Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові проблеми створення нового товару (з практичною» (ID:24135)

| Размер: 89 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 140 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Стратегія розробки нових товарів 5
1.1. Напрями створення нових товарів 5
1.2. Основні етапи розробки нового товару 7
1.3. Підхід до етапів життєвого циклу товару 12
2. Створення нових товарів як засіб зростання фірми на конкурентних ринках 21
2.1. Історія зростання Samsung 21
2.2. «Назва» - продукт маркетингового комплексу ЗАТ «Назва» 28
2.3. Нові товари як засіб відродження ВАТ «Назва» 30
2.4. Виробництво нових товарів як засіб відродження ВАТ «Назва» 33
Висновки 36
Список літератури 38
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингові проблеми створення нового товару (з практичною»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка нового товару
  • Концепція створення туристичної фірми
  • Розробка нового товару
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Маркетингова товарна політика
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ «СТВОРЕННЯ ДЕРЕВООБРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СКВИРА»
  • Контрольна з маркетингу
  • Загальні умови створення нового підприємства
  • Загальні умови створення нового підприємства
Cгенерировано за 0.165591 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...