Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
3

Тема: «Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні» (ID:30564)

| Размер: 26 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 16.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3
1. Цінові стратегії 4
1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4
1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5
2. Маркетингові стратегії цін 7
2.1. Стратегія високих цін 7
2.2. Стратегія середніх цін 9
2.3. Стратегія низьких цін 9
2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10
2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11
2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12
2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13
2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15
2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Безкоровайна С. Дослідження цілей цінової політики підприємств// Актуальні проблеми економіки. - 2004. - № 11. - C. 38-40
2. Бєлявцев М. І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ М. І. Бєлявцев І. В. Петенко І. В. Прозорова М-во освіти і науки України ДНУ. -К.: Центр навчальної літератури 2005. -330 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра 2006. – 712 с.
4. Гвоздик О. Ассортиментная и ценовая политика // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 5-6. - C. 60-61
5. Длігач А. О. Формування маркетингової цінової стратегії // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 12. - C. 80 - 93.
6. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. – К.: КНЕУ 2002.
7. Корінєв В. Ризикова ситуація: особливості вибору цінової стратегії і тактики // Маркетинг в Україні. - 200. - № 3. - C. 26-29
8. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства. – К.: КНЕУ 2003.
9. Тарасевич В.М. Ценовая политика предприятия. – СПб.: Питер 2005.
10. Яновский А. Формирование ценовой политики предприятия// Маркетинг. - 2002. - № 3. - C. 117-121

Дополнительная информация 75454
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні

  • Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні

  • Християнство в контексті сучасності

  • Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування

  • Планування та управління ресурсною базою в туристичному підприємстві

  • Соціальне страхування в системі ринкових відносин

  • Україна в системі сучасних міжнародних відносин головні напрямки її зовнішньополітичної діяльності

  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

  • Економічні аспекти міжнародного туризму (бакалавр)

  • Українсько - американські економічні відносини

  • Проблеми фінансів підприємств


Cгенерировано за 0.018311 секунд

загрузка...