|
-
Факторний аналіз показників рентабельності підприємства
Зміст:
Вступ …………………………………….………………………………….3
Розділ І. Теоретичні аспекти визначення рентабельності підприємства
1.1. Рентабельність як основний показник оцінки діяльності підприємства ………………………………………………………...……………5
1.2. Огляд літературних джерел з теми дослідження……………….14
Розділ 2. Методологічні аспекти аналізу рентабельності підприємства
2.1. Факторний аналіз показників рентабельності підприємства….. 17
2.2. Аналіз рентабельності підприємства з використанням національних стандартів………………..…………………………………...…24
2.3. Регулювання рівня рентабельності підприємства ………………33
Розділ 3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства
3.1. Аналіз прибутковості підприємства України………………..…..38
3.2. Мінімізація витрат підприємства як засіб підвищення рентабельності підприємства ………………………………………………….43
3.3. Управління структурою капіталу підприємства …………….....51
Висновки………………...………………………………………………...56
Список використаної літератури ………………………………………59
-
Ефективність використання ресурсного потенціалу підприємства та шляхи її підвищення
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Загальна характеристика ресурсного потенціалу підприємства 8
1.2. Структура ресурсного потенціалу підприємства 17
1.3. Формування потенціалу підприємства 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 35
2.1. Аналіз та оцінка трудових ресурсів на підприємстві 35
2.2. Аналіз використання капіталу та виробничих фондів на підприємстві 40
2.3. Оцінка ефективності виробничих і фінансових інвестицій 42
2.6. Оцінка фінансового стану підприємства 45
2.4. Ефективність використання оборотних коштів 47
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 53
3.1. Обгрунтування дієвості заходів для підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу підприємства 53
3.2. Розробка оптимальних шляхів для її підвищення 56
ВИСНОВКИ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 80
ДОДАТКИ 86
Інформаційною базою дослідження є:
- публікації в спеціальній і періодичній пресі,
- статистичні і бухгалтерські звіти підприємства.
Метою дипломної роботи є дослідження всіх аспектів формування фінансових ресурсів підприємства та шляхи підвищення їх використання та розробки рекомендацій над її вдосконаленням.
Об’єктом дослідження даної дипломної роботи є ПП “Вірсавія”.
Предметом дослідження цієї роботи є система формування та використання фінансових ресурсів підприємства.
Структура дипломної роботи.
В вступі обґрунтована актуальність теми дипломної роботи, розглянуті мета і задачі дослідження, методологічна база, а також ступінь розробленості теми.
У першому розділі приведені теоретичні основи поняття ресурсного потенціалу підприємства: суть, мета і задачі фінансових ресурсів підприємства, їх види, формування та шляхи використання.
Другий розділ роботи присвячений аналізу стану ресурсного потенціалу ПП «Вірсавія».
У третьому розділі дипломної роботи наведені можливі шляхи удосконалення фінансового планування на підприємстві, удосконалення методик аналізу формування та використання фінансових ресурсів
У висновках приведені загальні висновки і пропозиції по вищевикладеній проблематиці.
Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. Робота містить 103 сторінки тексту, 18 таблиць, 15 рисунків, 63 джерела використаної літератури, 8 додатків.
-
Рентабельність як узагальнюючий показник ефективності діяльності підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИБУТКУ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ. 4
2. РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА МЕТОДИ ЇЇ РОЗРАХУНКУ 6
3. ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА РЕЗЕРВИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 13
ВИСНОВОК 16
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18
-
УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ
Вступ 1
1. Основи управління формуванням прибутку підприємства 4
1.1. Економічна сутність прибутку та особливості формування 4
1.2. Рентабельність підприємства та її визначення 7
1.3. Зміст і завдання управління формуванням прибутку 12
2. Управління формуванням прибутку підприємства 24
2.1. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 24
2.2. Формування прибутку від операційної діяльності 26
2.3. Формування прибутку від фінансово-інвестиційної діяльності 28
3. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення 43
3.1. Аналіз прибутковості підприємства від операційної діяльності 43
3.2. Аналіз рентабельності підприємства 52
3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 59
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64
ДОДАТКИ 64
-
Управління платоспроможністю, та кредитоспроможністю фірми (+ звіт з практики)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ 8
1.1. Сутність кредитоспроможності, платоспроможності і ліквідності та їх роль в оцінці фінансового стану підприємства 8
1.2. Методика оцінки кредитоспроможності, платоспроможності і ліквідності підприємства 20
1.3. Інформаційне забезпечення оцінки фінансових показників підприємства 35
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ І ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ГО „__” 50
2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства 50
2.2. Аналіз фінансової стійкості підприємства 58
2.3. Аналіз платоспроможності та кредитоспроможності підприємства 67
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЛІКВІДНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГО „__” 72
3.1. Заходи щодо підвищення показників кредитоспроможності, ліквідності та платоспроможності підприємства 72
3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів 85
ВИСНОВКИ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 108
Звіт за практики
1. ВСТУП (ОБҐРУНТУВАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ТЕМИ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ) 3
2. Огляд нормативно-правових актів та наукової літератури з теми роботи 6
2.1. Укладення картотеки та оформлення бібліографії з теми дипломної роботи 6
2.2. Критичний аналіз публікацій з теми дипломної роботи 8
2.3. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності 16
3. Збирання необхідної статистичної інформації про об'єкт дослідження 20
4. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації 20
5. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 48
-
Організаційні засади фінансового обліку, економічного аналізу, внутрішнього і зовнішнього аудиту довгострокових зобов’язань на прикладі підприємства пивоварної промисловості (ТОВ Слобода КО )
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Економічна сутність предмета дослідження та нормативна база з теми дипломної роботи 4 1.1 Розкриття економічної сутності предмета дослідження 4 1.2. Огляд законодавчої та нормативної бази з теми дипломної роботи 19 РОЗДІЛ 2. Характеристика підприємства, аналіз його виробничо-господарської діяльності та фінансового стану за останні два роки, організація обліку на підприємстві та виклад його облікової політики 26 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства, його виробнича структура та схема управління 26 2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників підприємства за останні два роки 32 2.3. Аналіз фінансового стану підприємства за останні два роки 34 2.4. Облікова політика підприємства 39 РОЗДІЛ 3. Фінансовий (або управлінський в залежності від теми) та податковий облік за темою дипломної роботи 46 3.1. Фінансовий (або управлінський в залежності від теми) та податковий облік за темою дипломної роботи на підприємстві 46 3.2. Відображення в фінансовій та податковій звітності інформації за темою дипломної роботи 58 3.3. Сучасні комп’ютерні технології ведення обліку за темою дипломної роботи та пропозиції по удосконаленню обліку за темою дипломної роботи 59 РОЗДІЛ 4. Економічний аналіз за темою дипломної роботи 70 4.1. Теоретичні основи економічного аналізу за темою дипломної роботи 70 4.2. Економічний аналіз за темою дипломної роботи на підприємстві 76 4.3. Сучасні комп’ютерні технології ведення економічного аналізу за темою дипломної роботи та виклад їх практичного застосування 78 РОЗДІЛ 5. Внутрішній й зовнішній аудит за темою дипломної роботи та аудит фінансової звітності 85 5.1. Теоретичні основи внутрішнього і зовнішнього аудиту за темою дипломної роботи 85 5.2. Практичний аудит за темою дипломної роботи на підприємстві 102 ВИСНОВКИ 104 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 106 ДОДАТКИ 108
