-
Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні
Зміст
Вступ 3
1 Власність у системі виробничих відносин 5
1.1 Поняття, об’єкти та суб’єкти відносин власності 5
1.2 Зміст відносин власності як економічної категорії 6
1.3 Структура та юридичні аспекти відносин власності 10
2 Основні тенденції у відносинах власності на сучасному етапі 18
2.1 Зміст власності на фактор виробництва на сучасному етапі розвитку господарства 18
2.2. Трансформація відносини власності в Україні 23
3 Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні 35
Висновки 43
Використана література 46
-
Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні
Зміст
Вступ 3
1 Власність у системі виробничих відносин 5
1.1 Поняття, об’єкти та суб’єкти відносин власності 5
1.2 Зміст відносин власності як економічної категорії 6
1.3 Структура та юридичні аспекти відносин власності 10
2 Основні тенденції у відносинах власності на сучасному етапі 18
2.1 Зміст власності на фактор виробництва на сучасному етапі розвитку господарства 18
2.2. Трансформація відносини власності в Україні 23
3 Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні 35
Висновки 43
Використана література 46
-
Християнство в контексті сучасності
Вступ 3
1. Загальні тенденції розвитку сучасного християнства 5
2. Католицизм на сучасному етапі 8
3. Православ’я на сучасному етапі 11
4. Основні напрямки розвитку сучасного протестантизму 15
Висновки 17
Література 19
-
Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування
Вступ 3
1. Стратегії ціноутворення в умовах готельного господарства 6
1.1. Маркетингова філософія бізнесу як передумова забезпечення конкурентоспроможності підприємств 6
1.2. Цінова політика та цінові стратегії виробника готельних послуг 13
1.3. Механізми ціноутворення на підприємствах Укоопспілки 24
2. Аналіз цінової політики готелю "__" 34
2.1. Загальні відомості про підприємство 34
2.2. Аналіз фінансового стану 41
2.3. Цілі цінової політики підприємства 50
3. Напрямки розробки та вдосконалення цінової стратегії підприємств Укркоопспілки 56
3.1. Інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємств 56
3.2. Вдосконалення стратегічних засобів конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації 69
3.3. Напрями вдосконалення цінової політики готелю "__" 78
4. Охорона праці 89
4.1. Юридично-правові аспекти 89
4.2. Санітарно-гігієнічні вимоги 93
4.3. Електробезпека 96
4.4. Пожежна безпека 99
Висновки 107
Література 111
Додаток. Фінансова звітність готелю «Кооператор» за 2006 р. 115
-
Планування та управління ресурсною базою в туристичному підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи процесу формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства 6
1.1. Основні напрямки управління комерційною діяльністю туристичного підприємства 6
1.2. Деякі аспекти управління фінансовими ресурсами підприємства 15
1.3. Проблеми ефективного функціонування підприємств сфери послуг 18
2. Управління ресурсною базою ВАТ "Туристичний комплекс "Пролiсок" 22
2.1. Загальні відомості по підприємство 22
2.2. Аналіз основних фінансових показників господарської діяльності готельного комплексу “Пролісок” 25
3. Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства 34
Висновки 36
Література 39
Метою роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій, спрямованих на ефективний розвиток туристичних підприємств на основі вдосконалення механізму менеджменту ресурсної бази.
Об'єктом дослідження є процеси управління виробничо-господарською діяльністю підприємств туристичної галузі і реалізації туристичних послуг, зокрема ВАТ “Готельний комплекс “Пролісок”..
Предметом дослідження є механізм менеджменту ресурсної бази та інвестиційних процесів в туристичних підприємствах із врахуванням особливостей розвитку на сучасному етапі ринкових перетворень.
-
Соціальне страхування в системі ринкових відносин
Вступ 3
Розділ 1. Місце соціального страхування в системі ринкових відносин 5
1.1 Сутність та значення соціального страхування в системі ринкових відносин 5
1.2. Моделі адміністрування збору страхових внесків в умовах ринкової економіки 11
Розділ 2. Система соціального страхування в Україні на сучасному етапі розвитку ринкових відносин 14
2.1 Становлення системи соціального страхування в Україні 14
2.2 Характеристика сучасної системи соціального страхування в Україні 18
2.3. Страхування на випадок безробіття 20
2.4 Страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням 23
2.5. Страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності 26
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності роботи фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування 34
Висновки 42
Література 44
Додаток А. Страхові тарифи для роботодавців та найманих працівників на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у 2006 році 46
Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку соціального страхування в Україні 47
-
Україна в системі сучасних міжнародних відносин головні напрямки її зовнішньополітичної діяльності
Вступ 3
1. Україна в системі сучасних міжнародних відносин на сучасному етапі 5
2. Україна в загальноєвропейському політичному процесі 8
3. Головні напрямки зовнішньополітичної діяльності України на сучасному етапі 14
Висновки 16
Список літератури 19
-
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
-
Економічні аспекти міжнародного туризму (бакалавр)
Вступ 3
Розділ 1. Науково-методологічні аспекти міжнародного туризму України 6
1.1. Роль і значення міжнародного туризму в економіці України 6
1.2. Зарубіжний досвід розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 9
1.3. Методологічні аспекти визначення впливу міжнародного туризму на економіку України 19
Розділ 2. Дослідження впливу міжнародного туризму на економіку України 24
2.1. Статистичний аналіз розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 24
2.2. Нормативно-правове забезпечення туризму в умовах ринкової економіки 33
Розділ 3. Проблеми та напрямки розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 41
3.1. Проблеми та сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму 41
3.2. Напрямки розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 51
Висновки та пропозиції 55
Список використаної літератури та джерел 59
Додатки 61-66
-
Українсько - американські економічні відносини
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Основні етапи українсько-американських економічних відносин 5
1.1. Етап І. "Русоцентричний" підхід Вашингтона (1991-1994) 5
1.2. Етап ІІ. Визнання України "стратегічним партнером" (1994-1997) 10
1.3. Етап ІІІ. Розчарування Заходу (1998-2000) 13
1.4. Етап ІV. Зміна пріоритетів 17
РОЗДІЛ 2. Основні проблеми україно-американських відносин на сучасному етапі (кінець 2000-2002 рр.) 20
2.1. Криза президентської влади в Україні 20
2.2. Окремі питання відносин на сучасному етапі 28
2.3. "Іракгейт" - новий поворот в україно-американських відносинах 31
ВИСНОВКИ 34
ЛІТЕРАТУРА 36
ДОДАТОК 1 40
-
Проблеми фінансів підприємств
Вступ / Розділ 1. Сутність і функції фінансів підприємств у ринкових умовах / Розділ 2. Проблеми організації фінансів підприємства на сучасному етапі розвитку економіки України / Розділ 3. Напрямки вдосконалення організації фінансової роботи на підприємстві / Висновки / Список використаної літератури / Додатки