Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Менеджмент контрольна » (ID:27908)

| Размер: 44 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Розуміння та характеристика загальних функцій управління 3
2. Технологія в системі управління 6
3. Різновидності управлінських рішень 12
Практичне завдання 21Варіант 5
СИТУАЦІЯ І
Взуттєве підприємство планує випускати кімнатне взуття. Можливий обсяг реалізації важко передбачити і він може змінюватися залежності від ціни виробу. Передбачається, що при ціні реалізації 25 грн. за 1 пару обсяг реалізації складе від 7500-10000 пар виробів на місяць. Якщо знизити ціну до 22 гри, реалізація складе 12000-18000 пар на місяць.
Якщо обсяг реалізації на рівні 10 000 од. на місяць чи менше, то змінні витрати складуть 16,30 грн, на 1 пару, а постійні 15528 грн. на місяць. Якщо обсяг виробництва перевищить 10000 пар то змінні витрати можливо знизити до 14,50 грн, а постійні зростуть у межах 12%.
Завдання:
І .Виконаєте необхідні розрахунки на вибір варіанта управлінського рішення. 2.3 яких етапів складається управлінське рішення? Розпишіть кожний етап відповідно до ситуації, що розглядається.
3.Визначте критерії прийняття управлінського рішення.
4.Перерахуйте, які показники зовнішнього середовища керівництву необхідно враховувати при обгрунтуванні обсягів виробництва.

СИТУАЦІЯ 2
Вивчення попиту на конкретний вид продукції через мережу фірмових магазинів показало його збільшення. Фірма складаючи плани на наступний рік знайшла «вузькі» місця на двох операціях задіяних в виробництві трьох компонентів, що використовується що використовується при виробництві багатьох виробів. Виробничі потужності кожної операції обмежені 2300 годинами. Відомості про виробничі витрати по трьом компонентам наступні:
X У S
Витрати на матеріали 23,00 16,50 8,50
Витрати на ЗП основних
робітників 10,00 12,50 8,00
Змінні накладні витрати 5,00 4,25 3,50
Постійні накладні витрати:
Операція № 1 8,0 6,5 4,5
Операція № 2 10,5 9,5 3,5
Потреби у компонентах на наступний рік за результатами прогнозу: X -1000 одиниць, У - 2000 одиниць, S - 4000 одиниць. Постійні накладні витрати розподіляються на основі годин роботи в машино-годинах по наступним ставкам: операція № 1 - 8 грн. за год; операція № 2 - 10 грн за год.
Компоненти X та У можуть бути закуплені у зовнішнього постачальника по наступним цінам: X - 65 грн. за од.; S - 48 грн. за одиницю.
Завдання:
1. Докажіть, що існуючих потужностей недостатньо для виробництва компонентів X ,У, S.
2. Які критерії потрібно вибрати керівництву підприємства при прийнятті рішення про власне виробництво чи закупку компонентів.
3. Визначити необхідний обсяг закупок компонентів для задоволення попиту з мінімальними витратами.
4. На які чинники зовнішнього середовища необхідно звернути увагу, коли приймається рішення про вибір постачальника сировини?
СИТУАЦІЯ З
Взуттєве підприємство середніх розмірів спеціалізується на виготовленні жіночого взуття. Керівництво підприємства вирішило розширити сферу виробництва і збуту. Це рішення потребує організаційних змін в ОСУ та удосконалення технологічного процесу.
Насамперед, потребує удосконалення організація роботи служби маркетингу та планування продукції. В діючій структурі служба маркетингу виконувала функції, пов'язані лише зі збутом продукції. Чисельність служби нараховувала 4 службовці. Розширення служби маркетингу пропонується в напрямі розподілу функції: вивчення попиту, ціноутворення, аналіз витрат на виробництву, аналіз конкурентоспроможності продукції та збут. Якщо раніше працеємність даної служби складала 7350 годин, то сьогодні працеємність є такою: Z1 - 2100 годин, Z2 - 4650 годин, Z3 - 3950 годин, Z4 - 1250 годин, Z5 - 4200 годин, Z6 - 3550 годин, Z7 - 1200 годин, Z8 - 800 годин. Середня норма керованості функціонального управління - 7 осіб.
Завдання:
1. Обгрунтуйте чисельність нового підрозділу підрозділу, використовуючи коефіцієнт повноти завдань управління
2. Представте графічно можливі взаємозв'язки відділу маркетингу з іншими підрозділами підприємства.
3. Які параметри ОСУ можуть змінити зі зміною функцій відділу маркетингу?
4. Зробіть обгрунтовані висновки по всім розрахункам.
СИТУАЦІЯ 4
Компанія, яка виробляє промислове обладнання, повільно збільшувала обсяги виробництва, а після введення стратегії агресивного маркетингу обсяги збуту зросли втричі. В компанії виділено 5 підрозділів менеджери яких внесли вагомий вклад в посилення конкурентної позиції фірми на ринку. Звичайно оплата праці збільшувалась в відповідності до темпів її росту за минулий період. Але зараз прийнято рішення використати метод мотивації, побудований на теорії очікування. За аналізом виділено напрямки мотивації: просування по посадовій (А); відпустка (В); премія (П); подяка керівництва (С). На преміювання виділено додатково 15 тис. грн. спеціальна комісія оцінила в балах роботу підрозділів.
Заробітна плата за період (t-2) Заробітна плата за період (t- 1) Бали Валентність Вij Вірогідність очікування Pij




А В П С А В П С
Менеджер
Відділу1 90000 120000 20 4 2 7 6 0,3 0,2 0,4 0.1
Менеджер відділу 2 75000 85000 17 б 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
Менеджер відділу 3 80000 95000 24 5 7 5 3 0,4 0,3 0,4 0,3
Менеджер відділу 4 160000 180000 21 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
Менеджер відділу 5 65000 85000 18 4 2 7 6 0,4 0,2 0,4 0,2
Завдання:
1. Які методи стимулювання праці використовуються на підприємстві?
2. З яких етапів на вашу думку повинен складатися процес стимулювання працівників?
3. Використовуючи дані таблиці визначити напрямки стимулювання та заробітну плату менеджерів в наступному періоді (t).
4. За результатами розрахунків зробіть обгрунтовані висновки.

Література 28

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Менеджмент контрольна »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Менеджмент – как структура управления предприятием
  • Основные направления развития менеджмента в тсранах с рыночной экономикой
  • Стратегічні альтернативи фінансового менеджера
  • Інструментарій менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
  • Організація системи менеджменту
  • Лекции по менеджменту
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Производственный менеджмент и теория управления производством
Cгенерировано за 0.112462 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...