-
Рецензій на 4 фільми: документальні, науково-популярні, телевізійні
Рецензія на документальний фільм - Фільм "Обличчя протесту" присвячений акціям "Україна без Кучми" 2000-2001 років. 3
Рецензія на документальний фільм - ТОМЕН – КОЛЬОРИ ЖИТТЯ 7
Рецензія на науково-популярний фільм - Батурин: козацько-гетьманська столиця 12
Рецензія на телевізійний фільм 16
-
Маркетингова стратегія підприємства
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 4
1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 4
1.3. Сутність та види стратегії фірми 4
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДКХК ЗАТ “ЗОЛОТЕ ЗЕРНО” 4
2.1. Аналіз діяльності ЗАТ “Золоте Зерно” з позиції його конкурентоспроможності 4
2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 4
2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 4
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
3.1.Конкурентна позиція підприємства 4
3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 4
3.3. Шляхи удосконалення поточного позиціонування продукції підприємства і підвищення прибутку 4
3.4. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 4
ВИСНОВКИ 4
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4
ДОДАТКИ 4
-
Роль і місце прибутку в економіці підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 5
1.1 Формування прибутку. Планування прибутку та рентабельності. 5
1.2 Рентабельність підприємницької діяльності 11
1.3 Платежі з прибутку підприємства до державного бюджету. Використання прибутку, що залишився в розпорядженні підприємства 13
2. Аналіз прибутку підприємства 16
2.1 Аналіз фінансових результатів від операційної діяльності 16
2.2 Аналіз структури фінансових результатів 19
2.3 Аналіз елементів витрат на виробництво продукції 21
2.4 Аналіз структури елементів операційних витрат 23
3. Використання та шляхи підвищення і нарощування прибутку підприємств 25
3.1. Використання прибутку підприємства 25
3.2. Шляхи підвищення та нарощування прибутку підприємств 26
Висновки 30
Література 32
Додаток 35
-
Організація маркетингу на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ 6
1.1. Маркетинг, як стимулюючий чинник ефективного розвитку сучасного підприємства 6
1.2. Комплекс маркетингу як засіб формування маркетингового потенціалу підприємства 15
1.3. Теоретичні засади оцінки впливу маркетингу на ефективність діяльності підприємства 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ОЦІНЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 25
2.1. Маркетингові характеристики господарської діяльності «Назва» 25
2.2. Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 38
2.3. Діагностика системи персональних продажів «Назва» 66
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 72
3.1. Заходи підвищення ефективності маркетингової діяльності 72
3.2. Витрати на втілення пропонованих проектів 81
3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів 87
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 116
РЕЦЕНЗІЯ
ДОПОВІДЬ
-
Шляхи підвищення продуктивності праці на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ 7
1.1. Поняття та значення продуктивності праці для підвищення конкурентоспроможності підприємства 7
1.2. Методи визначення продуктивності праці 23
1.3. Фактори та резерви підвищення продуктивності 32
Висновки до РОЗДІЛУ I 44
РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „...” 46
2.1. Загальна характеристика підприємства 46
2.2. Аналіз виробленої та реалізованої продукції 52
2.3. Аналіз використання ресурсів підприємства 55
2.4. Аналіз фінансового стану підприємства 65
2.5. Аналіз прибутковості та рентабельності ТОВ „...” 77
2.6. Організація охорони праці на підприємстві 80
РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ТОВ „...” 94
3.1. Аналіз кадрового потенціалу ТОВ „...” 94
3.2. Аналіз оплати праці на підприємстві 100
3.3. Аналіз продуктивності праці підприємства 104
3.4. Визначення факторів забезпечення продуктивності праці на ТОВ „...” 110
Висновки до РОЗДІЛУ III. 115
РОЗДІЛ IV. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ТОВ „...” 117
4.1. Навчання та підвищення кваліфікації як шлях підвищення продуктивності праці 117
4.2. Інноваційні технології в вирішенні проблем продуктивності 123
4.3. Соціально-психологічні аспекти продуктивності праці 129
Висновки до РОЗДІЛУ IV. 135
ВИСНОВКИ 136
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 141
ДОДАТОК А 147
Cгенерировано за 0.202450 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|