Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Поняття товару основні види товарів вимоги до товару. Позиціювання товару серед аналогів» (ID:29741)

| Размер: 58 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття та сутність товару 4
2. Основні види товару 5
3. Класифікація товарів широкого споживання 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Гірченко Т. Маркетинг: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Тетяна Гірченко Олена Дубовик Мін-во освіти і науки України Національний банк України Львівський банківський ін-т. - К.: ІНКОС: Центр навчальної літератури 2007. - 254 с.
2. Гончаров С. Маркетинг: кредитно-модульна сист. орг. навч. процесу / Національний ун-т водного господарства та природокористування — Рівне : НУВГП 2007. — 364с.
3. Горєлов Д. Маркетинг: навч.-метод. посіб. для практ. і семінарських занять / Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т — Х. : ХНАДУ 2007. — 120c.
4. Земляков І. Основи маркетингу: Навчальний посібник/ Ігор Земляков Ігор Рижий Василь Савич М-во освіти і науки України Ін-т менеджменту та економіки Галицька академія . - К.: Центр навчальної літератури 2004. - 352 с.
5. Крамаренко В. І. Маркетинг: Навчальний посібник/ В. І. Крамаренко Б. І. Холод та ін.. - К.: ЦУЛ 2003. - 257 с.
6. Ляшенко Г. Маркетинг: Навч.-метод. посібник / Державна податкова адміністрація України Академія держ. податкової служби України. — Ірпінь 2003. — 124с.
7. Маркетинг у прикладах і завданнях: Навч. посібник / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми: Університетська книга 2006. - 399 с.
8. Маркетинг для магістрів: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга 2008. — 928c.
9. Маслова Т. Маркетинг. /Татьяна Маслова Светлана Божук Ла-риса Ковалик Ред. В. Усманов. - СПб.: Питер М. Харьков Минск 2001. - 128 с.
10. Щербань В. Маркетинг: Навчальний посібник/ Володимир Щербань М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2006. - 202 с.
Дополнительная информация3697
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Поняття товару основні види товарів вимоги до товару. Позиціювання товару серед аналогів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Система маркетингових досліджень та маркетингової інформації
  • Маркетинг
  • Контрольна робота маркетинг
  • Концепція ведення бізнесу
  • Класифікація товару в залежності від довговічності та матеріальності, а також із врахуванням звичок споживачів
  • Товар і його властивості
  • Життєвий цикл товару
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Позиціювання продукції на ринку
  • Класифікація товарів і асортиментна політика
Cгенерировано за 0.180383 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...