Сила впливу продавців (постачальників). - 6 -
5) Сила впливу покупців (клієнтів). - 7 -
2. Аналіз конкурентів - 8 -
1) Збирання польових даних: - 9 -
2) Збирання даних, якi публікуються: - 9 -
3. Базові варіанти конкурентної стратегії - 11 -
1) Абсолютне лідерство у видатках. - 11 -
2) Диференціація. - 12 -
3) Фокусування. - 12 -
Список використаної літератури - 15 -
-
Психологія ділових взаємовідносин
Вступ 3
1. Мета та загальна характеристика ділових взаємовідносин 4
2. Структура ділового спілкування 9
3. Забезпечення психологічного комфорту в ділових взаємовідносинах 14
Висновок 20
Список використаної літератури 21
-
Майстерність успішних ділових переговорів
Вступ 3
1. Сутність та класифікація ділових переговорів 4
2. Етапи проведення ділових переговорів 6
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Робота за списками і базами даних в Excel
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальні відомості про дані. 7
1.1. Введення і редагування даних 7
1.2. Формат даних 10
2. Робота за списками і базами даних в Excel 12
2.1. Формування списку 13
2.2. Робота з командою Форма 15
2.3. Пошук у базі даних 16
2.4. Сортування бази даних 18
2.5. Фільтрація даних у списку 20
2.6. Підведенні підсумків у базі даних 22
3. Зведені таблиці 25
3.1. Створення зведеної таблиці 26
3.2. Групування даних 29
Висновки 32
Список літератури 33
-
Робота за списками і базами даних в Excel
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальні відомості про дані. 7
1.1. Введення і редагування даних 7
1.2. Формат даних 10
2. Робота за списками і базами даних в Excel 12
2.1. Формування списку 13
2.2. Робота з командою Форма 15
2.3. Пошук у базі даних 16
2.4. Сортування бази даних 18
2.5. Фільтрація даних у списку 20
2.6. Підведенні підсумків у базі даних 22
3. Зведені таблиці 25
3.1. Створення зведеної таблиці 26
3.2. Групування даних 29
Висновки 32
Список літератури 33
-
Етика ділового листування та використання мовних форм
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ЕТИКИ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 7
1.1. Види ділових листів та їх специфіка 7
1.2. Ділове листування 13
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ФОРМ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 18
2.1. Загальні методичні рекомендації при написанні ділових листів 18
2.2. Використання мовних зворотів та штампі в ділових листах 21
2.2.1.Звернення 22
2.2.2. Подяка 24
2.2.3. Вибачення 25
2.2.4. Нагадування 26
2.2.5. Відмова 27
2.2.6. Завершення листа 28
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
-
Контрольная работа Психологія управління і конфліктологія
1. Нагромадження суперечностей, методика та енергетика ділових конфліктів 3
2. Баланс сил у конфліктних ситуаціях 8
3. Ескалація ділового конфлікту та її види 13
4. Види кульмінації у ділових конфліктах 17
5. Реверсія у діловому конфлікті 19
Література 20
Cгенерировано за 0.152022 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|