Вступ 3
1. Аналітична маркетингова оцінка ринку досліджуваного товару 5
1.1. Аналіз світового ринку товару 5
1.2. Аналіз українського ринку товару 15
2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди 19
3. Зовнішньоекономічний контракт 23
4. Оцінка ефективності запропонованого проекту 28
Висновки 31
Література 34
1. Детально описати об’єкт 3
2. Визначити мету рекламної комунікації. Цілі рекламної компанії 5
3. Описати цільову аудиторію 10
4. Конкурентоспроможність об’єкта рекламування 12
5. Порівняти свій товар і товар конкурентів 15
6. Фірмова атрибутика 18
7. Експорт подукції 21
8. Соціальний імідж рекламування 21
9. Рекламні засоби і канали, які найбільш підходять для товару 22
10. Відповідно до кожного каналу створити текст і слоган - для різних каналів рекламування 24
Література 26
Вступ3
Розділ 1. Сутність і особливості товару в системі маркетингу5
1.1. Ринкова класифікація товарів та послуг5
1.2. Номенклатура і асортимент товарного пропонування13
Розділ 2. Товарна політика підприємства15
2.1. Зміст товарної політики підприємств маркетингової орієнтації15
2.2. Визначення місця товару на ринку20
2.3. Диверсифікація товарної політики22
2.4. Управління продуктом25
Розділ 3. Етапи розробки нового товару33
3.1 Розробка дизайну товару34
3.2 Створення упаковки35
3.3 Товарна марка36
3.4 Забезпечення якості товару й оцінка конкурентноздатності37
3.5 Оцінка ринкової адекватності товару37
Висновки39
Література40
Вступ 4
Розділ І Аналіз чинників макро- та мікромаркетингового середовища 6
Розділ ІІ Планування та проведення маркетингових досліджень 19
Розділ ІІІ Обробка маркетингової інформації 30
Розділ IV Розробка товару 35
Розділ V Ринкова конкурентна стратегія 40
Розділ VI Стратегія збуту і розподілу 47
Розділ VII Стратегія просування товару 55
Розділ VIII Економічне обґрунтування роботи 61
Висновок 65
Використана література 67
1. Аналіз перспективи розвитку медичного закладу 3
2. Особливості сприйняття реклами з надання медичних послуг 10
3. Задача 19
Визначити ціну товару. Собівартість товару — 10 грн. Надбавка - 30 %.
Список літератури 22
Вступ 3
1. Методологія та результати досліджень біогеохімії українського Полісся 6
1.1. Біогеохімія як наука про геохімічні процеси у біосфері 6
1.2. Біосфера сучасного українського Полісся 9
1.3. Біогеохімія заплавного ґрунтотворення українського Полісся 17
2. Проблеми та перспективи грунтотворення українського Полісся 21
2.1. Результати біогеохімічних досліджень заплавного грунтотворення 21
2.2. Екологічні та біогеохімічні особливості окультурювання заплавних грунтів 27
2.3. Біопродукційна здатність і підвищення родючості заплавних ґрунтів. 29
Висновки 34
Література 41-42
Метою даної роботи є розгляд біогеохімії українського Полісся, сучасного стану та перспектив біосфери регіону.
Предметом дослідження є екологічний стан органічних речовин українського Полісся.
