-
Ведення ділових переговорів
План
Ведення ділових переговорів 3
1. Особливості ділових переговорів 3
2. Етапи ділових переговорів 5
3. Методи ведення ділових переговорів 11
Список використаної літератури 14
-
Ділові зустрічі, бесіди і переговори
ПЛАН
1. Культура проведення ділових нарад 3
2. Етика ділових переговорів 8
3. Порівняльна характеристика ділових нарад, ділових бесід і переговорів 16
Список використаної літератури 18
-
Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів
Зміст
Вступ 3
1. Підготовка до переговорів 4
2. Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів 8
3. Тактика тиску на ділових переговорах, прийоми раціонального самозахисту 11
Висновки 17
Перелік літератури 18
-
Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів
Зміст
Вступ 3
1. Підготовка до переговорів 4
2. Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів 8
3. Тактика тиску на ділових переговорах, прийоми раціонального самозахисту 11
Висновки 17
Перелік літератури 18
-
Ділові переговори, організація переговорів, стратегія і тактика
Вступ 2 1. Концепція ведення переговорів у сфері ділових відносин. 3 2. Основні (універсальні) стилі ведення переговорів. 7 3. Характеристика переговорного процесу у міжнародних відносинах. 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16
-
Контрольная работа Психологія управління і конфліктологія
1. Поняття та умови управлінського спілкування 3
2. Бар’єри спілкування 8
3. Загальні правила поведінки з керівництвом, колегами та підлеглими 11
4. Невербальна комунікація в практиці ділових стосунків 14
5. Техніка та прийоми ведення ділових переговорів 16
Література 21
-
Форми і організація спілкування
Зміст
Вступ 3
1 Форми і організація спілкування 4
2 Організація ділових нарад та ділових переговорів 8
3 Аналіз та оцінка повсякденного ділового спілкування менеджера (керівника) організації з підлеглими 12
Висновки та пропозиції 16
Використана література 17
-
Форми і організація спілкування
Зміст
Вступ 3
1 Форми і організація спілкування 4
2 Організація ділових нарад та ділових переговорів 8
3 Аналіз та оцінка повсякденного ділового спілкування менеджера (керівника) організації з підлеглими 12
Висновки та пропозиції 16
Використана література 17
-
Техніка і технологія ведення переговорів
Вступ 3
1. Правила підготовки до переговорів 4
2. Методичні і тактичні прийоми ведення переговорів 5
3. Підведення підсумків переговорів 7
4. Національні особливості ведення переговорів 9
Висновки 12
Список використаних джерел: 13
-
Психологічні аспекти організації ділового спілкування
Вступ 3
1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3
1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3
1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5
1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5
2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7
2.1. Підготовка переговорів 7
2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9
2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9
3. Прийоми проведення переговорів 10
3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10
3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12
3.3. Форми організації ділових контактів 14
Висновки 16
Список використаної літератури 16