Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Соціально комунікативні основи реклами» (ID:30669)

| Размер: 105 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: 400 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3

Розділ І. Теоретичні основи рекламної комунікації 8
1.1. Поняття види та сутність реклами 8
1.2. Міфотехнології в практиці соціальних комунікацій 19

Розділ ІІ. Основи реклами соціально-комунікативної точки зору 28
2.1 Соціальна орієнтація рекламних текстів 28
2.2 Комунікативні стратегії і тактики в рекламі 37
2.3 Психологічні особливості сприйняття та обробки рекламної інформації 47

Розділ ІІІ. Комунікаційна ефективність телевізійної реклами 66
3.1 Моделі комунікативних ефектів та способи їх оцінки 66
3.2 Дослідження ефективності телевізійної рекламної соціо-комунікації на прикладі української політичної реклами 2007-2008 рр. 79

Висновки 106
Список використаних джерел 110

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел
1. Закон Украины «О рекламе» // Налоги и бухгалтерский учёт. – 2003. – № 77. – С. 3 – 15.
2. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» // Голос України. – 1994. – № 31. – С. 4 – 5.
3. Указ Президента України «Про заходи щодо попередження недобросовісної реклами» // Голос України. – 1994. – № 236. – С. 5.
4. Аржанов Н.П. Галерея отечественной рекламной классики (реклама в профессиональных периодических изданиях начала ХХ века) // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 2. – С. 42 – 45.
5. Асеева Е.Н. Асеев П.В. Рекламная кампания. – М.: Стрикс: Экспертное бюро. – 2007. – 112 с.
6. Авдеева Н.Н. Фоминых Н.А. Влияние телевизионной рекламы на детей и подростков // Человек. – 2007. – № 1. – С. 106 – 109.
7. Аврамов Д. Профессиональная этика журналиста: парадоксы развития поиски перспективы. – М.: Мысль 2008. – 271 с.
8. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: Учебное пособие. – М.: Аспект-Пресс 2007. – С. 82 – 99.
9. Белянин А.Б. Социальная реклама как коммуникативный ресурс управления. – М. 2007. – 481 с.
10. Белянин А.Б. Социальная реклама: сущность и информационно-коммуникативные функции. – М.: МГАПИ 2008. – 147 с.
11. Буткевич Ю.А. Крикунова В.В. Реклама как форма социальной коммуникации.- М. 2007. – 85 с.
12. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: Учебное пособие. – М.: Аспект-Пресс 2007. – С. 6 – 48.
13. Валовая М.Д. Азы древнейшего ремесла или 13 бесед о рекламе и маркетинге. – М.: Остроженка-Инвест 2004. – 109 с.
14. Валовая М.Д. Азы древнейшего ремесла или 13 бесед о рекламе и маркетинге. – М.: Остроженка-Инвест 2007. – 109 с.
15. Вербило Т. Как готовить рекламу в газете. – К.: Союз рекламистов Украины 2007. – 52 с.
16. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. – Ч. І. – СПб: Триз-Шанс 2005. – 228 с.
17. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности. Записки московского рекламиста. – М.: Гелла принт 2006. – 320 с.
18. Гашпаровічова Л.В. Переваги та проблеми розміщення реклами в регіональній пресі // Вісн. Київ. нац. ун-ту. – Серія: Журналістика. – 2008. – Вип. 6. – С. 57 – 59.
19. Головкіна Н.В. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: короткий огляд // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 2. – С. 20 – 24.
20. Головкіна Н.В. Оманлива реклама: Світова практика контролю // Маркетинг в Украине. – 2007. – № 1. – С. 11 – 15.
21. Гавра Д. П. Социально коммуникативные технологии: сущность структура функции. // Петербургская школа PR: от теории к практике. Вып. 1: Сборник статей / Отв. ред. А. Д. Кривоносов – СПб.: Роза мира 2008. – С. 30.
