Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)» (ID:29239)

| Размер: 79 кб. | Объем: 82 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание
Розділ 2. Аналіз ринків та цільових сегментів ТОВ „Альфа-ПАК” 3
2.1.Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Альфа-ПАК” 3
2.2.Аналіз макро- і мікро середовища ТОВ „Альфа-ПАК” 14
2.3.Аналіз цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення стратегій вибору цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 39
3.1.Пропозиціїї щодо покращення ефективності вибору цільових ринків підприємства 39
3.2.Шляхи вдосконалення методики вибору маркетингових цільових ринків підприємства 49
Висновок 65
Список літератури 72

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури

1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ стратегия и практика. - М. 1996. - 375 с.
2. Ансофф Р. Стратегическое управление. - М.: Экономика 2001. - 537 с.
3. Багиев Г.Л. В.М. Тарасевич Анн Х. Маркетинг: Учебник. М: Экономика. - 2000. - 703 с.
4. Балабанова Л.В. Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. Туган-Барановського 2003. – 154 с.
5. Балабанова Л.В. та інші. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій підприємства: Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ 2001. – 127 с.
6. Бугулов В.М. Ціноутворення в умовах ринку: Навч. посібник. – К.: МАУП 2002. – 154 с.
7. Белошапка В.А. Стратегическое управление (принципы и международная практика). - К.: Абсолют 2001. - 547 с.
8. Бланк Й.А. Торговий менеджмент. - К.: Украинско-Финский Институт Менеджмента и бизнеса 2003. - 408 с.
9. Бондаренко И.В. Дубницкий В.И. Современный маркетинг: Учебное пособие. - Донецк: «Юго-Восток Лтд» 2001. - 354 с.
10. Вествуд Дж. Маркетинговый план. – СПб.: Питер. - 2001. - 256 с. - (Серия «Наука делать деньги»).
11. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ 1998. – 265 с.
12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра 2006. – 227 с.
13. Гейк П. Джексон П. Вчись аналізувати ринок: методика і практика. – Львів: Сейбр-Світло 2005. – 325 с.
14. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч.посібник. – К.: Вища школа 2004. – 287 с.
15. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегия планы структуры. – М.: Дело 2005. – 421 с.
16. 9. Грачова Р. Підприємство і його фінансові ресурси // Галицькі контракти. – 2008. - № 25. - С. 84-88.
17. Дамари Р. Финансы и предпринимательство: Пер.с англ.-Ярославль: ”Елень” 2003 г. –312 с.
18. Данько В.М. Управление маркетингом. – М.: ИНФРА 2003. – 388с.
19. Довгополов М.М. Маркетинг (курс лекцій). – К.: ІММБ 2000. – 144 с.
20. Ерухимович И.Л. Ценообразование: Учеб.-метод.пособие. – К.: МАУП 2002. – 104 с.
21. Иваниенко В.В. Ценообразование: Учебное пособие. – Харьков: Издательский Дом “ИНЖЭК” 2003. – 183 с.
22. Ізмайлова К.В. Фінансовий аналіз. Навчальний посібник. – К.: МАУП 2000. – 103 с.
23. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2001. – 275 с.
24. Кіндрацька Г.І. Основи стратегічного менеджменту: Навч. посібник. – Львів: Кінапрі ЛТД 2000.- 244 с.
25. Кірейцев Г.Г. Виговська Н.Г. Петрук О.М. Фінансовий менеджмент. – Житомир 2001. – 435 с.
26. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств. Навчальний посібник. – К.: “Знання” 2001. – 287 с.
27. Короткий Г.І. Менеджмент і підприємництво в умовах перехідної економіки. – К.: Варта 2004. – 205 с.
28. Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Бизнес-книга. ИМА-Кросс. Плюс 2002 – 350 с.
29. Лігоненко Л. Ковальчук Г. Оцінка платоспроможності підприємства: Методичні підходи // Економіка фінанси право. – 2008. - № 9. – С. 27.
30. Любушин М.П. Лещева В.Б. Дьякова В.Г. Анализ финансово-экономической деятельности предприятия. Учебное пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА 2000. – 135 с.
31. Мізюк Б.М. Стратегічне управління підприємством. – Львів: «Коопосвіта» ЛКА 2001. – 203 с.
32. НаумоваЛ.М. Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие. – М.: «Издательство Элит» 2004. – 98 с.
33. Нємцов В.Д. Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К. 2004. – 111 с.
34. Никишкин В.В. Цветкова А.Б. Особенности комплекса маркетинга в розничной торговле // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. - № 4. – С. 18.
35. Оберемчук В.Ф. Стратегія підприємства: Короткий курс лекцій. – К.: МАУП 2000. – 54 с.
36. Осовська Г.В. Фіщук О.Л. Жалінська І.В. Стратегічний менеджмент: теорія та практика: Навч. посібник. – К.: Кондор 2003. – 268 с.
37. Павленко А. Ф. Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ 2003. — 246 с.
38. Портер М.Е. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А.Олійника та Р.Скіпальського. – К.: Основи 2002. – 301 с.
39. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения 2003. – 215 с.
40. Промисловий маркетинг / За ред. А.О.Старостіної. – К.: Іван Федоров 2001. – 280 с.
41. Родионова А.М. Федотова М.А. Финансовая устойчивость предприятия в условиях инфляции.- М.: Перспектива 2000. – 263 с.
42. Сідун В.А. Пономарьова Ю.В. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури 2003. – 102 с.
43. Старостіна А.О. Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання-Прес 2003. - 326 с.
44. Стратегическое планирование / Под ред. Е.А.Уткина. – М.: ТАНДЕМ 2001. – 208 с.
45. Терещенко С. Оцінка фінансової стійкості підприємства // Вісник НБУ. – 2004 - № 11. – С. 14.
46. Томсон А.А. Стратегічний менеджмент - К.: 2000. - 648 с.
47. Уолтерман Р. Фактор обновления: как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании. - М.: Прогресс. 1988. - 437 с.
48. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учеб. Пособие. – М. 2002. 305 с.
49. Шершньова З.Є. Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2004. – 254 с.
50. Экономическая стратегия фирмы: Учеб. пособие / Под ред. А.П.Градова. – СПб: Спецлит 2000. – 588 с.





Дополнительная информация3376
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Обґрунтування стратегії розвитку підприємства
  • Альтернативність у стратегічному виборі
  • Економічна стратегія розвитку підприємства
  • Анализ внешней и внутренней среды ООО “ Сервис Альфа плюс”
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства
  • Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг
  • Передконтрактна фаза в життєвому циклі контракту
  • Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”
  • Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства
Cгенерировано за 0.214681 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...