Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень» (ID:32249)

| Размер: 27 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Метод інтерв’ю у практиці соціологічних опитувань 4
2. Метод фокус-групи 7
3. Фокусоване інтерв'ю за Р. Мертоном та фокус-групи 9
Висновок 17
Література 19

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація системи комунікації на фірмі
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Cгенерировано за 0.207900 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів