Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Механізм ціноутворення на світових торгових ринках» (ID:30746)

| Размер: 85 кб. | Объем: 65 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА СВІТОВИХ ТОРГОВИХ РИНКАХ 6
2 АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ХТЗ” 15
2.1 Загальна та економічна характеристика підприємства ВАТ “ХТЗ” 15
2.2 Аналіз собівартості продукції що виробляється 24
2.3 Аналіз політики ціноутворення підприємства 28
2.4 Дослідження стану та тенденцій розвитку цін на ринку сільгосптехніки України та світу 31
3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ВАТ “ХТЗ” НА СВІТОВИХ ТОРГОВИХ РИНКАХ 42
3.1 Підвищення ефективності процесу ціноутворення на ВАТ “ХТЗ” 42
3.2 Розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів із застосуванням комп’ютерних технологій 49
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 60
Додаток А_Цінові стратегії залежно від маркетингових цілей підприємства на зовнішньому ринку 65

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. Закон України “Про підприємство” від 07.02.1991 № 698-XII // Відомості Верховної Ради України. – 1991. - № 14. – ст. 168.
2. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ.. – М.: Экономика 1989. – 519 с.
3. Безкоровайна С. В. Вибір оптимальних методів ціноутворення в умовах ринку // Тези доповідей ІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів 23-24 квітня 2003 року. – К.: КНУТД 2003. – С. 164.
4. Безкоровайна С. В. Застосування маркетингових досліджень у процесі управління ціновою політикою підприємства // Збірник наукових праць ІІІ Всеукраїнської науково-практичній конференції “Крок у майбутнє” – К.: КНТУ “КПІ” 2003. – С. 124-125.
5. Березин И.С. Маркетинг и исследование рынков – М.: Русская деловая литература. 1999. – 416 с.
6. Божук С.Г. Маслова Т.Д. Маркетинговая деятельность. Субъекты. Функции. Виды. Организация: Курс лекций по спец. 061500. Маркетинг. – СПб.: СПбГИЭА 1997. – 140 с.
7. Бондар О. Чому не купують тракторів? // Пропозиція. – 2008. - № 6. – С. 32 – 35.
8. Браверман А.А. Маркетинг в российской экономике переходного периода: методология и практика. – М.: ОАО Изд-во “Экономика” ТОО “КоМарктЛтд” 1997. – 639 с.
9. Гаджинский А.М. Основы логистики: Учеб. пособие. – М.: ИБЦ “Маркетинг” 1995. – 124 с.
10. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра 2004. – 712 с.
11. Гуз Р.З. Организация продажи непродовольственных товаров: Учебник для товаровед. 2-е изд. перераб. и доп. – М.: Экономика 1983.-192 с.
12. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект): Учебное пособие. – М.: ИНФРА-М 1997. – 289 с.
13. Дихтль Е. Хершген Х. Практический маркетинг: Учебн. пособие/ Пер. с нем. Под ред. И.С. Минко. – М.: Высшая школа ИНФРА-М 1996. – 255 с.
14. Егоров В.Ф. Организация торговли: Учебник для вузов. – СПб.: Питер 2004. – 352 с.
15. Исикава К. Японские методы управления качеством/ Сокр. пер. с англ. – М.: Экономика 1988. – 215 с.
16. Кинг У. Клинланд Д. Стратегическое планирование и хозяйственная практика: Пер. с англ. – М.: Экономика 1997. – 280 с.
17. Кириленко В. Кириленко Г. Теорія ціни та сучасне ціноутворення в Україні // Економіка України. – 2002. - №8. – С.56-62.
18. Клейнер Г.Б. Тамбовцев В.Л. Качалов Р.М. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски стратегии безопасность. – М.: Экономика 1997. – 736 с.
19. Кожекин Г.Я. Мисербиева С.Г. Маркетинг предприятия: Учебн. пособ. – Мн.: Книжный дом Мисанта 2004. – 240 с.
20. Козловский В.А. Маркина Т.В. Макаров В.М. Производственный и операционный менеджмент: Учебник. – СПб.: Специальная литература 1998. – 348 с.
Дополнительная информация4243
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Механізм ціноутворення на світових торгових ринках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціноутворення на світових товарних ринках
  • . Ціноутворення на світовому товарному ринку. Фактори ціноутворення. Експортні і імпортні ціни
  • . Ціноутворення на світовому товарному ринку. Фактори ціноутворення. Експортні і імпортні ціни
  • Ціноутворення на світових товарних ринках
  • Ціноутворення на світових товарних ринках
  • МЕХАНІЗМ БІРЖОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА БІРЖОВИХ РИНКАХ
  • Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
  • Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
  • Контрольна з маркетингу
  • Концепція цінової стратегії
Cгенерировано за 0.142315 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...