22. Гавра Д. П. Социально-коммуникативные технологии: сущность структура функции // Петербургская школа PR: от теории к практике. Вып. 1: Сборник статей 2006. – С. 39–43.
23. Геращенко Л. Л. Мифология рекламы. – М.: Диаграмма 2008. – С. 319.
24. Дрю Ж.–М. Ломая стереотипы: Реклама разрушающая общепринятое. – СПб. М. Х. Минск: Питер 2007. – 271 с.
25. Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник. – К.: Знання 2007. – С. 4 – 27.
26. Дёмина И.Н. Теоретические основы рекламного дела. Учебное пособие. – Иркутск: Иркутский ун-т 2006. – С. 48 – 60.
27. Джефкінс Ф. Правові та етичні аспекти рекламної справи // Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник / Доп. і ред. Д. Ядіна. - 4-тє вид. – К.: Знання 2006. – 401 с.
28. До дискусії про журналістську етику. – К.: Республіка 2006. – 112 с.
29. Зазыкин В.Г. Психологические основы гуманистической рекламы. – М. 20006 – 137 с.
30. Дуцик Д. Політична журналістика. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська акад.» 2007. – 138 с.
31. Закони і практика ЗМІ у одинадцяти демократіях світу (Порівняльний аналіз) / ARTICLE 19 Харк. правозахисна група. – Х.: Фоліо 2006. – 199 с.
32. Законы и практика СМИ в странах СНШ и Балтии: Сравнит. анализ / Иссл. подгот. неправительственной некоммерческой организацией Фонд защиты гласности. – М.: Галерия 2007. – 224 с.
33. Інформаційна відкритість органів державної влади України / За заг. ред. М. Лациби. – К.: Український незалежний центр політичних досліджень 2006. – 156 с.
34. Коломиец В.П. Реклама в социологическом видении// Вестник Московского университета. – М. 2007. – 142 с.
35. Конецкая В. П. Социология коммуникации: Учебник. - М.: Международный ун-т бизнеса и управления.- М. 2006. – 166 с.
36. Конаныхин К.В. Рекламный процесс в СССР в 30-е годы // Вестник МГУ. – Серия 10: Журналистика. – 2007. – № 2. – С. 49 – 57.
37. Корнилов Л.Н. Фельчикова Н.П. От глашатая до неона. – М.: Знание 1978. – 125 с.
38. Катернюк А.В. Рекламные технологии. Коммерческая реклама. Учебное пособие. – Ростов-на-Дону: Феникс 2005. – 316 с.
39. Кафтанджиев Х. Тексты печатной рекламы. – М.: Смысл 2005. – 274 с.
40. Кашпур А. Специальные акции и спецпроекты – перспективные формы маркетинговых коммуникаций // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 2. – С.18–20.
41. Клушина Н.И. Композиция рекламного текста // Русская речь. – 2007. – № 5. – С. 85 – 87.
42. Кохтев Н.Н. Реклама: искусство слова: Рекомендации для составителей рекламных текстов. – М.: МГУ 2004. – 95 с.
43. Кузнецова О.Д. Журналістська етика та етикет: Основи теорії методики дослідження трансформації незалежних видань України регулювання моральних порушень: Монографія. – Л.: Світ 2008. – 411 с.
44. Кузнецова О. Ціннісноетичне регулювання журналістської діяльності в Україні // Збірка наук. праць Науково-дослідного центру періодики. – Л. 2007. – Вип. 7. – С. 185 – 191.
45. Кутлалиев А. Попов А. Эффективность рекламы. — М.: Эксмо 2005. – 241 с.
46. Лазутина Г. Профессиональная этика журналиста: Учеб. пособие для студ. ВУЗов обучающихся по направлению и специальности «Журналистика». – М.: Аспект пресс 2007. – 129 с.
47. Ляпина Т.В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы. – К.: Альтпресс 2006. – С. 294 – 329.
48. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ 2007. – С. 7 – 24.
49. Ляпина Т.В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы. – К.: Альтпресс 2007. – С. 308 – 329.
50. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ 2006. – 200 с.
51. Ляпина Т.В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы. – К.: Альтпресс 2008. – С. 47 – 73.
