-
Формування іміджу організації як соціокультурний процес
Вступ 3
1. СОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, ВИДИ І ШЛЯХИ ЇХ ПІЗНАННЯ 6
1.1. Поняття соціального процесу 6
1.2. Види соціальних процесів 10
1.3. Параметри і критерії виміру соціальних процесів 18
1.4. Соціокультурні процеси як одін із різновидів соціальних процесів 23
2. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 28
2.1. Поняття соціальних організацій 28
2.1.1. Соціальні організації, їх внутрішня структура 29
2.1.2. Група як основа соціальної організації 37
2.2. Корпоративна культура організації 39
2.2.1. Типи організаційної культури 40
2.2.2. Екологія усередині компанії 41
2.2.3. Формування корпоративної культури 53
2.2.4. Керування корпоративною культурою 57
2.3. Імідж організації як запорука її успішної діяльності 59
2.3.1. Імідж і його природа 62
2.3.2. "Анатомія" іміджу 67
2.3.3. Внутрішня громадськість і імідж організації 73
2.3.4. Керування корпоративним іміджем 79
Висновок 83
Використана література: 86
Додаток 88
-
Вплив особистих цінностей керівника на стиль його управління
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 4
1.1. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 4
1.2. Фактори, що визначають лінію поведінки керівника в організації 10
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ОСОБИСТИХ ЦІННОСТЕЙ КЕРІВНИКА НА СТИЛЬ ЙОГО УПРАВЛІННЯ 16
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу (практика) 16
2.2. Аналіз стилю управління керівника організації 20
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 28
3.1. Закордонний досвід системи виховання лідерів в організації 28
3.2. Напрямки вдосконалення механізму формування стилю управління підприємством 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
ДОДАТКИ 38
-
Особливості територіальної організації машинобудування в Україні
ПЛАН
ВСТУП 5
1. ПЕРЕДУМОВИ ТА ФАКТОРИ РОЗМІЩЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 7
1.1. Природні, демографічні і економічні передумови розміщення машинобудування 7
1.2. Найважливіші фактори територіальної організації 8
2. СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ТА ГАЛУЗЕВА СТРУКТУРА МАШИНОБУДУВАННЯ ЯК ПРОВІДНОЇ ЛАНКИ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА 11
2.1. Сучасний стан машинобудування України 11
2.2. Його структурні форми 13
2.2.1. Галузеві структури 13
2.2.2. Форми територіальної організації продуктивних сил та їх вплив на формування районів машинобудування України. 18
3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 26
3.1. Проблеми територіальної організації 26
3.2. Пошук концепцій територіальної організації 28
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35
-
Характеристика основних форм влади та впливу, їх переваги та недоліки як інструментів лідерства
ВСТУП 3
1. ВЛАДА ЯК НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 4
2. ЛІДЕРСТВО І КЕРІВНИЦТВО В СУЧАСНИХ СТРУКТУРАХ УПРАВЛІННЯ 6
3. СТИЛІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 11
ВИСНОВКИ 18
ЛІТЕРАТУРА 19
-
Імідж фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Імідж фірми як фактор підвищення її конкурентоспроможності 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 21
2.1. Формування зовнішнього іміджу організації 21
2.2. Внутрішній імідж організації 29
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ З ПОКРАЩЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
-
роботА менеджера з персоналом
Зміст
Вступ 3
1 Поняття та етапи роботи менеджера з персоналом 4
2 Управління процесом підбору персоналу 8
3 Делегування повноважень як фактор успішної роботи організації 11
Висновок 14
Використана література 15
-
роботА менеджера з персоналом
Зміст
Вступ 3
1 Поняття та етапи роботи менеджера з персоналом 4
2 Управління процесом підбору персоналу 8
3 Делегування повноважень як фактор успішної роботи організації 11
Висновок 14
Використана література 15
-
Формування позитивного іміджу організації
П Л А Н
ВСТУП
1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
2. ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
3. ВПЛИВ ІМІДЖУ НА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
4. ТАКТИКА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
5. ГОЛОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Організація харчування туристів з Польщі
ВСТУП 3
І. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО ПОТОКУ З ПОЛЬЩІ В УКРАЇНУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУХНІ 6
1.1. Характеристика та аналіз туристичного потоку в Україну туристів з Польщі 6
1.2. Формування національної кухні Польщі та фактори, що вплинули на її формування 11
ІІ. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ З ПОЛЬЩІ 14
2.1. Аналіз національних смаків та особливостей національного харчування туристів з Польщі 14
2.2. Аналіз національної української кухні, як база харчування для туристів 16
ІІІ. ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ З ПОЛЬЩІ 23
3.1. Пропозиції щодо організації харчування туристів з Польщі в закладах міста Києва 23
3.2. Пропозиції щодо організації розважального харчування в ресторані української кухні «Назва» 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 31
ДОДАТКИ 33
-
Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12
1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22
2.1. Загальна характеристика підприємства 22
2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25
2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32
3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32
3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 51