Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень» (ID:32249)

| Размер: 27 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Метод інтерв’ю у практиці соціологічних опитувань 4
2. Метод фокус-групи 7
3. Фокусоване інтерв'ю за Р. Мертоном та фокус-групи 9
Висновок 17
Література 19

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація системи комунікації на фірмі
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Cгенерировано за 0.122402 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...