Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови» (ID:30009)

| Размер: 119 кб. | Объем: 64 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание
Список використаних скорочень 2

Вступ 3

1. Науково-методичні засади дослідження 7
1.1. Теоретичні основи колекційного навчання дітей з тяжкими вадами мови 7
1.2. Обґрунтування поетапного формування розумових дій у дітей з тяжкими вадами мови 11

2. Порушення мовлення у дітей та стратегія їх коригування 13
2.1. Мова дитини як засіб передачі інформації логопедична допомога дітям з вадами мовлення 13
2.2. Види та ознаки порушень мовлення 15
2.3. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 17
2.4. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 21

3. Діагностика особливостей засвоєння природничих знань учнями з тяжкими вадами мови 24

4. Умови забезпечення інтенсифікації процесу засвоєння природничого матеріалу учнями з тяжкими вадами мови 31
4.1. Методика діагностики стану сформованості природничих навчальних здібностей 31
4.2. Формування програм навчально-пізнавальної діяльності 41
4.3. Корекційна спрямованість процесу поетапного формування розумових дій учнів з порушеннями мови при вивченні природознавства 44

5. Ігротерапія на уроках природознавства як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 47
5.1. Логопедичні ігри 47
5.2. Піскова ігротерапія 54
5.3. Логопедична ритміка 56

Висновки 57

Список використаної літератури 61

Додатки 63

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Берник Т.Л. Розвиток диференційованих форм логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення в Україні (1945-2000): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Інститут спеціальної педагогіки АПН України. – К. 2006. – 24 с.
2. Волосовец Т.В. Основы логопедии с практикумом. – М.: «Академія» 2005. – 200с.
3. Выготский Л.С. Мышление и речь. – М.: Лабиринт 2004. – 248 с.
4. Выготский Л.С. Развитие высших психических функций. – М.: Изд. АПН РФ 2005. – 500 с.
5. Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании ум-ственных действий // Исследование мышления в советской психологии. – М.: Изд. МГУ 2006. – С. 236 – 237.
6. Еременко И.Г. Познавательные возможности учащихся вспомогательной школы. – К.: Знання 2005. – 132 с.
7. Зееман М.А. Расстройства речи в детском возрасте. – М.: Наука 2004. – 299 с.
8. Игры в логопедической работе с детьми / Под ред Ю.Г. Газбиха Г.В.Косова. – К.: Наукова думка 2005. – 185 с.
9. Колбутова Л.П. В помощь логопеду. – М.: Педагогика 2007. – 13 с.
10. Корекционно-педагогическая работа в дошкольных учреждениях для детей с на-рушениями речи / Под ред. Ю.Ф.Гаркуши. – М.: Институт общегуманитарных исследований 2006. – 160 с.
11. Матеріали веб-сайту www.logoped.ru
12. Мякушко О.І. Тести досягнень в природознавстві для молодших школярів з по-рушеннями мовленнєвого розвитку // Дефектологія. – 2000. – №2. – С.21-27.
13. Мякушко О.І. Шляхи формування операціональної складової регулятивного ком-понента психіки у школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. – Вип. 5. – К.: Наук. світ. – 2004. – С. 264-267.
14. Мякушко О.І. Я і Україна / Програми для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (підготовчий – 1 класи). – К.: Вид-во «Початко-ва школа» 2005. – С.72-103.
15. Нарушение речи и голоса у детей и взрослых: Сб. научных трудов / Под ред В.И.Селиверстова. – М. 2006. – 118 с.
16. Програми для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушенням мов-лення (підготовчий - 1 класи) / Науково-методичний центр середньої освіти / М.К. Шеремет (підгот.). – К.: Початкова школа 2005. – 224 с.
17. Ревуцька О.В. Збагачення лексичного запасу молодших школярів із тяжкими по-рушеннями мовлення у процесі засвоєння словотворчих засобів. – Донецьк: Юго-Восток 2007. – 180 c.
18. Спирова Л.Ф. Ястребова А.В. Нарушение речи у детей. Учителю о детях с нару-шениями речи. – М. 2005. – 156 с.
19. Тарасун В. Програма з природознавства: реалії та перспективи удосконалення // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. – Вип. 2. – К.: Наук. світ. – 2001. – С.207 – 221.
20. Тарасун В.В. Писемне мовлення: запобігання і корекція порушень. – К. 2007. – 151 с.
21. Тарасун В.В. Мякушко О.І. Трансверсальні здібності: оцінювання і розвиток. – К.: Актуальна освіта 2005. – 160 с.
22. Успенская Л.П. Успенский М.Б. Учись говорить правильно. – М.: Просвещение 2006. – 144 с.
23. Шаламов Р.В. Бабченко Г.С. Природознавство. – Л.: Світ 2005. – 176 с.


Дополнительная информация3834
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей
  • Особливості оволодіння математичними знаннями та навичками у процесі навчання учнів спеціальних шкіл (дітей з тяжкими вадами мовлення)
  • Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті
  • Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови
  • Постанова вимови під час вивчення англійської мови
  • Проектування загальноосвітньої школи для дітей з вадами слуху
  • Практична робота, як метод навчання природознавства
  • Київська школа для глухих дітей
  • Особливості виховання дітей з порушенням мовлення
  • Основні методи і засоби навчання граматики дітей молодших та середніх класів на уроках іноземної мови
Cгенерировано за 0.146300 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...