Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11» (ID:27414)

| Размер: 325 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 160 грн. | Добавлена: 02.04.2009 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗАВДАННЯ 1.
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8
Умови завдання. Група з 20 студентів була розподілена за рівнем мотивації на 4 підгрупи. Курс дисципліни передбачає виконання студентами 10 завдань. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці:






(стовпчик F1 – у групі з слабкою мотивацією, F 2 – у групі з середньою мотивацією, F3 – у групі з помірною мотивацією, F4 – у групі з сильною мотивацією).
Питання: Чи можна стверджувати, що обсяг виконаних робіт (кількість розв’язаних завдань) в даному випадку залежить від рівня мотивації F?
ЗАВДАННЯ 2.
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8
Умови завдання. Досліджувався вплив фактора публічності на групу з 5 студентів, які розв’язували 10 запропонованих завдань в різних умовах F. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці:







(стовпчик F1 – наодинці, F 2 – з викладачем, F3 – з іншими студентами, F4 – з іншими студентами і викладачем).
Питання: 1) Чи є відмінності між умовами дії фактора публічності більше вираженими, ніж випадкові відмінності? 2) Чи є індивідуальні відмінності між досліджуваними більш вираженими, ніж відмінності, обумовлені випадковими чинниками?
ЗАВДАННЯ 3.
Умови завдання. Досліджувався словниковий запас учнів молодшої школи в залежності від двох факторів. У першому факторі обрано дві умови – дівчатка та хлопчики; у другому факторі також обрано дві умови – спорт і домашнє господарство. В колонках таблиці наведена кількість десятків слів із словникового запасу:
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

(стовпчик F1 – словниковий запас дівчаток про спорт, F 2 – словниковий запас дівчаток про домашнє господарство, F3 – словниковий запас хлопчиків про спорт, F4 – словниковий запас хлопчиків про домашнє господарство).
Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (словниковий запас) з боку фактору статі та області знань? 2) Чи є значимою взаємодія факторів статі та області знань?
ЗАВДАННЯ 4.
Умови завдання. Для п’яти досліджуваних демонструвалися списки з 10 слів при різних комбінаціях умов двох факторів (фактор довжини слова і швидкості його вимовляння). В таблиці наведена кількість слів, які запам’ятали респонденти: F1 – довгих слів, що промовлялися з великою швидкістю, F 2 – довгих слів, що промовлялися з малою швидкістю, F3 –коротких слів, що промовлялися з великою швидкістю, F4 – коротких слів, що промовлялися з малою швидкістю:
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (кількість слів, які запам’ятали досліджувані) з боку фактору довжини слова та швидкості його вимовляння? 2) Чи є значимою взаємодія факторів довжини слова та швидкості його промовляння? 3) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку фактору індивідуальних відмінностей між обстежуваними?
ЗАВДАННЯ 5.
Умови завдання. 20 студентів, що розділені на 4 підгрупи, самостійно розв’язували 10 задач. В таблиці приведена кількість розв’язаних кожним студентом завдань:
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

Питання: Чи відрізняються розподіли кількості розв’язаних завдань:
а) в будь-яких двох групах від нормального розподілу?
б) в будь-яких двох групах одна від одної?
в) в будь-яких трьох групах один від одної?
ЗАВДАННЯ 6.
Умови завдання. Дана таблиця: в колонці F1 приведена середня успішність (за десятибальною шкалою) п’яти учнів з математиці, F2, F3, F4 – цих же учнів з біології, історії і літературі відповідно.
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

Питання: Використовуючи загальну і часткову класифікації кореляційних зв’язків, необхідно встановити рівень кореляції між успішністю учнів з наступних дисциплін: математика, біологія – математика – історія, математика – література.

Використана література 29
Додаток 1 30
Додаток 2 31
Додаток 3 32

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Структура и методы современной психологии
  • Структура и методы современной психологии
  • Значение дифференциальной психологии
  • Когнитивное движение в психологии
  • Методы менеджмента
  • Методы научного анализа размещения и территориальной организации народного хозяйства Украины
  • Методы научного анализа размещения и территориальной организации народного хозяйства Украины”
  • "СТРУКТУРА ПОЛИТИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ"
  • СРАВНИТЕЛЬНАЯ ПСИХОЛОГИЯ КАК ОТРАСЛЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ НАУКИ
  • Психология в юриспруденции
  • Взгляды и дискуссии известных ученых в социальной психологии
Cгенерировано за 0.147105 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів