Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Стратегія розвитку підприємства в ринкових умовах» (ID:30090)

| Размер: 134 кб. | Объем: 124 стр. | Стоимость: 425 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стратегічного управління на підприємстві 5
1.1. Стратегічний аспект в управлінні організацією 5
1.2. Зміст і структура стратегічного управління 16
1.3. Ієрархія завдань і стратегій 31
РОЗДІЛ 2. Стратегічний аналіз середовища підприємства на прикладі ТОВ „МКФ” 41
2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 41
2.2. Аналіз базових стратегій конкурентних переваг 53
2.3. SWOT-аналіз досліджуємого підприємства 63
РОЗДІЛ 3. Вибір стратегії для ТОВ „Миколаївська кондитерська фабрика” та забезпечення її реалізації 73
3.1. Стратегічний набір підприємства 73
3.2. Проведення стратегічних змін 86
3.3. Мобілізація потенціалу для виконання стратегії 99
РОЗДІЛ 4. Соціальна відповідальність бізнесу 103
4.1. Законодавча та нормативно-правова база соціальної відповідальності 103
4.2. Основні заходи соціальної відповідальності для підприємства 105
4.3. Охорона праці як головний фактор внутрішньої соціальної відповідальності 107
4.4. Висновки по розділу 113
ВИСНОВОК 115
ДОДАТОК А 121
ДОДАТОК Б 122
ДОДАТОК В 123
ДОДАТОК Г 124
ДОДАТОК Д 125


Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Авдокушин Е.Ф. Маркетинг в международном бизнесе. – М.: 2004.
2. Альткорн Е. Стратегії виходу з товарною маркою на закордонні ринки // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 2. – с. 23.
3. Армстронг Т. Котлер Ф. Маркетинг. – М.: Діалектика 2003.
4. Асель Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: Инфра-М 2002.
5. Багиев Г.Л. Аренков И.А. Основы маркетингових исследований. – С-П.: 2004.
6. Бардасова С. SWOT–анализ в разработке маркетинговой стратегии // Управление компанией. – 2005. – 4 (11). – с. 19.
7. Басовский Л.Е. Маркетинг.– М.: Инфра-М 2005.
8. Баязитов Т. Стратегия: отдельные аспекты формулирования и применения // Управление компанией. – 2002. – № 3 (10). – с. 13.
9. Билльманн Вольфганг. Основы управления предприятием. – М.: Тсис 2002.
10. Блинов А.О. Захаров В.Я. Имидж организации как фактор ее конкурентоспособности // Менеджмент в России и за рубежом. – 2003. – №4. – с. 17.
11. Бoppoy К. Браун Р. Бізнес – план: Практичний посібник. – К.: Знання 2005.
12. Бухалков М.П. Внутрифирменное планирование. Учебник. – М.: ИНФРА-М 2004.
13. Василенко В.О. Ткаченко Т.І. Стратегічне управління. – К.: ЦУЛ 2003.
14. Васильев А.С. Подготовка и принятие управленческих решений: Организационно-правовые проблемы. – О.: АО Бахва 2005.
15. Васильева Н. Промышленный обзор рынка кондитерских изделий // Бизнес.– 2003. – №8 (527). – с. 68.
16. Васильева Н. Рынок кондитерских изделий. Dolce vita 2004 // Бизнес. – 2004. – № 4. – с. 77.
17. Велесько Е.И. Логинов П.П. Экономическо-математическое обоснование общей задачи стратегического управления на предприятии // Маркетинг в России и за рубежом. — 2003. – № 5. – с. 68.
18. Виханский О.С. Стратегическое управление. – М.: Гароарики 2004.
19. Гранкина Н.А. Попов Е.В. Разработка внешнеэкономической стратегии сбыта продукции // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 3 (35). – с. 90.
20. Карпов В.А. Кучеренко В.Р. Маркетинг: Прогнозування кон юнктури ринку: Навчальний посібник. –К.: Знання 2006.
21. Корпоративна культура: Навчальний посібник/ під заг. ред. Хаєта Г.Л. – К.: Центр навчальної літератури 2003.
22. Круглов М.П. Стратегическое управление компанией: Учебник для ВУЗов. – М.: Русская деловая литература 1998.
23. Кузнецов B.C. О стратегической альтернативности // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 2. – с. 34.
24. Логинов П.П. Стратегическое управление продуктом: концепция локального лидерства // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 5. (31). – с.3.
25. Макаров М. Внедрение стратегии: шаг за шагом // Управление компанией. – 2005. – № 2 (09). – с. 22.
26. Токарев В. Применение SWOT-анализа при разработке стратегии фирмы // Управление компанией. – 2002. – № 10 (17). – с. 56.
27. Томпсон А.А. Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. – М.: ЮНИТИ 2003.
28. Хает Г.Л. Медведева О.А. Корпоративная культура и ценности человека. – К.: 2005.
29. Шершньова З.Є. Оборська С.В. Стратегічне управління. – К.: 2002.
30. Шершньова З.Э. Ратушний Ю.М. Стратегічне управління. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: 2003.


Дополнительная информация3882
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Стратегія розвитку підприємства в ринкових умовах»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)
  • Підприємство як суб’єкт ринкових відносин
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
  • Облік і аудит розрахунків з податками підприємства в ринкових умовах
  • Облік і аудит розрахунків з податками підприємства в ринкових умовах
  • Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
Cгенерировано за 0.132173 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...