|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Основні етапи аналітичної роботи на підприємстві
ЗАВДАННЯ
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1. Основні етапи аналітичної роботи на підприємстві.
2. Аналіз виробничої програми підприємства за обсягом.
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
-
Організаційні засади фінансового обліку, економічного аналізу, внутрішнього і зовнішнього аудиту довгострокових зобов’язань на прикладі підприємства пивоварної промисловості (ТОВ Слобода КО )
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Економічна сутність предмета дослідження та нормативна база з теми дипломної роботи 4 1.1 Розкриття економічної сутності предмета дослідження 4 1.2. Огляд законодавчої та нормативної бази з теми дипломної роботи 19 РОЗДІЛ 2. Характеристика підприємства, аналіз його виробничо-господарської діяльності та фінансового стану за останні два роки, організація обліку на підприємстві та виклад його облікової політики 26 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства, його виробнича структура та схема управління 26 2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників підприємства за останні два роки 32 2.3. Аналіз фінансового стану підприємства за останні два роки 34 2.4. Облікова політика підприємства 39 РОЗДІЛ 3. Фінансовий (або управлінський в залежності від теми) та податковий облік за темою дипломної роботи 46 3.1. Фінансовий (або управлінський в залежності від теми) та податковий облік за темою дипломної роботи на підприємстві 46 3.2. Відображення в фінансовій та податковій звітності інформації за темою дипломної роботи 58 3.3. Сучасні комп’ютерні технології ведення обліку за темою дипломної роботи та пропозиції по удосконаленню обліку за темою дипломної роботи 59 РОЗДІЛ 4. Економічний аналіз за темою дипломної роботи 70 4.1. Теоретичні основи економічного аналізу за темою дипломної роботи 70 4.2. Економічний аналіз за темою дипломної роботи на підприємстві 76 4.3. Сучасні комп’ютерні технології ведення економічного аналізу за темою дипломної роботи та виклад їх практичного застосування 78 РОЗДІЛ 5. Внутрішній й зовнішній аудит за темою дипломної роботи та аудит фінансової звітності 85 5.1. Теоретичні основи внутрішнього і зовнішнього аудиту за темою дипломної роботи 85 5.2. Практичний аудит за темою дипломної роботи на підприємстві 102 ВИСНОВКИ 104 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 106 ДОДАТКИ 108
-
Управління конкурентноспроможністю підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Конкуренція і конкурентоспроможність підприємств у ринковій економіці 6
1.2. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства 13
1.3. Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства 20
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ВКВ» 30
2.1. Організаційне забезпечення управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ «ВКВ» 30
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ «ВКВ» 38
2.3. Аналіз ефективності управління конкурентоспроможністю на підприємстві 50
РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 54
3.1. Удосконалення системи внутрішньогосподарського обліку і аналізу 54
3.2. Вдосконалення управління конкурентоспроможністю в умовах маркетингової орієнтації підприємства 62
3.3.Комплексна система управління конкурентоспроможністю підприємства ВАТ «ВКВ» 70
ВИСНОВКИ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ 82-95 (звітність, додатки)
Метою дипломної роботи є і розробка комплексної системи управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу і рекомендацій з розробки конкурентних стратегій підприємств як основи одержання конкурентних переваг.
Об'єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємств різних форм власності .
Предметом дипломного дослідження є управління практика управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ "ВКВ"
-
Контрольна стратегічний аналіз
1. Теоретична частина 3
1.1 Методи аналізу конкурентних переваг і конкурентоспроможності підприємства 3
1.2 Концепція інвестиційної діяльності підприємства. Види інвестицій. Інвестиційний портфель. 9
2. Практичне завдання 14
Розрахуйте показники, що характеризують інвестиційну привабливість підприємства...
