|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Планування аналітичної роботи на підприємстві
1. Планування аналітичної роботи на підприємстві 3
Завдання 1 14
Список використаної літератури 19
-
Інформаційно-аналітична діяльність у сфері державного та місцевого управління
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ ТА ФОРМУВАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ 5 1.1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.2. СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 12 2.1. СТАН І ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ 12 2.2. ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО СТВОРЕННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 14 2.3. ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 15 2.4. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМКИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 18 2.5. АРХІТЕКТУРА ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 20 ТА АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ В ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
-
Побудова державної системи ІАД в Україні
ВСТУП 3
Розділ 1. Інформаційно-аналітична діяльність в Україні 5
1.1 Сутність систем інформаційно-аналітичної діяльності. 5
1.2. Сучасний стан систем інформаційно-аналітичної діяльності в Україні 17
Розділ 2 Роль державної системи інформаційно-аналітичної діяльності в економічній та соціальній сферах українського суспільства 20
2.1 Основні сфери застосування систем інформаційно-аналітичної діяльності в Україні. 20
2.2 Шляхи розвитку державної систем інформаційно-аналітичної діяльності в Україні 24
ВИСНОВКИ 36
Література 38
-
Методика аналізу матеріальних ресурсів підприємства
Зміст
1. Організація економіко-аналітичної роботи на підприємстві 2
2. Методика аналізу матеріальних ресурсів підприємства 8
Список використаної літератури 22
-
Методика аналізу матеріальних ресурсів підприємства
Зміст
1. Організація економіко-аналітичної роботи на підприємстві 2
2. Методика аналізу матеріальних ресурсів підприємства 8
Список використаної літератури 22
-
Етапи економічного аналізу
Вступ / 1. Методичні принципи організації економічного аналізу / 2. Головні етапи аналітичної роботи та їх характеристика / 3. Сукупність джерел інформації економічного аналізу. Методика перевірки їхньої достовірності / 4. Узагальнення та оформлення результатів аналізу / Висновок / Використана література
-
Вдосконалення обліку та аналізу непрямих витрат
Вступ 4
1. Поняття, суть та економічна природа непрямих витрат 6
1.1. Розвиток наукової думки про непрямі витрати 6
1.2. Методологічні та організаційні основи, нормативна база обліку та аналізу непрямих витрат 20
2. Стан обліку і аналізу непрямих витрат на ВАТ "..." за 2003-2004 рр. 28
2.1. Облікова політика та економічна характеристика підприємства 28
2.2. Первинний, синтетичний та аналізтичний облік непрямих витрат на підприємстві 32
2.3. Факторний аналіз первинного синтетичного та аналітичного обліку непрямих витрат на підприємстві 44
3. Шляхи вдосконалення обліку і аналізу непрямих витрат на ВАТ "..." 49
3.1. Основні напрямки вдосконалення і аналізу первинного синтетичного та аналітичного обліку непрямих витрат на підприємстві 49
3.2. Шляхи вдосконалення аналітичної роботи на підприємстві 55
3.3. Автоматизація обліку та аналізу непрямих витрат на підприємстві 61
Висновки та пропозиції 63
Література 66
Додатки 69
-
Вдосконалення обліку та аналізу непрямих витрат
Вступ 4
1. Поняття, суть та економічна природа непрямих витрат 6
1.1. Розвиток наукової думки про непрямі витрати 6
1.2. Методологічні та організаційні основи, нормативна база обліку та аналізу непрямих витрат 20
2. Стан обліку і аналізу непрямих витрат на ВАТ "Роси Буковини" за 2003-2004 рр. 28
2.1. Облікова політика та економічна характеристика підприємства 28
2.2. Первинний, синтетичний та аналізтичний облік непрямих витрат на підприємстві 32
2.3. Факторний аналіз первинного синтетичного та аналітичного обліку непрямих витрат на підприємстві 44
3. Шляхи вдосконалення обліку і аналізу непрямих витрат на ВАТ "Роси Буковини" 49
3.1. Основні напрямки вдосконалення і аналізу первинного синтетичного та аналітичного обліку непрямих витрат на підприємстві 49
3.2. Шляхи вдосконалення аналітичної роботи на підприємстві 55
3.3. Автоматизація обліку та аналізу непрямих витрат на підприємстві 61
Висновки та пропозиції 63
Література 66
Додатки 69
-
Методи прогнозування в ІАД (інформаційно-аналітична діяльність)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ПРИНЦИПОВІ ОСНОВИ, ПРОЦЕСИ, ТЕХНОЛОГІЇ 6
1.1. Сутність і основні характеристики інформаційно-аналітичної діяльності 6
1.2. Визначення об'єкту прогнозування інформаційно-аналітичної діяльності 10
РОЗДІЛ 2. ОЦІНОЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ І ПРОГНОЗУВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ 17
2.1. Побудова гіпотези як важлива складова інформаційно-аналітичної діяльності 17
2.2. Теорія рефлективності як новий підхід до оцінки і прогнозування ситуації 20
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ 22
3.1. Класифікація методів прогнозування 22
3.2. Результати прогнозів і вимоги до них 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
-
Контрольна робота маркетинговий менеджмент
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6
2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10
2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15
3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17
3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Cгенерировано за 0.024486 секунд
|