52. Луценко К. В. Політична реклама як іміджеві технологія у системі комунікації та маркетингу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00.08 / К. В.Луценко. – Чернівці 2008. – 18 с.
53. Мозер К. Психология маркетинга и рекламы / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр 2004. – С. 61 – 69.
54. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – Ч. 1. – М.: Евраз. регион 2007. – 399 с.
55. Мозер К. Психология маркетинга и рекламы / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр 2007. – 161 с.
56. Матанцев А.Н. Эффективность рекламы. – М.: Финпресс 2007. – 413 с.
57. Мирошникова Е. Разработка рекламного бюджета: выбор оптимальных подходов // Маркетинг и реклама. – 2007. – № 1. – С. 46 – 49.
58. Мозер К. Психология маркетинга и рекламы / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр 2007. – С. 44 – 81.
59. Неприличная реклама: За и против // Журналист. – 2006. – № 11. – С. 26.
60. Назайкин А.Н. Рекламная деятельность газет и журналов. – М.: РИП-Холдинг 2007. – 186 с.
61. Оганесян А.А. Рекламная деятельность. – М.: Приор 2007. – С. 3 – 20.
62. Панкратов Ф.Г. и др. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг 2007. – С. 3 – 31.
63. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність. – К.: МАУП 2007. – 240 с.
64. Оганесян А.А. Рекламная деятельность. – М.: Приор 2008. – С. 17 – 21 100 – 101.
65. Огилви Д. Откровения рекламного агента. – М.: Финстатинформ 2004. – 108 с.
66. Оганесян А.А. Рекламная деятельность. – М.: Приор 2007. – С. 17 – 18 46 – 51 97 – 98.
67. Профессиональная этика журналиста: В 2-х т. / Фонд защиты гласности Сост. Ю.В. Казаков. – М.: Галерея 1989. – 174 с.
68. Подгурецки Ю. Н. Социальная коммуникация.- М.: Гелиос АРВ 2008. – 135 с.
69. Полукаров В.Л. Рекламная коммуникация. – М. 2007. – 241 с.
70. Потапова У.Ю. Социальная реклама: эффективность функционирования в социальной коммуникации российского общества. – М. 2007. – 264 с.
71. Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века.- М.: Ваклер 2007. – 67 с.
72. Плисский Н. Реклама. Её значение происхождение и развитие. – СПб. – 2007. – 78 с.
73. Панкратов Ф.Г. и др. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг 2006. – 362 с.
74. Петрова Е. Мифологическая аргументация для создания впечатляющего образа фирмы //Рекламодатель: теория и практика. 2003. - № 5. - С.24-27.
75. Політичний консалтинг в Україні: Агенція комплексного розвитку «MARTIN group». – Видавництво: АФ «ВаМа». – 2006. – 175 c.
76. Потятиник Б. В. Медіа: ключі до розуміння. Серія: Медіакритика. –Львів: ПАІС 2007. – 312 с.
77. Різун В. В. Маси: Тексти лекцій. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет» 2009. – 118 с.
78. Різун В. В. Непийвода Н. Ф. Корнєв В. М. Лінгвістика впливу: Монографія. – К.: Видавничополіграфічний центр «Київський університет» 2007. – 148 с.
79. Рожков И.Я. Международное рекламное дело. – М. 2008. – 231 с.
80. Ромат Е.В. Реклама. Учебник для вузов.– К. Х.: Студцентр 2007. – 479 с.
Дополнительная информация4206
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Соціально комунікативні основи реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Класифікація реклами
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • Організація та форми бібліотечної реклами
  • Друкована реклама
  • Реклама на електронних ЗМІ
  • Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Психологія політичної реклами
  • Дитина в телерекламі
Cгенерировано за 0.139233 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...