Література 44
Додатки 45
-
Звіт з переддипломної практики
Вступ 3
1. Обґрунтування актуальності теми дипломної роботи (Політика управління дебіторською заборгованістю) 4
2. Огляд нормативно-правових актів та наукової літератури з теми роботи. 6
2.1. Укладення картотеки та оформлення бібліографії з теми дипломної роботи 6
2.2. Критичний аналіз публікацій з теми дипломної роботи 9
2.3. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності. 16
3. Характеристика ТОВ «__» 21
4. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації 24
5. Висновки 27
Додаток – Продукція підприємства 29
-
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТАМИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Вступ 4
1. Теоретична частина. 6
Вітчизняні та закордонні методи управління результатами роботи підприємства. 6
2. Аналітична частина. 12
Дослідження діяльності підприємства за період, що аналізується. 12
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства. 12
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства. 14
3. Проектна частина. 20
Розробка політики оперативного управління результатами діяльності підприємства в умовах ринку. 20
3.1. Оцінка фінансових ресурсів підприємства. 20
3.2. Оперативне управління фінансовими результатами роботи підприємства на основі альтернативних методів оцінки виробничих запасів. 25
3.3. Прийняття оперативних управлінських рішень за допомогою методу аналізу беззбитковості виробництва. 29
3.4. Оптимізація сумарного прибутку методами лінійного програмування. 31
Висновки 35
Список використаної літератури 38
-
Управління конкурентними перевагами підприємства
ДОПОВІДЬ 7 сторінок
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління конкурентними перевагами підприємства 6
1.1. Основні поняття категоріального апарату управління конкурентними перевагами підприємства, їх взаємозв’язок 6
1.2. Методологічні підходи до управління конкурентними перевагами підприємства 20
1.3. Принципові основи управління конкурентними перевагами підприємства 33
Розділ 2. Дослідження процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48
2.1. Детермінуючі фактори формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48
2.2. Вплив державного регулювання на конкурентоспроможність вітчизняного виробника 65
2.3. Аналіз тенденцій розвитку промислових підприємств Харківського регіону 81
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління конкурентними перевагами підприємства 94
3.1 Вибір і розробка інструментарію управління конкурентними перевагами підприємства 94
3.2. Оцінка процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 111
3.3. Стратегії формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 119
Висновки 140
Список використаної літератури 142
Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення управління конкурентними перевагами підприємства.
Відповідно до мети поставлені і вирішені такі основні завдання:
- дослідження і узагальнення категоріального базису управління конкурентними перевагами підприємства;
- обґрунтування класифікації видів конкурентних переваг підприємства та принципів управління ними;
- дослідження факторів, які впливають на формування і розвиток конкурентних переваг підприємства;
- розробка методичних рекомендацій щодо дослідження та оцінки конкурентних переваг підприємства;
- формування моделі управління конкурентними перевагами підприємства.
Об’єктом дослідження обрано процеси формування і розвитку конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є управління конкурентними перевагами підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною й методологічною основами роботи є фундаментальні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних і закордонних вчених-економістів, які стосуються проблем формування та розвитку конкурентних переваг підприємства.
Інформаційну базу дослідження склали державні нормативні документи, законодавчі акти з регулювання та розвитку конкуренції, офіційні статистичні матеріали, дані статистичної та бухгалтерської звітності машинобудівних підприємств Харківського регіону, матеріали засобів масової інформації, дані соціологічних обстежень.
Структура та обсяг роботи. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел, додатків. Повний обсяг дипломної роботи – 150 сторінок. Робота містить 11 таблиць, 18 рисунок, список використаних літературних джерел з 112 найменувань
-
Практична робота з проектного аналізу
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3
1.1. Принципи класифікації стратегій 3
1.2. Аналіз економічної ефективності інвестиційних проектів 6
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17
2.1 Побудувати прогноз руху грошових коштів за інвестиційним проектом.
2.2 Оцінити ефективність інвестиційного проекту за методами терміну окупності (стандартний і дисконтований), чистої приведеної вартості (NPV) і внутрішньої ставки доходу (IRR).
ЛІТЕРАТУРА 19
-
Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 6
1.1. Конкуренція в бізнесі та базові конкурентні стратегії 6
1.2. Сутність стратегії диференціації 15
1.3. Особливості розробки конкурентної стратегії на основі диференціації продукту 22
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз практичної реалізації стратегії диференціації продукту на базовому під-ві 30
2.1. Стратегічний аналіз конкурентного середовища підприємства 30
2.2. Формування стратегії диференціації на підприємстві 36
2.3. Реалізація стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 45
РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи удосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на базовому підприємстві (ВАТ) 52
3.1. Основні напрямки вдосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на підприємстві 52
3.2. Впровадження комунікативних прийомів диференціації бренду 60
3.3. Управління стратегією для втримання конкурентних переваг 66
ВИСНОВКИ 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77
ДОДАТКИ 83-89
Реферат
Роздатковий матеріал
Доклад
Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади формування конкурентної стратегії підприємства.
Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації конкурентної стратегії диференціації підприємства ВАТ.
Мета і завдання дипломної роботи. Мета дипломного дослідження полягає у науково-теоретичному обґрунтуванні, уточненні наукових положень та розробці методичних рекомендацій і практичних пропозицій щодо формування й реалізації стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту.
-
Формування стратегії підприємства
ВСТУП 3
1. Стратегічний аналіз підприємства 5
1.1 Опис бізнесу 5
1.2 Стратегічна сегментація газети “Продукты питания” 9
1.3 Аналіз макро- та конкурентного середовища підприємства. 12
2. Формування стратегії підприємства 18
2.1 Визначення загально корпоративної стратегії підприємства 18
2.2 Формування конкурентних та функціональних стратегій. 23
3. Управління стратегічним розвитком підприємства 27
Висновки 37
Література 39
Cгенерировано за 0.199779 секунд
|