|
-
Показники ефективності проекту в медицині та фармації
Зміст
Вступ 3
1 Показники ефективності проекту в медицині та фармації 4
2 Проектне управління в медицині та фармації 7
3 Роль керівника і лідера в управлінні проектами в сфері медицини та фармації 9
Висновки 12
Використана література 13
-
Показники ефективності проекту в медицині та фармації
Зміст
Вступ 3
1 Показники ефективності проекту в медицині та фармації 4
2 Проектне управління в медицині та фармації 7
3 Роль керівника і лідера в управлінні проектами в сфері медицини та фармації 9
Висновки 12
Використана література 13
-
Внесок у розвиток управлінської науки зарубіжних вчених
План
1. Внесок у розвиток управлінської науки зарубіжних вчених 3
2. Причини неетичної поведінки 8
Література 11
-
Базові концепції виховання та розвитку особистості
Вступ 3
Розділ 1. Теорії особистості 5
1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5
1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14
1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18
Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21
2.1. Основні підходи та принципи виховання 21
2.2. Методи виховання 26
2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного
суспільства 27
Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30
3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30
3.2. Стадії розвитку особистості 33
Висновки 35
Список використаної літератури 39
Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості.
Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес.
Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості.
Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.
-
Зародження бухгалтерського обліку й контролю в країнах Древнього Сходу, Греції та Римі
План
1. Зародження бухгалтерського обліку й контролю в країнах Древнього Сходу, Греції та Римі.
2. Внесок вчених епохи Середньовіччя і часі Відродження у розвиток обліку господарської діяльності.
-
Використання архітектурної спадщини України та її використання її в туристсько-екскурсійній діяльності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ АРХІТЕКТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ 6
1.1. Внесок ряду вчених України у розвиток наукових досліджень вітчизняних пам’яток архітектури України 6
1.2. Стан архітектурної спадщини України 13
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ АРХІТЕКТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ В ТУРИСТСЬКО-ЕКСКУРСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 21
2.1. Поняття туристсько-екскурсійної діяльності 21
2.2. Використання архітектурної спадщини України в туристсько-екскурсійній діяльності 28
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ АРХІТЕКТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ 36
3.1. Проблеми та перспективи збереження архітектурної спадщини в сучасній Україні 36
3.2. Заходи щодо збереження архітектурної спадщини України 41
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 57
-
Виготовлення ліків в період феодалізму
Вступ 3
1. Вплив алхімії на розвиток фармації й технології 4
2. Арабська фармація й технологія лікарських препаратів 6
Висновок 11
Список літератури 12
-
Архітектурна пам’ятка раку - м. Хатра в історико-культурній спадщині ЮНЕСКО
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПАМ’ЯТКИ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ІРАКУ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ВЧЕНИХ
1.1. Здобутки ассиріології вітчизняних вчених 4
1.2. Всесвітня спадщина Іраку у працях зарубіжних дослідників 7
РОЗДІЛ 2. АРХІТЕКТУРНІ ПАМ’ЯТКИ ІРАКУ В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІЙ СПАДЩИНІ ЮНЕСКО
2.1. Месопотамське мистецтво, його архітектурні форми 10
2.2. Пам’ятка ЮНЕСКО – м. Хатра та її значення 12
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Релігія та ідеологія
Вступ 2
1.Погляди різних вчених на поняття ідеологія 3
2.Релігія як чинник політичного життя суспільства 6
3.Функції релігії в суспільстві 7
4.Держава і церква: основні моделі взаємодії 11
Висновки 16
Література 17
-
Назовня реклама міста Києва
Зміст
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади функціонування реклами як невід'ємної складової сучасного способу життя міського населення 7
2. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 14
3. Сучасний стан назовньої реклами в Києві 19
4. Проблеми і перспективи назовньої реклами в Києві 23
Висновки 34
Література 37
Дослідження реклами в зазначених напрямках здійснювалось на основі наукових праць зарубіжних та вітчизняних вчених із соціології, культурології, філософії, реклами. Аналіз місця реклами як складової культури в повсякденні людини здійснювався на основі досліджень динаміки соціокультурних змін (А.Тоффлер, А.Моль, Г.Хубер, Ж.Бодрійяр, Л.Іонін, Н.Побєда), масової культури (Х.Ортега-і-Гассет, О.Шпенглер, У.Еко, Е.Шилз, Г.Ашин, О.Кукаркін, Л.Лапокниш, В.Танчер, К.Теплиць, В.Шестаков, О.Калач), повсякденного життя (Е.Гоффман, Дж.Хоманс, Г.Гарфінкель, В.Ільїн, І.Попова), символічно-знакових систем як основи комунікації (Дж.Мід, П.Бурдьє, Ч.Пірс, Р.Барт, О.Лосєв, Ю.Лотман, Н.Костенко). Серед досліджень в галузі реклами використовувались роботи зарубіжних практиків-аналітиків К.Бове, У.Аренса, Ч.Сендіджа, В.Фрайбургера, К.Ротцола, Г.Картера, Д.Огілві, Д.Денісона, Л.Тобі та російських теоретиків Л.Федотової, А.Ульяновського, Р.Мокшанцева, І.Крилова, О.Лебедева, О.Боковікова, І.Рожкова, С.Коломійця. Дослідження особливостей трансформаційних процесів у сучасному українському суспільстві та адаптації до них базувались на наукових доробках В.Бакірова, О.Якуби, С.Катаєва, Є.Суїменка, Л.Хижняк, Є.Подольської, О.Куценко, В.Болотової, А.Лобанової. Методика і методологія проведення соціологічного дослідження базувалась на роботах вітчизняних соціологів Н.Паніної, Є.Головахи, Ю.Яковенка, В.Воловича, М.Чурілова. Серед вітчизняних дослідників проблеми соціології і культурології реклами грунтовно вивчають Н.Лисиця та О.Оленіна. Їх працями фактично обмежується коло фундаментальних досліджень реклами в українському суспільстві. Це свідчить про те, що при всій значущості функціонування соціального інституту реклами в Україні, він поки що не став предметом всебічного наукового інтересу українських вчених. Серед праць вітчизняних авторів, в яких розглядаються окремі аспекти даної теми, можна виділити наукові роботи І.Кураса, М.Ліфінцева, В.Арутюнова, Т.Ужанської.
Мета полягає у виявленні економічних та соціолого-культурологічних аспектів функціонування зовнішньої реклами як засобу формування сучасного способу життя населення України.
Об'єктом дослідження є економічний та соціальний інститут назовньої реклами в Києві.
Cгенерировано за 0.152903 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|