-
Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок
Зміст
1. Характеристика тренингової групи 2
2. Сценарій тренингового заняття 2
2.1 Тема тренінгу 2
2.2. Мета й завдання заняття 3
2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3
3. Сценарій тренінгу 3
3.1. Введення 3
3.2. Знайомство 4
3.3. Очікування учасників 4
3.4. Прийняття правил роботи групи 5
3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5
3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6
3.7. Підведення підсумків роботи групи 18
Список використаної літератури 19
Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання.
Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі.
У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу.
Тема: Формування комунікативних умінь і навичок
Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички.
Загальний час заняття - 6 годин.
-
Основные принципы бихевиоризма Уотсона
ПЛАН
Вступ
1. Природа навичок
2. Утворення навичок у дорослого
3. Закріплення навичок
Висновок
Список літератури
-
Особливості навчання у фізичному вихованні
План
Вступ 3
1. Особливості навчання у фізичному вихованні 4
2. Рухові уміння і навички 7
3. Механізми формування рухових дій 10
4. Основи методики визначення рівня розвитку рухових навичок у дітей 13
Висновки 14
Література 15
-
Особливості навчання у фізичному вихованні
План
Вступ 3
1. Особливості навчання у фізичному вихованні 4
2. Рухові уміння і навички 7
3. Механізми формування рухових дій 10
4. Основи методики визначення рівня розвитку рухових навичок у дітей 13
Висновки 14
Література 15
-
Педагогічні умови формування гігієнічних навичок у дітей раннього віку
Вступ 2 І. Гігієнічне виховання дитини 4 1.1 Діти раннього віку та здоровий спосіб життя 4 1.2 Закладення гігієнічних навичок дитині в сім’ї 11 1.3 Педагогічні умови формування культурно-гігієнічних навиків 17 ІІ. Практичне дослідження методу закладення дитині раннього віку гігієнічної навички – догляду за ротовою порожниною 23 2.1 Актуальність гігієнічної проблеми 23 2.2 Етапи виховання гігієнічної навички догляду за зубами 24 2.3 Дослідження та застосування медико-педагогічної методики навчання дітей догляду за гігієною ротової порожнини 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31
-
Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)
ВСТУП 3
І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5
1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8
1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10
1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11
ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21
2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21
2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Застосування тренінгу для підготовки волонтерів для роботи в соціальній службі
Вступ. 3
1. Волонтерська робота в Україні 5
1.1. Поняття "волонтер" і "волонтерство" 5
1.2.Організація волонтерської роботи 7
1.3. Зміст, напрями та форми роботи добровільних помічників. 11
2. Основні етапи і проблеми підготовки волонтерської діяльності 16
2.1. Навчання та супервізія 17
2.2. Підтримка та визнання/заохочення 18
2.3. Проблема раціонального використання волонтерів у соціальній сфері 20
3. Основні тренінги для підготовки волонтерів 26
3.1 Тренінг переговорних технік "Принципові переговори" 26
3.2 Тренінг "Базові навички посередництва у вирішенні конфліктів" 27
3.3. Тренінг "Базові навички фасилітації" 28
3.4. Тренінг "Програми примирення потерпілих і правопорушників" 29
3.5. Тренінг партнерських стосунків 30
Висновок 32
Література: 33-34
-
Процесс навчання, його принципи та закономірності
Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Процесс навчання, його принципи та закономірності
Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Шляхи та методика формування техніки читання
Вступ 3
1. Читання як навчальний предмет 5
1.1.Завдання уроків читання 5
1.2. Види читання 9
1.3. Якості читання іноземною мовою 12
2. Шляхи та методика формування техніки читання 14
2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14
2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16
3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20
Висновки 26
Список використаної літератури 28