-
Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів
Вступ 3
1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5
1.1. Терміни та визначення якості товарів 5
1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі
його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11
1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18
2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на
формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24
2.1. Політика підприємства в області якості 24
2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею
факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25
У технічних і функціональних відділах. 26
2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27
2.4. Організація робот з якості 29
3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на
сучасному етапі 31
Висновки 36
Список літератури 37
-
Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні
Вступ 3
1. Стан споживчого ринку СБС в Україні 5
2. Характеристика сухих будівельних сумішей 12
3. Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей товарів на ринку 15
4. Об’єкти та методи дослідження 24
5. Вивчення вагомості споживчих властивостей 27
6. Експертна оцінка споживчих властивостей 28
Висновки та пропозиції 41
Література 42
-
Характеристика технологічних властивостей скла і їх роль при виробництві скляної тари
План
1. Склад скла і виробів з нього 3
2. Фактори формування споживчих властивостей і асортименту скляних товарів 4
Список використаної літератури 13
-
Оцінка споживчих властивостей макаронних виробів вітчизняного та закордонного виробництва
Вступ 3
1. Теоретичні і практичні засади формування споживчих властивостей і ринку макаронних виробів в Україні 6
1.1. Аналіз ринку макаронних виробів (за 3 роки) 6
1.2. Чинники формування, зберігання споживчих властивостей макаронних виробів 10
1.2.1. Характеристика сировини та матеріалів 10
1.2.2. Особливості технології макаронних виробів її вплив на якість готової продукції 12
1.2.3. Пакування, маркування, транспортування і умови зберігання макаронних виробів 17
1.3. Класифікація і асортимент макаронних виробів 18
1.4. Дефекти макаронних виробів і заходи щодо їх запобігання 20
1.5. Вимоги нормативної документації щодо якості макаронних виробів 22
2. Порівняльна оцінка споживчих властивостей макаронних виробів що реалізують торгівельні мережі м. Житомира 26
2.1. Об’єкти і методи дослідження 26
2.2. Органолептичні і фізико-хімічні показники макаронних виробів різних виробників 30
Висновки та пропозиції 33
Список використаних джерел літератури 35
Додатки 38-40
-
Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)
Вступ 3
1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5
2. Характеристика показників споживчих властивостей 9
3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18
4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30
5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 41
Додатки 44
-
Аналіз сучасного стану ринку віскі в Україні
Вступ 3
1. Аналіз сучасного ринку віскі в Україні 6
2. Класифікація асортименту та вимоги до якості віскі 13
3. Фактори що впливають на формування споживчих властивостей віскі 19
4. Аналіз факторів фальсифікації та засобів їх запобігання. 33
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 38
-
Сучасні напрямки розвитку асортименту та споживчих властивостей телевізорів „Sony”
Вступ 3
1. Стан виробництва та реалізації телевізорів в Україні 5
1.1. Ринок телевізорів 5
1.2. Підприємства-виробники телевізорів в Україні 8
2. Характеристика показників споживчих властивостей телевізорів 11
3. Особливості формування асортименту телевізорів фірми „Sony” 15
3.1. Класифікація телевізорів фірми „Sony” 15
3.2. Характеристика та назначення телевізорів 16
4. Відмінні особливості телевізорів, які підвищують зручність та комфорт при експлуатації телевізорів фірми „Sony” 22
5. Порівняльна характеристика показників споживчих властивостей телевізорів різних виробників 25
Висновки 32
Список літератури 34
-
Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)
ВСТУП 5
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7
1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7
1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19
1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21
1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28
2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39
2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39
2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44
2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54
3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1 Об’єкт дослідження 57
3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67
4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67
4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71
4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83
5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89
5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89
5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93
5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95
5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99
5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 113
Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114
Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117
Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128
Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131
-
Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україн
Зміст
Зміст 1
Вступ 2
РОЗДІЛ 1 5
Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україні. 5
1.1 Стан виробництва пральних машин в Україні 5
1.2 Забезпеченість ринку України пральними машинами іноземного виробництва 7
1.3 Характеристика споживчих властивостей пральних машин 13
РОЗДІЛ 2 20
Об’єкти та методи дослідження 20
2.1. Об’єкти дослідження (пральні машини) 20
2.2 Методи дослідження 21
РОЗДІЛ 3 25
Дослідження факторів, що впливають на формування асортименту та якості пральних машин в сучасних умовах 25
3.1. Аналіз структури асортименту пральних машин, які реалізуються в магазині „Техномаркет” 25
3.2 Характеристика споживчих властивостей пральних машин 27
3.3 Виявлення споживчих переваг пральних машин 38
3.4 Експертна оцінка конкурентоспроможності пральних машин 40
-
Хімічний склад та харчова нешкідливість коньяку. Класифікація коньяків. Дослідження якості коньяку, що реалізується на ринку міста Київа
1. Хімічний склад та харчова нешкідливість коньяку 2
2. Класифікація коньяків 5
3. Дослідження якості коньяку, що реалізується на ринку міста Київа
(Гетьман) 17
3.1. Матеріали та методи досліджень 17
3.2. Органо-лептичне та фізико-хімічне дослідження 19
3.3. Дослідження показників безпеки 19
3.4. Аналіз результатів дослідження 20
Список літератури 21