Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Збутова діяльність підприємства » (ID:25724)

| Размер: 27 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗавдання 1. 2
Висвітлити зміст наступних питань
1) Сутність, основні принципи та функції збутової політики.
2) Особливості функціонування ринкової системи. Ринок як організація господарських та економічних зв'язків.
3) Організація та принципи формування системи збуту на підприємстві. Інфраструктура сфери збуту на підприємстві.
4) Сутність та характеристика концепції удосконалення ефективності збутової діяльності.

5) Основні критерії сегментування.
6) Рівні каналів збуту. Які фактори впливають на вибір каналу збуту?
7) Дайте оцінку та характеристику посередників. Наявність чи відсутність посередників залежить від ?
8) Опишіть основні методи (засоби) стимулювання збуту.
9) Опишіть основні складові ефективного управління збутом.

Завдання 2. 10
2.1. Задача. Підприємство виготовляє телевізори. За останні півроку на підприємстві значно скоротилися обсяги збуту товару. Керівництвом комерційного відділу не розроблена програма пошуку ефективних каналів збуту, а головне - не визначено вибір цільового сегменту ринку. Проведіть сегментацію ринку за найпоширенішими ознаками.
2.2. Завдання. Які джерела росту обсягу збуту можна ще назвати, крім вказаних нижче?:
2.3. Завдання. Які фактори повинно враховувати підприємство при виборі посередників? Визначте кількість взаємозв'язків виробників зі споживачами в наведених нижче схемах:
2.4. Завдання. Продуктивність відділу збуту. З яких етапів складається програма підвищення продуктивності збуту? Складіть програму підвищення продуктивності збуту, враховуючи такі основні показники:
2.5. Задача. Канали збуту товарів підприємства характеризуються даними, наведеними в таблиці. Визначте ефективність каналів збуту підприємства та зробіть висновки по кожному каналу збуту:
2.6. Завдання. Використовуючи наведені нижче фактори, заповніть каналів збуту до кінцевого споживача та організації-споживача. Наведіть приклади взаємозв'язків, які підтверджують Ваше рішення.

Завдання 3. Тести. 16
2.1. Задача. Підприємство виготовляє телевізори. За останні півроку на підприємстві значно скоротилися обсяги збуту товару. Керівництвом комерційного відділу не розроблена програма пошуку ефективних каналів збуту, а головне - не визначено вибір цільового сегменту ринку. Проведіть сегментацію ринку за найпоширенішими ознаками.
2.2. Завдання. Які джерела росту обсягу збуту можна ще назвати, крім вказаних нижче?:
2.3. Завдання. Які фактори повинно враховувати підприємство при виборі посередників? Визначте кількість взаємозв'язків виробників зі споживачами в наведених нижче схемах:
2.4. Завдання. Продуктивність відділу збуту. З яких етапів складається програма підвищення продуктивності збуту? Складіть програму підвищення продуктивності збуту, враховуючи такі основні показники:
2.5. Задача. Канали збуту товарів підприємства характеризуються даними, наведеними в таблиці. Визначте ефективність каналів збуту підприємства та зробіть висновки по кожному каналу збуту:
2.6. Завдання. Використовуючи наведені нижче фактори, заповніть каналів збуту до кінцевого споживача та організації-споживача. Наведіть приклади взаємозв'язків, які підтверджують Ваше рішення.
№1. Мета системи збутової діяльності підприємства:
№2. Які з функцій каналів розподілу стосуються усіх без винятку товарів?
№3. Які саме змінні слід ураховувати фірмі в процесі вибору каналу розподілу?
№4. Вироби промислового призначення, як правило, мають рівнів каналу розповсюдження проти споживчих товарів?:
№5. Зі збільшенням кількості рівнів каналу розподілу частка витрат, пов'я¬заних з продажем товару:
№6. Назвіть елементи маркетингової стратегії розповсюдження, розподілу:
№7. Суть маркетингової стратегії збуту полягає:
№ 8. Характерні ознаки збутової концепції маркетингу:

Список використаної літератури 18

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Збутова діяльність підприємства »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства
  • КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»
  • КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ВАТ «Молочник»
  • Аналіз логістичної системи підприємства (на прикладі будь-якого підприємства)
  • Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”
  • Структура і зміст операційної діяльності підприємства (на прикладі будівельного підприємства ТОВ „Дюна Плюс”)
  • Розробка та обгрунтування комплексу маркетингових заходів
  • Контрольна з економіки підприємства 1
  • Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства
Cгенерировано за 0.120467 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...