Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Етика ділового спілкування. Відповіді на питання» (ID:31060)

| Размер: 24 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
Содержание1. ДАЙТЕ ХАРАКТЕРИСТИКУ І НАЗВІТЬ ОСНОВОПОЛОЖНІ ПРИНЦИПИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕТИКИ 3
2. РОЗКРИЙТЕ ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ДІЛОВОЇ НАРАДИ, НАЗВІТЬ ЇЇ ПЕРЕВАГИ В ПОРІВНЯННІ З АДМІНІСТРАТИВНИМИ РІШЕННЯМИ 5
3. У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ПЕРЕГОВОРНИЙ ПРИНЦИП „БУТИ КОНКРЕТНИМ, АЛЕ ГНУЧКИМ” 8
4. У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ СПЕЦИФІКА СУПЕРЕЧКИ ПРИ СЛУХАЧАХ? 10
5. ЗНАЧЕННЯ ПАРАЛІНГВІСТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ. ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА ПЕРЕГОВОРАХ 12
Література 16

ЛитератураЛітература
1. Большакова А.М. Соціальна психологія для менеджерів. – Х. : ХДАК, 2006. — 264с.
2. Дорошенко В. Ю., Зотова Л. И., Нартов Н. А., Уледова И. А., Чернышова Л. И. Социальная психология и этика делового общения / В.Н. Лавриненко (ред.). – М. : Культура и спорт, 1995. – 160с.
3. Менеджмент: Понятійно-термінологічний словник / Г.В. Щокін (ред.). – К. : МАУП, 2007. – 744с.
4. Палеха Ю.І. Ділова етика. – К. : Видавництво Європейського університету, 2001. – 180с.
5. Рудакевич М.І. Етика державних службовців. – К. : Видавництво НАДУ, 2003. – 360с.
6. Тимошенко Н.Л. Корпоративна культура: Діловий етикет. – К. : Знання, 2006. – 392с.
7. Фишер Р., Юри У. Переговоры без поражения. Гарвардский метод / пер. с англ. – М. : Эксмо, 2006. – 319с.
8. Чмут Т.К., Чайка Г.Л., Лукашевич М.П., Осечинська І.Б. Етика ділового спілкування: Курс лекцій / Міжрегіональна академія управління персоналом / І.В. Хронюк (ред.). – К. : МАУП, 1999. – 203с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Етико-ділове спілкування
  • Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
  • Психологія ділового контакту
  • Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
  • Ділове спілкування з погляду психології
  • Стратегія і тактика ділового спілкування
  • Етика ділового спілкування. Словесні форми вітання, прощання, прохання та подяки
  • Психологічні аспекти організації ділового спілкування
  • Ділове спілкування та його особливості
Cгенерировано за 0.041757 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...