Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні» (ID:30564)

| Размер: 26 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
1. Цінові стратегії 4
1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4
1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5
2. Маркетингові стратегії цін 7
2.1. Стратегія високих цін 7
2.2. Стратегія середніх цін 9
2.3. Стратегія низьких цін 9
2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10
2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11
2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12
2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13
2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15
2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Безкоровайна С. Дослідження цілей цінової політики підприємств// Актуальні проблеми економіки. - 2004. - № 11. - C. 38-40
2. Бєлявцев М. І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ М. І. Бєлявцев І. В. Петенко І. В. Прозорова М-во освіти і науки України ДНУ. -К.: Центр навчальної літератури 2005. -330 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра 2006. – 712 с.
4. Гвоздик О. Ассортиментная и ценовая политика // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 5-6. - C. 60-61
5. Длігач А. О. Формування маркетингової цінової стратегії // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 12. - C. 80 - 93.
6. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. – К.: КНЕУ 2002.
7. Корінєв В. Ризикова ситуація: особливості вибору цінової стратегії і тактики // Маркетинг в Україні. - 200. - № 3. - C. 26-29
8. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства. – К.: КНЕУ 2003.
9. Тарасевич В.М. Ценовая политика предприятия. – СПб.: Питер 2005.
10. Яновский А. Формирование ценовой политики предприятия// Маркетинг. - 2002. - № 3. - C. 117-121

Дополнительная информация75454
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні
  • Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні
  • Християнство в контексті сучасності
  • Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування
  • Соціальне страхування в системі ринкових відносин
  • Планування та управління ресурсною базою в туристичному підприємстві
  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
  • Україна в системі сучасних міжнародних відносин головні напрямки її зовнішньополітичної діяльності
  • Економічні аспекти міжнародного туризму (бакалавр)
  • Українсько - американські економічні відносини
  • Проблеми фінансів підприємств
Cгенерировано за 0.135934 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...