Об’єктом дослідження є наслідки Чорнобильської катастрофи для біосфери українського Полісся та шляхи подолання сьогоднішнього кризового стану.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3
ЗМІСТ ОСНОВНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ 3
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4
МОДИФІКАЦІЯ РИНКУ НА СТАДІЇ ЗРІЛОСТІ ТОВАРУ 4
ЕТАПИ ПЛАНУВАННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 5
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 6
2. 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІРМИ ТОВ “ТВОЄ АВТО” ТА АВТОМОБІЛЯ NISSAN ALTIMA (НОВА МАРКА) 6
2.2. РИНКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВАРУ ТА ТОВАРІВ КОНКУРЕНТІВ 8
2.2.1. Опис товару 9
2.2.2. Можливі покупці 10
2.2.3. Відмінність товару від аналогічних товарів конкурентів 11
2.3. АНАЛІЗ РИНКУ 12
2.3.1. Аналіз сегмента ринку фірм, які здійснюють продаж автомобілів марки Nissan 14
2.3.2. Сегменти ринку 15
Входження фірми на ринок 15
2.4. КОНКУРЕНЦІЯ НА РИНКУ ЗБУТУ 16
2.4.1. Мета і стратегії маркетингу 18
2.4.2. Ціноутворення 19
2.4.3. Проведення рекламної кампанії 20
2.4.4. Схема поширення товарів 21
2.4.5. Методи стимулювання збуту 21
2.5. РИЗИКИ НОВОВВЕДЕНОГО ТОВАРУ 22
2.5.1. Перелік ризиків 22
2.5.2. Оцінка ризиків 25
2.6. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ НОВОВВЕДЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ 28
ЛІТЕРАТУРА 35
Варіант 1 3
Попит, пропозиція та еластичність 3
1. Пряму залежність між ціною товару та величиною його пропозиції (за інших рівних умов) виражає: 3
2. Зміна кількості товару, яку бажають та можуть купити споживачі та яка пов'язана з дією нецінового фактора, це: 3
3. За даними таблиці зобразити криву попиту та пропозиції. Якщо ринкова ціна на 1 кг апельсин дорівнює 2 грн, що є характерним для цього ринку — надлишки чи дефіцит? 3
4. На поведінку покупців найбільш суттєво впливають наступні фактори: 4
5. Унаслідок збільшення ціни на виробничі ресурси крива пропозиції Y змістилася: 5
6. Попит уважається еластичним, коли: 5
7.Якщо ціна товару виросла з 1,5 дол. до 2 дол., а обсяг попиту скоротився з 1000 одиниць до 900, то коефіцієнт цінової еластичності попиту дорівнює: 5
8. У таблиці представлені дані про структуру витрат родини за два роки. Ціни на товар уважаються постійними. Заповніть таблицю: 6
9. Шкала попиту та пропозиції для прасок має вигляд: 7
10. Криві D і D' відображають такі ситуації: 8
Варіант 2 9
Теорія поведінки споживача 9
1. Гранична корисність — це приріст загальної корисності товару: 9
2. Знайдіть хибне твердження: 9
3. Сукупна корисність: 9
4. Споживач має доход у 8 дол. Ціна товару А дорівнює 1 дол., а ціна товару В — 0,5 дол. Яка з наступних комбінацій знаходиться на бюджетній лінії? 10
5. Ціна товару X складає 40 грн, а ціна товару У— 20 грн. Якщо споживач оцінює граничну корисність товару Y у 15 ютил (од. корисності) і бажає максимізувати задоволення від покупки товарів X і Y, він повинен прийняти граничну корисність товару Х за: 10
6. Функція попиту на телевізори має вигляд PD = 10000 - 2Q, ринкова ціна Р - 2000 грн. 10
7. Для даних функцій корисності U(X1,X2) підрахувати граничні корисності MU1(X1,X2) і MU2(X1,X2) та граничну норму заміщення MRS(X1,X2) 11
8. Ваші щотижневі кишенькові витрати складають 50 грн, і Ви можете витратити гроші або на морозиво (X), або на розваги (У). Ціна однієї порції морозива — 1 грн, ціна однієї розваги — 2 грн. 12
9. Виберіть слушні твердження: 13
10. Функція корисності має вигляд U(X,Y) = (X+2)(Y+l), де X — споживання товару X та Y — споживання товару Y. Запишіть рівняння кривої байдужості, яка проходить через точку (X, Y) = (2, 8). 14
Список використаних джерел 15
Вступ
1. Життєвий цикл товару.
1.1. Поняття Життєвого Циклу товару
1.2. Стадії життєвого циклу товару.
2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару
2.1. Політика комунікацій
2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару.
3. Практичне застосування моделі життєвого циклу товару при плануванні маркетингової концепції.
Висновки
1. Споживання кави в Україні залишається порівняно з країнами Західної Європи та Північної Америки низьким. Ви – керуючий всесвітньо відомої марки кави. Яку стратегію розвитку ви запропонували б для українського ринку? 3
2. Проведіть морфологічний аналіз товару „крісло для офісу”. Оцініть потенційну цінність трьох основних з виявлених комбінацій як ідеї нового товару 13
3. Охарактеризуйте з точки зору використання в маркетинговій діяльності фірми матриці Мак-Кінсі 16
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 1.1 Поняття нового товару 5
1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6
1.3 Задум товару 9
Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11
2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11
2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 16
Висновки
Література 37
Cгенерировано за 0.164751 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.