|
-
Удосконалення інженерно-технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві в сучасних умовах (на матеріалах туристичної фірми “Каштан)
ВСТУП 3
1. СУЧАСНЕ СТАНОВИЩЕ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 6
1.1. ОБЛАДНАННЯ ТА ЙОГО ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ 6
1.2. ВИДИ РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ВИКОНАННЯ. 13
1.3. ЗНАЧЕННЯ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 19
2. АНАЛІЗ СТАНУ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ “КАШТАН” ТА ЙОГО НЕДОЛІКИ 32
2.1. КОРОТКА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ “КАШТАН” 32
2.2. ОСНОВНІ ВИДИ І УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ ТА РЕМОНТНИМИ РОБОТАМИ В ТУРФІРМІ “КАШТАН” НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 46
2.3. АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ «КАШТАН» ТА ЇХ НЕДОЛІКІВ 52
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ ТА ЇХ ЕФЕКТИВНІСТЬ 58
3.1. ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ «КАШТАН» 58
3.2. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ «КАШТАН» 70
3.3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ «КАШТАН» 79
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91
ЛІТЕРАТУРА 95
-
Організація ремонтного господарства на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП. 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації ремонтного господарства на підприємстві. 6
1.1. Обладнання та його інженерно – технічне обслуговування на підприємствах туристичного комплексу в сучасних умовах. 6
1.2. Види ремонтних робіт на підприємстві та особливості їх виконання. 12
1.3. Значення інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві. 17
РОЗДІЛ 2. Аналіз стану організації ремонтних робіт в турфірмі “Беліз”. 23
2.1. Характеристика господарської діяльності туристичної фірми “Беліз”. 23
2.2. Аналіз інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт в турфірмі «Беліз» та їх недоліків. 33
2.3. Впровадження нових методів інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт в турфірмі «Беліз». 39
РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт та їх ефективність. 49
3.1. Організаційн-методичні основи удосконалення функціонування ремонтного господарства 49
3.2. Шляхи підвищення ефективності та рекомендації з удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт на підприємстві «Беліз». 56
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ. 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ. 69
-
Валютний курс і курсова політика НБУ
Вступ 3
1. Теоретичні засади курсоутворення 7
1.1. Валютний курс та паритет валютної спроможності 10
1.2. Сутність та види валютних курсів 12
1.3. Види курсової політики НБУ 15
2. Аналіз та оцінка формування валютного курсу та курсової політики в Україні 26
3. Шляхи підвищення впливу курсової політики НБУ та економічне зростання 28
Висновок 32
Список використаних джерел 35
-
Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією Аеросвіт
План
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “АЕРОСВІТ” 5
1.1. Історія становлення авіакомпанії 5
1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 10
2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “АЕРОСВІТ” 20
2.1. Нормативно правова база організації перевезень 20
2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 28
2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією Аеросвіт 32
2.4 Технічне обслуговування в компанії 37
ВИСНОВКИ 43
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 47
Мета курсової роботи детально розглянути діяльність компанії Аеросвіт щодо організації перевезення туристів.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. надати загальну характеристику авіакомпанії “Аеросвіт”, розглянути історію її розвитку та проаналізувати основні показники її діяльності на ринку України;
2. розглянути особливості обслуговування туристів під час перевезень авіакомпанією, а саме: нормативну базу, на якій будується діяльність по перевезенню пасажирів; основні напрямки організації взаємодії з партнерами; вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезень; технічне обслуговування в компанії.
Хронологічні рамки курсової роботи сягають 1994 року, моменту створення компанії Аеросвіт. Закінчується розглядом її сучасної діяльності.
Предмет курсової роботи полягає у розгляді аспектів діяльності щодо перевезення туристів компанією Аеросвіт.
Об’єктом роботи є загальна характеристика компанії “Аеросвіт”.
Літературна база курсової роботи складається здебільшого з періодичних видань, які на протязі останніх років досліджують розвиток компанії “Аеросвіт”. Це насамперед такі українські видання, як Газета «Економічні новини» за 2004 рік; газета "Урядовий кур'єр" за 2004, 2002 роки; журнал «БІЗНЕС» за 2004; журнал “Український туристичний вісник” за 2004 рік; український діловий тижневик "Галицькі Контракти" за 2004, 2003, 2002 роки; діловий тижневий журнал "Компаньйон" за 2004, 2003, 2002 роки.
Інформацію за останні місяці роботи компанії докладно викладено в “ЛIГАБiзнесIнформ” за 2006 рік у 18 номері.
Структурно робота складається зі вступу, двох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
-
Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4
1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4
Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9
2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9
2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9
3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13
3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22
3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29
Висновок 41
Список використаної літератури 43
Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини.
Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі.
Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини.
Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження:
1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми.
2. Вивчити методи педагогічного досвіду.
3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.
-
Вдосконалення організації енергетичного господарства в готельному господарстві
Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49
-
Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві
Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49
-
Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві1
Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49
-
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40
-
Облік операцій з цінними паперами
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ОБЛІКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 5
1.1. Акції та їх відображення в обліку 5
1.2. Облік облігацій 9
1.3. Облік векселів 11
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПОРТФЕЛЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 17
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ПОРТФЕЛЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 22
ВИСНОВКИ 31
СПИОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36-38
Мета курсової роботи. Дослідити орагнізацію та методику обліку цінних паперів та формування портфелю цінних паперів.
Об'єктом дослідження курсової роботи є процес формування і розвитку фондового ринку України в сучасних умовах .
Предмет дослідження курсової роботи – склад та характер цінних паперів.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою курсової роботи є наукові праці вітчизняних і закордонних вчених в галузі управління портфелем цінних паперів, закони і нормативні акти, що регулюють економічні процеси на фондовому ринку України.
Cгенерировано за 0.141755 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|