-
Комплексний аналізу байкарської та поетичної творчості Л. Глібова для дітей
Вступ 3
1. Великий байкар Леонід Глібов 5
2. Жанрова різноманітність творів 7
2.1. П'єси 7
2.2. Проза 8
2.3. Твори для дітей 9
2.4. Поезія 10
3. Байкарська творчість 12
3.1. Байки першого періоду 12
3.2. Байки другого періоду 14
4. Поетичні твори Л.Глібова для дітей 16
Висновки 21
Список використаної літератури 23
-
Пізнавальне значення моделі та аналогії
1. Зміст та характеристика аналогії. Її пізнавальне значення в логіці 3
2. Модель в логіці. Характеристика моделей та їх пізнавальне значення. 7
Список використаної літератури 11
-
Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5
1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5
1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10
1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16
Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26
2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26
2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Додатки 41
-
Використання ігор у навчальній діяльності
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8
1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8
1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12
1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18
2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18
2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34-40
Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології.
Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі.
Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей.
Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.
-
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ
ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5
2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11
2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11
2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15
2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ 41
-
Мистецтвознавча орієнтація в творчості Л.Українки
Вступ 2
1. Естетичні та мистецтвознавчі аспекти філософії Лесі Українки 4
2. Мистецтвознавча цінність творів для дітей Лесі Українки 10
Висновки 14
Список використаної літератури 17
-
Контрольна робота з зарубіжної літератури
Огляд літератури країни (Франція) 3
Творчість письменника (Гюго) 6
Аналіз літературних творів ("Собор Паризької Богоматері") 11
Перелік використаної літератури 15
-
Самостійна діяльність дітей 2-го року життя
ВСТУП 3
1. Значення самостійної діяльності в розвитку дітей 2-го року життя 4
2. Види діяльності дітей 2-го року життя 7
3. Умови, необхідні для діяльності дітей 2-го року життя 10
4. Методика керівництва діяльністю дітей 2-го року життя 12
ВИСНОВОК 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
-
Естетично-виховна функція фольклору
Вступ 3
Розділ 1. Усна народна творчість та її особливості 6
1.1. Витоки та еволюція українського фольклору 6
1.2. Жанрова система українського фольклору 9
Розділ 2. Фольклор у всебічному розвитку особистості 18
2.1. Зв'язок фольклору з іншими формами духовної культури 18
2.2. Педагогічний потенціал фольклору 19
Розділ 3. Особливості використання фольклору на уроках в школі 24
3.1. Вивчення малих фольклорних жанрів 24
3.2. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на уроках читання 26
Висновки 29
Список використаної літератури 31
-
Ігротерапія дітей 5-6 рр
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ І Теоретичні основи ігротерапії та теоретичні основи тривожності 4
1.1 Історичний розвиток ігрової діяльності дітей 4
1.2 Погляди видатних педагогів на доцільність використання ігор 7
в навчально-виховному процесі для профілактики тривожності
1.3 Класифікація дитячих ігор 10
Розділ ІІ Методичний аспект використання ігрової діяльності для профілактики тривожності дітей 5-6 років 18
2.1 Значення ігрової діяльності для виховання дітей 18
2.2 Специфіка керівництва іграми дітей 21
Розділ ІІІ Аналіз досвіду роботи педагогів по ігротерапії дітей 5-6 років 27
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ДОДАТКИ 38