Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Конспект з маркетингу» (ID:26133)

| Размер: 34 кб. | Объем: 26 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 30.10.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеТЕМА 1. Сутність основних понять маркетингу та розвиток його концепції 1
Історичні передумови виникнення маркетингу як способу ефективного управління діяльністю 1
Сутність маркетингу, еволюція його визначення 1
Визначення та сутність понять, які становлять теоретичну основу маркетингу: 2
Комплекс складових маркетингу: 2
Основні цілі та принципи маркетингу як програмно-цільової концепції управління підприємницькою діяльністю, що орієнтована на задоволення потреб споживачів 3
Види маркетингу: 4
Залежно від сфери і масштабів діяльності: 4
Залежно від виду продукту: 5
Концепції діяльності підприємства на ринку: 5
Поняття консумеризму. Вплив громадських рухів на захист прав споживачів, охорону навколишнього середовища, діяльність підприємства. 6
ТЕМА 2. Маркетинг як відкрита мобільна система 7
Коротка характеристика основних етапів маркетингової діяльності підприємства: 7
Функції маркетингу: 7
Аналітичні: 7
Планово-управлінські: 8
Виробничо-збутові: 8
Контрольні: 8
Контрольовані та неконтрольовані фактори макро- та мікросередовища, під постійним впливом яких знаходиться система 8
Зовнішнє макро- та мікросередовище підприємства. 8
Елементи мікросередовища: 8
Фактори макросередовища: 10
ТЕМА 3. Формування маркетингової інформаційної системи на основі 11
Поняття маркетингової інформаційної системи. 11
Маркетингові дослідження як основна складова формування банку даних маркетингової інформаційної системи підприємства. 11
Сутність маркетингових досліджень, практика організації проведення на зарубіжних та вітчизняному ринках. 12
Види маркетингових досліджень: 13
Залежно від типу та методів отримання інформації: 13
Від мети досліджень: 14
Кількості досліджуваних об'єктів: 14
Методи маркетингових досліджень: 14
Кількісні методи маркетингових досліджень: 15
Якісні методи маркетингових досліджень: 15
ТЕМА 4. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів 16
Процес прийняття рішення щодо купівлі товарів виробничого та невиробничого призначення, вибору продукту для задоволення існуючої потреби. 16
Етапи прийняття рішення про придбання продукту: 17
Вибір найпривабливіших для підприємства сегментів ринку та стратегії охоплення ринку: 18
ТЕМА 5. Товарна політика в системі маркетингу 19
Сутність, цілі та завдання товарної (продуктової) політики підприємства 19
Поняття товару і товарної одиниці в теорії маркетингу. 19
Види класифікації продуктів (товарів, послуг). 19
Три рівні товару. 21
Характеристика споживчих товарів, товарів виробничого призначення, послуг 22
Поняття: 22
Концепція життєвого циклу товару. 23
Обсяг продажу 24
Прибуток 24
Час 24
Ринковий цикл 24
Характеристика етапів життєвого циклу. Зміст діяльності та особливості маркетингу на кожному етапі життєвого циклу товару: 24

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Конспект з маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Етапи роботи над історичним твором
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • Методика вивчення творів різних жанрів
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Контрольна робота маркетинг
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
Cгенерировано за 0.114813 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів