Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз технології надання туристських послуг (на прикладі туристичного підприємства, готелю, ресторану)» (ID:2462)

| Размер: 64 кб. | Объем: 46 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 05.08.2003 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 4
І. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1.Загальна характеристика туристського підприємства. 6
1.1.1. Назва, місце розташування фірми, її реквізити. Рік утворення; організатори. Форма власності, код фірми в міському статуправлінні. Ліцензії 6
1.1.2. Структура управління фірмою, штатний розклад, посадові інструкції 6
1.2. Основні напрямки діяльності турфірми 7
1.2.1. Форми організації поїздок, класи туризму, види туризму (по цілям), географія подорожей 8
1.2.2. Розробка турів, програма перебування, прайс-листки; види транспорту; структура туристського потоку 9
1.2.3. Склад туристського продукту. Пакет туристських послуг. Види маршрутів і турів. 11
1.2.4. Договірні відношення з партнерами і з клієнтом 11
1.2.5. Страхування туристів і забезпечення безпеки 12
1.2.6. Комп'ютеризація туристської діяльності. Рекламна діяльність турфірми 12
1.3. Організація нового внутрішнього туристського маршруту 13
ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.1.1. Класифікація готелю: місце розташування; підпорядкованість; призначення; місткість; поверховість; рівень комфорту 15
2.1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 15
2.1.3. Функціональна схема підприємств 17
2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 17
2.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень поверхової служби 18
2.2. Технологія готельних послуг 19
2.2.1. Технологічні процеси готельного обслуговування; види основних технологічних процесів, які забезпечують функцію надання ночівлі 19
2.2.2. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 20
2.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі 21
2.3. Визначення рівня готельних послуг 23
2.3.1. Аналіз потреби у готельних послугах 23
2.3.2. Розрахунок об'єму наданих послуг. 24
2.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг. 26
III. ТЕХНОЛОГІЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧУВАННЯ 27
3.1. Загальна характеристика підприємства 27
3.1.1. Тип підприємства, потужність, підпорядкованість 27
3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану 27
3.1.3. Атмосфера ресторану 28
3.1.4. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства харчування, функціональна схема приміщень 29
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 29
3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування 29
3.2.2. Технологічний процес передзакупівельних процедур 31
3.2.3. Технологічний процес приготування їжі 35
3.2.4. Технологічний процес обслуговування 38
3.2.5. Автоматизація технологічних процесів ресторанних послуг 39
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40
3.3.1. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг 40
3.3.2. Використання методів, що визначають показники якості. 41
3.3.3. Оцінка рівня якості послуг. 42
Висновки 43
Використана література: 45
Додатки 46
(на прикладі туристичного підприємства “Яна”, “Президент-готелю “Київський”, ресторану “Президент-готель “Київський”)
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Аналіз технології надання туристських послуг (на прикладі туристичного підприємства, готелю, ресторану)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
  • Особливості надання готельних послуг
  • Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"
  • ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Cгенерировано за 0.134949 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...