|
-
Організація дозвілля в закладах курортного типу готельного господарства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Сутність дозвілля та принципи його організації в готельному господарстві 5
1.2. Характеристика розважальних та анімаційних заходів у готельному господарстві 8
1.3. Технологія організації дозвілля у готелях 11
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ У ГОТЕЛІІ «Назва» 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю 16
2.2. Оцінка організації дозвілля в готелі 23
2.3. Моніторинг рівня якості послуг з організації дозвілля 27
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ В ГОТЕЛІ «Назва» 32
3.1. Удосконалення дозвілля та анімаційних програм в готелі "Назва" у контексті розробки програм для різних категорій туристів 32
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 35
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 44
Звітність
-
Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43
-
Організація дозвілля в готелі
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти організації дозвілля в підприємствах готельного господарства різних типів 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля 5 1.2. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля підприємств готельного господарства різних типів 10 Розділ II. Аналіз діяльності підприємств дозвілля в готелі „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 17 2.1. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля гостей в готелі „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей 24 Розділ III. Пропозиція, щодо удосконалення послуг підприємств дозвілля в „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 29 Висновки і пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 43
-
Організація дозвілля туристичного підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Соціальна сутність туристичного дозвілля 4
2. Специфіка організації дозвілля в туристичних комплексах 5
3. Анімаційна служба туристичного комплексу 7
4. Дозвіллєві програми, що здійснюються у туристичних комплексах 9
Висновок 12
Використана література 13
-
Особливості обслуговування туристів на курорті, в курортному туризмі
Вступ 4
1. Характеристика курортного туризму 6
1.1. Зміст і поняття курортного туризму, його місце серед інших видів туризму 6
1.2. Курортні центри в світі та Україні 14
2. Особливості надання туристам послуг на курортах 25
2.1. Організація розміщення і харчування 25
2.2. Організація дозвілля 31
Висновки 32
Література 34
-
Роль тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи вивчення ролі тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії
туризму 5
1.1. Загальна характеристика тематичних парків та атракціонів в індустрії туризму 5
1.2. Розвиток атракціонів в Україні: основні проблеми 15
1.3. Поняття дозвілля та значення підприємств дозвілля в туризмі 19
Розділ 2. Аналіз діяльності атракціону "Банджі джам-пінг" в Кам'янець-Подільскому 22
2.1. Роль атракціону в розвитку Кам'янець-Подільську та проблеми його організації 22
2.2. Процес функціонування атракціону 24
2.3. Проблеми діяльності атракціону 26
Розділ 3. Рекомендації і заходи функціонування тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму в
Україні 28
3.1. Організація безпеки туристів 28
3.2. Перспективи розвитку тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму в Україні 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Особливості обслуговування в готелі туристів на відпочинку
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Сутність обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі 5
1.1. Теоретичні засади рекреаційного туризму та обслуговування туристів на відпочинку в готелі 5
1.2. Особливості обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі 12
2. Організація обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі 21
2.1. Аналіз організації розміщення в готельному комплексі туристів на відпочинку 21
2.2. Аналіз організації харчування в готельному комплексі туристів на відпочинку 23
2.3. Аналіз організації дозвілля в готельному комплексі туристів на відпочинку 27
Висновки 35
Список використаних джерел 36
Додатки 38
Додаток1. Класифікація засобів розміщення
Додаток 2. Структура туристично-готельного комплексу
Предметом дослідження курсової роботи є особливості обслуговування в готелі туристів на відпочинку.
Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України, що пропонують послуги туристам на відпочинку.
Основною метою курсової роботи є дослідження особливостей обслуговування в готелі туристів на відпочинку
Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання:
- визначити сутність обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі та сутність рекреаційного туризму у загальній класифікації туризму;
- дослідити особливості обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі;
- проаналізувати організацію обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі, зокрема організацію розміщення, організацію харчування, організацію дозвілля та додаткових послуг.
Джерельна база складає 22 джерела
Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)
Вступ 3
1. Організація виробництва послуг проживання в готелі 5
2. Загальна характеристика досліджуваного готелю „...” 16
3. Процес обслуговування гостей у готелі „...” 16
4. Функції та обов‘язки службовців служби обслуговування в готелі „...” 18
5. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі „...” 23
6. Організація прибиральних робіт 29
Висновок 35
Література 37
-
Скласти сценарій відпочинку в готелі (любий)
Анімаційна програма готелю 2
Сценарій 4
-
Організація обслуговування в готелях сімейних туристів
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні засади сімейного туризму 5
1.1. Місце та сутність сімейного туризму в загальній класифікації видів туризму 5
1.2. Складові готельних послуг 10
2. Організація обслуговування в готелях сімейних туристів 16
2.1. Особливості організації розміщення сімейних туристів 16
2.2. Форма організації додаткових послуг для сімейних туристів 24
Висновок 31
Список використаних джерел 32
Додатки 34
1. Класифікація засобів розміщення
Предметом дослідження курсової роботи є сімейний туризм, та особливості обслуговування в готелі даної категорії туристів в Україні.
Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України, що пропонують послуги сімейним туристам.
Основною метою курсової роботи є дослідження особливостей і принципів організації обслуговування в готелі сімейних туристів.
Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання:
- визначити місце та сутність сімейного туризму в загальній класифікації видів туризму;
- охарактеризувати складові готельних послуг;
- проаналізувати особливості організації розміщення сімейних туристів;
- визначити форми організації додаткових послуг для сімейних туристів.
Джерельна база складає 26 джерела, зокрема при написанні роботи були використані підручники «Організація туристичної діяльності в Україні» , «Основи готельного менеджменту» , «Дозвілля в зарубіжних країнах» , джерела інтернет.
Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків
-
Особливості організації та проведення масових туристських заходів з активного туризму
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАСОВИХ ТУРИСТИЧНИХ ЗАХОДІВ 5
1.1. Визначення поняття туристичний захід 5
1.2. Класифікація туристичних заходів 12
1.3. Організація масових заходів 14
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОГРАМИ МАСОВОГО ЗАХОДУ 20
2.1. Реклама програми масового заходу 20
2.2. Туристично-спортивна програма масового заходу 23
2.3. Анімаційна програма масового заходу 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Cгенерировано за 0.152605 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|