Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингове дослідження товару» (ID:7743)

| Размер: 70 кб. | Объем: 31 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 27.09.2004 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4
1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4
1.2 Методи маркетингового дослідження 7
II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13
2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13
2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18
2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20
2.4 Дослідження товару методом анкетування 23
Висновки 28
Література 30

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Впровадження нової продукції на підприємстві
  • "Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства (Відкрите акціонерне товариство ""Хорольский молококонсервний комбінат дитячих продуктів"")"
  • Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
  • Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
  • Розробка нового товару
  • Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства „БКС-Соки”
  • Маркетинг
  • Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”
Cгенерировано за 0.056189 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...