|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Види мовлення
План
1. Які кризові явища притаманні підліткам? 3
2. Опишіть основні форми психічного відображення 6
3. Розкрийте особливості видів та форм мислення 10
4. Які бувають види мовлення? Котрі з них особливо треба розвивати у учнів ПТУ? Поясніть свій вибір 15
Список використаної літератури 17
-
Дослідження фізичного процесу сприйняття
Вступ 2
Дослідження процесу сприймання як психічного явища та виявлення особливостей його формування і становлення у дошкільному віці 4
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Психічний розвиток дитини
Вступ 3
1.Поняття розвитку дитини 5
2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14
2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14
2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21
3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26
Висновки 30
Литература 32
-
Психічний розвиток дитини
Вступ 3
1.Поняття розвитку дитини 5
2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14
2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14
2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21
3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26
Висновки 30
Литература 32
-
Затримка психічного розвитку
Вступ 3
1. Причини виникнення затримки психічного розвитку 4
2. Прояви затримки психічного розвитку у дітей 6
3. Корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного віку 11
4. Корекція затримки психічного розвитку у школярів 20
Висновок 24
Література 25
-
Особливості психічного розвитку
Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25
-
Особливості психічного розвитку
Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25
-
Характеристика емоцій та почуттів. Психологія особистості правопорушника
ВСТУП 3
Завдання 1. Характеристика емоцій та почуттів, їх вплив на діяльність правоохоронця 5
Завдання 2. Психологія особистості правопорушника 13
Завдання 3. Визначити якому виду уяви відповідають положення: а) "Формує образи на основі опису об'єктів"; б) "Створює нові,
оригінальні образи"; в) "Відтворює образи за словесним описом". 17
ВИСНОВОК 18
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19
-
Психологічний стан людини і вміння керувати собою
Вступ 3
1. Поняття психічного стану 4
2. Вплив психічного стану людини на її поведінку 6
Висновок 7
Література: 9
-
Виникнення та розвиток психіки
Вступ 3
1. ПОЯВА І РОЗВИТОК ФОРМ ПСИХІЧНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ 4
2. СТАДІЇ РОЗВИТКУ ПСИХІКИ У ТВАРИН ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 7
3. ПСИХІКА ЛЮДИНИ ЯК ВИЩА СТАДІЯ ЇЇ РОЗВИТКУ 12
Висновки 17
Список використаної літератури 18
Вступ
Психіка – загальне поняття, котре об'єднує багато суб'єктивних явищ, що вивчаються психологією як наукою. Є два різні філософські розуміння природи і проявів психіки: матеріалістичне і ідеалістичне. Згідно першого, психічні явища є властивістю високоорганізованої живої матерії стосовно управління своїм розвитком і самопізнанням (рефлексією). Відповідно до ідеалістичного розуміння психіки в світі існує не одне, а два початки: матеріальне і ідеальне. Вони незалежні, вічні, не зводяться і не виводиться один з одного. Взаємодіючи в розвитку, вони проте розвиваються за своїми законами. На всіх ступенях свого розвитку ідеальне ототожнюється з психічним.
Згідно матеріалістичного розуміння психічні явища виникли в результаті тривалої біологічної еволюції живої матерії і в даний час є вищим результатом такого розвитку. Найбільш реально сьогодні є досліджування всіх психічних явищ з точки зору матеріалістичного розуміння, тому весь процес виникнення та розвитку психіки в даній роботі буде розглянутий в цьому аспекті.
-
Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5
1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5
1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13
2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13
2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16
2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 35
Cгенерировано за 0.008280 секунд
|