Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11» (ID:27414)

| Размер: 325 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 160 грн. | Добавлена: 02.04.2009 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗАВДАННЯ 1.
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8
Умови завдання. Група з 20 студентів була розподілена за рівнем мотивації на 4 підгрупи. Курс дисципліни передбачає виконання студентами 10 завдань. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці:






(стовпчик F1 – у групі з слабкою мотивацією, F 2 – у групі з середньою мотивацією, F3 – у групі з помірною мотивацією, F4 – у групі з сильною мотивацією).
Питання: Чи можна стверджувати, що обсяг виконаних робіт (кількість розв’язаних завдань) в даному випадку залежить від рівня мотивації F?
ЗАВДАННЯ 2.
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8
Умови завдання. Досліджувався вплив фактора публічності на групу з 5 студентів, які розв’язували 10 запропонованих завдань в різних умовах F. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці:







(стовпчик F1 – наодинці, F 2 – з викладачем, F3 – з іншими студентами, F4 – з іншими студентами і викладачем).
Питання: 1) Чи є відмінності між умовами дії фактора публічності більше вираженими, ніж випадкові відмінності? 2) Чи є індивідуальні відмінності між досліджуваними більш вираженими, ніж відмінності, обумовлені випадковими чинниками?
ЗАВДАННЯ 3.
Умови завдання. Досліджувався словниковий запас учнів молодшої школи в залежності від двох факторів. У першому факторі обрано дві умови – дівчатка та хлопчики; у другому факторі також обрано дві умови – спорт і домашнє господарство. В колонках таблиці наведена кількість десятків слів із словникового запасу:
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

(стовпчик F1 – словниковий запас дівчаток про спорт, F 2 – словниковий запас дівчаток про домашнє господарство, F3 – словниковий запас хлопчиків про спорт, F4 – словниковий запас хлопчиків про домашнє господарство).
Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (словниковий запас) з боку фактору статі та області знань? 2) Чи є значимою взаємодія факторів статі та області знань?
ЗАВДАННЯ 4.
Умови завдання. Для п’яти досліджуваних демонструвалися списки з 10 слів при різних комбінаціях умов двох факторів (фактор довжини слова і швидкості його вимовляння). В таблиці наведена кількість слів, які запам’ятали респонденти: F1 – довгих слів, що промовлялися з великою швидкістю, F 2 – довгих слів, що промовлялися з малою швидкістю, F3 –коротких слів, що промовлялися з великою швидкістю, F4 – коротких слів, що промовлялися з малою швидкістю:
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (кількість слів, які запам’ятали досліджувані) з боку фактору довжини слова та швидкості його вимовляння? 2) Чи є значимою взаємодія факторів довжини слова та швидкості його промовляння? 3) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку фактору індивідуальних відмінностей між обстежуваними?
ЗАВДАННЯ 5.
Умови завдання. 20 студентів, що розділені на 4 підгрупи, самостійно розв’язували 10 задач. В таблиці приведена кількість розв’язаних кожним студентом завдань:
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

Питання: Чи відрізняються розподіли кількості розв’язаних завдань:
а) в будь-яких двох групах від нормального розподілу?
б) в будь-яких двох групах одна від одної?
в) в будь-яких трьох групах один від одної?
ЗАВДАННЯ 6.
Умови завдання. Дана таблиця: в колонці F1 приведена середня успішність (за десятибальною шкалою) п’яти учнів з математиці, F2, F3, F4 – цих же учнів з біології, історії і літературі відповідно.
F 1 F 2 F 3 F 4
1 6 6 4 4
2 5 5 6 6
3 7 7 7 5
4 6 8 7 7
5 9 9 8 8

Питання: Використовуючи загальну і часткову класифікації кореляційних зв’язків, необхідно встановити рівень кореляції між успішністю учнів з наступних дисциплін: математика, біологія – математика – історія, математика – література.

Використана література 29
Додаток 1 30
Додаток 2 31
Додаток 3 32

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Структура и методы современной психологии
  • Структура и методы современной психологии
  • Значение дифференциальной психологии
  • Когнитивное движение в психологии
  • Методы менеджмента
  • Методы научного анализа размещения и территориальной организации народного хозяйства Украины
  • Методы научного анализа размещения и территориальной организации народного хозяйства Украины”
  • "СТРУКТУРА ПОЛИТИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ"
  • СРАВНИТЕЛЬНАЯ ПСИХОЛОГИЯ КАК ОТРАСЛЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ НАУКИ
  • Психология в юриспруденции
  • Взгляды и дискуссии известных ученых в социальной психологии
Cгенерировано за 0.109122 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...