Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Поняття товару основні види товарів вимоги до товару. Позиціювання товару серед аналогів» (ID:29741)

| Размер: 58 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття та сутність товару 4
2. Основні види товару 5
3. Класифікація товарів широкого споживання 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Гірченко Т. Маркетинг: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Тетяна Гірченко Олена Дубовик Мін-во освіти і науки України Національний банк України Львівський банківський ін-т. - К.: ІНКОС: Центр навчальної літератури 2007. - 254 с.
2. Гончаров С. Маркетинг: кредитно-модульна сист. орг. навч. процесу / Національний ун-т водного господарства та природокористування — Рівне : НУВГП 2007. — 364с.
3. Горєлов Д. Маркетинг: навч.-метод. посіб. для практ. і семінарських занять / Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т — Х. : ХНАДУ 2007. — 120c.
4. Земляков І. Основи маркетингу: Навчальний посібник/ Ігор Земляков Ігор Рижий Василь Савич М-во освіти і науки України Ін-т менеджменту та економіки Галицька академія . - К.: Центр навчальної літератури 2004. - 352 с.
5. Крамаренко В. І. Маркетинг: Навчальний посібник/ В. І. Крамаренко Б. І. Холод та ін.. - К.: ЦУЛ 2003. - 257 с.
6. Ляшенко Г. Маркетинг: Навч.-метод. посібник / Державна податкова адміністрація України Академія держ. податкової служби України. — Ірпінь 2003. — 124с.
7. Маркетинг у прикладах і завданнях: Навч. посібник / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми: Університетська книга 2006. - 399 с.
8. Маркетинг для магістрів: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга 2008. — 928c.
9. Маслова Т. Маркетинг. /Татьяна Маслова Светлана Божук Ла-риса Ковалик Ред. В. Усманов. - СПб.: Питер М. Харьков Минск 2001. - 128 с.
10. Щербань В. Маркетинг: Навчальний посібник/ Володимир Щербань М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2006. - 202 с.
Дополнительная информация3697
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Поняття товару основні види товарів вимоги до товару. Позиціювання товару серед аналогів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Система маркетингових досліджень та маркетингової інформації
  • Маркетинг
  • Контрольна робота маркетинг
  • Концепція ведення бізнесу
  • Класифікація товару в залежності від довговічності та матеріальності, а також із врахуванням звичок споживачів
  • Товар і його властивості
  • Життєвий цикл товару
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Позиціювання продукції на ринку
  • Класифікація товарів і асортиментна політика
Cгенерировано за 0.149250 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів