-
Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
ЗМІСТ
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2
2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2
2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6
2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6
2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9
2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
Додаток А. АНКЕТА 15
-
Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Вступ 2
1. Процес маркетингового дослідження 3
2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6
3. Проект маркетингового дослідження 10
4. Виконавці маркетингових досліджень 15
Висновок 17
Література 18
Практичне маркетингове дослідження 19
Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування…
Додатки 22
-
Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
СПИСОК ДОДАТКІВ 3
СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4
СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5
ВСТУП 6
1. Методологія дослідження 7
2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13
2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15
3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21
3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21
3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24
ВИСНОВКИ 28
РЕКОМЕНДАЦІЇ 30
РЕЗЮМЕ 31
ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32
КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33
ДОДАТКИ 34
ІЛЮСТРАЦІЇ 38
-
Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
СПИСОК ДОДАТКІВ 3
СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4
СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5
ВСТУП 6
1. Методологія дослідження 7
2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13
2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15
3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21
3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21
3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24
ВИСНОВКИ 28
РЕКОМЕНДАЦІЇ 30
РЕЗЮМЕ 31
ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32
КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33
ДОДАТКИ 34
ІЛЮСТРАЦІЇ 38
-
Маркетинг
1. Опишіть методи, за допомогою яких проводиться маркетингове дослідження ринку послуг зв'язку: спостереження, експеримент, опитування 3
2. Характеристика основних функцій маркетингу послуг зв'язку 10
3. Провести маркетингове дослідження. Відділення поштового зв'язку аналізує можливість отримання прибутку від діяльності з продажу товарів повсякденного попиту. Необхідно визначити асортимент товарів 15
Список використаної літератури 18
-
Маркетингова інформаційна система
1. Суть маркетингової інформаційної системи
2. Маркетингове дослідження потреб споживачів в умовах супермаркету „Фуршет”
3. Дослідження на підставі первинної інформації
-
Дослідження ринку: форми та методи
Зміст
1. Дослідження ринку: форми та методи. Маркетингове дослідження 3
2. Використання елементів маркетингу у господарській практиці підприємств України 8
Література 15
-
Контрольна робота з маркетингу
Маркетингове дослідження 2
Визначення проблем і формулювання цілей дослідження. 3
Відбір джерел інформації. 3
Збір інформації. Методи маркетингових досліджень. 4
Аналіз зібраної інформації. 6
Подання отриманих результатів. 6
Аналіз використання дослідження. 6
ЛІТЕРАТУРА 8
-
Маркетинг к/р
1. Маркетингове дослідження підприємств 3
2. Цілі та напрямки комплексного дослідження підприємств 10
Список літератури 14
-
Маркетингове дослідження консультаційних послуг
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
-
Маркетингове дослідження товару
Вступ 3
I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4
1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4
1.2 Методи маркетингового дослідження 7
II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13
2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13
2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18
2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20
2.4 Дослідження товару методом анкетування 23
Висновки 28
Література 30