Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація маркетингових досліджень» (ID:29716)

| Размер: 21 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 4
1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми контактна аудиторія 5
2. Класифікація та характеристика ринків 7
3. Завдання 10
ВИСНОВОК 17
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга / Пер. с англ. – М.: Издат. дом Вильяме 2004.
2. Дибб С. Симкин Л. Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию / Пер. с англ. – СПб.: Питер 2003.
3. Лук янець T.I. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ 2005.
4. Левичева Ю. Ледяной десерт // Обзор Украинского рынка. – 2003. - №5. – с. 41-43.
5. Маркетинг: Учебник / Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2001.
6. Мазаракі А.А. Чаюн T.I. Міжнародний маркетинг. – К. КДТУ 2003.
7. Обзор рынка мороженого // Маркетинг в Україні. – 2005. - № 3. – с. 58-63.
8. Старостіна А.О. Черваньов Д.М. Зозульов О.В. Маркетинг. – К. 2002.
9. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. Пер. с нем. – М.: Республика 2005.



Дополнительная информация3688
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
Cгенерировано за 0.193609 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...