|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Основні “гріхи”, помилки в роботі менеджерів з персоналом
План
1. Основні “гріхи”, помилки в роботі менеджерів з персоналом (реферат) 3
Вступ 3
1. Вимоги до менеджера по роботі з персоналом 4
2. Основні помилки менеджера в роботі з людьми та шляхи їх вирішення 6
3. Необхідність дотримання моральних та етичних норм в роботі з персоналом 8
4. Об’єктивність менеджера по відношенню до підлеглих 10
Заключення 13
Література 13
2. Соціально-психологічний портрет 14
3. Відповіді на тести 14
-
Менеджер його роль і місце в організації
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні аспекти ролі менеджера в організації 4
1.1. Поняття образу менеджера 4
1.2. Менеджер – провідна фігура в управлінні організацією 6
1.3. Основні функції менеджера 9
1.4. Прийняття управлінського рішення 11
2. Аналіз основних вимог до менеджера 15
2.1. Професійне призначення та використання спеціаліста з менеджменту 15
2.2. Вимоги до здібностей і вмінь менеджера 18
2.3. Відносини менеджера з підлеглими 22
2.4. Діловий «портрет» сучасного менеджера 24
3. Основні помилки менеджера та поради щодо організації його особистої праці 29
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Резерви підвищення ефективності роботи з персоналом на підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 5
1.1. Сутність управління персоналом 5
1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готельного підприємства 7
1.3. Закордонний досвід управління персоналом у сфері готельного бізнесу 13
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛІ „Назва” 20
2.1. Характеристика персоналу готелю 20
2.2. Робота персоналу готелю „Назва” 25
2.3. Аналіз кілько-якісного складу персоналу готелю 31
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ВДОСКОНАЛЮВАННЮ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ 37
3.1. Напрямки покращення мотивації персоналу готелю 37
3.2.Оптимізація управління персоналом готелю „Назва” 41
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
ДОДАТКИ 49
Схеми
-
Розробка стратегії управління персоналом на підприємстві
З М І С Т
Вступ.......................................................................................................................... 3
1 Теоретичні аспекти управління персоналом на підприємстві........................... 5
1.1 Сутність управління персоналом....................................................................... 5
1.2 Цілі та задачі управління персоналом............................................................... 6
1.3 Засоби управління персоналом.......................................................................... 6
1.4 Структура системи управління персоналом.................................................... 10
1.5 Вітчизняний та зарубіжний досвід управління персоналом.......................... 17
2 Формування та реалізація стратегії управління персоналом на прикладі
ПП «ОЛЕНА»...................................................................................................... 20
2.1 Характеристика ПП «ОЛЕНА»......................................................................... 20
2.2 Аналіз потреби в персоналі............................................................................... 21
2.3 Підбір персоналу................................................................................................ 24
2.4 Управління персоналом..................................................................................... 26
3 Методичні рекомендації щодо ефективного управління персоналом............. 32
Висновки................................................................................................................... 34
Перелік використаної літератури........................................................................... 35
-
Удосконалення організації праці менеджера турпідприємства на основі сучасних інформаційних технологій
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Організація праці менеджера на туристичному підприємстві 7
1.2. Впровадження інформаційних технологій в роботі сучасного туристичного підприємства 14
1.3. Контроль діяльності менеджера туристичного підприємства на основі інформаційних технологій 31
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 44
2.1. Загальна характеристика підприємства „Назва” 44
2.2. Управління персоналом на підприємстві „Назва” 52
2.3. Використання інформаційних технологій в роботі туристичного підприємства „Назва” 58
2.4. Інформаційні технології в роботі менеджера туристичного підприємства „Назва” 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 68
3.1. Контролінг персоналу на основі інформаційних технологій як один з методів удосконалення роботи менеджера „Назва” 68
3.2. Шляхи покращення праці менеджера на основі сучасних інформаційних технологій „Назва” 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 109
-
Закони організації управління працею менеджера
Вступ 3 Закони організації управління працею менеджера 4 1. Сутність законів організації управління працею менеджера 4 2. Планування особистої роботи менеджера 5 3. Використання засобів організаційної техніки 7 4. Встановлення оптимального режиму роботи менеджера 11 5. Напрямки організації праці менеджера 13 Висновки 17 Використана література: 18
-
"Новый подход к управлению персоналом современной России"
СОДЕРЖАНИЕ:
1. Гипотеза о новой парадигме управления --- 3
а) изменение взглядов на управление персоналом
б) новая парадигма управления
2. О стратегическом управлении персоналом --- 5
а) сущность стратегического управления персоналом
б) недостатки практики управления персоналом
в) недостатки теорий управления персоналом
г) понятие стратегического управления персоналом
3. Формирование системы управления персоналом (региональный и микроэкономический аспекты) --- 8
Список использованных материалов --- 10
-
Функції менеджера
ВСТУП 3
1. Особливості управлінської праці 4
1.1. Управлінська праця як складова управлінської діяльності 4
1.2. Розкриття поняття менеджер 7
1.3. Вимоги запропоновані до менеджера 11
2. Організація роботи менеджера 16
2.1. Функції менеджера в процесі організації його праці 16
2.2. Управлінські ролі менеджера 21
2.3. Вимоги які пред являються до сучасного менеджера 23
3. Лідерство - запорука ефективної організації праці менеджера 26
3.1. Поняття лідерства 26
3.2. Як стати лідером? 28
ВИСНОВКИ 32
Список використаних джерел 34
-
Формування професійної компетентності менеджера з персоналу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6
1.1. Місце менеджера в системі управління 6
1.2. Основи мистецтва управлінської діяльності 15
1.3. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 23
1.4. Компетентність менеджера як базова характеристика його фаховості 31
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 39
2.1. Функціональний аналіз діяльності та управлінські ролі менеджера 39
2.2. Модель розвитку професійних здібностей менеджера 52
2.3. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 60
2.4. Професійне навчання як напрям підвищення професійної компетентності 69
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОФІЛЮ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 78
3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 78
3.2. Діагностика рівня професійної компетентності менеджера з персоналу 86
3.3. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 94
3.4. Пропозиції щодо підвищення рівня професійної компетентності персоналу підприємства 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 114
-
"Цели, задачи, функции, принципы управления персоналом"
ОГЛАВЛЕНИЕ
ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………….. 3
1. ЦЕЛИ, ЗАДАЧИ, ФУНКЦИИ УПРАВЛЕНИЯ ПЕРСОНАЛОМ…………… 5
1.1. Концепции управления персоналом……………………………………1.2. Методы управления персоналом………………………………………. 510
2. СТРАТЕГИЯ И ПРИНЦИПЫ УПРАВЛЕНИЯ ПЕРСОНАЛОМ…………… 11
2.1. Стратегия управления персоналом……………………………………….2.2. Принципы управления персоналом………………………………………. 1113
3. ОСОБЕННОСТИ УПРАВЛЕНИЯ ПЕРСОНАЛОМ В УСЛОВИЯХ ОРГАНИЗАЦИОННЫХ ИЗМЕНЕНИЙ……………………………………… 14
3.1. Понятие организационного изменения и его предпосылки……………..3.2. Сущность сопротивления изменениям и его причины…………………. 1418
ЗАКЛЮЧЕНИЕ……………………………………………………………………… 24
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ………………………………... 26
ПРИЛОЖЕНИЕ 1 Система методов управления персоналом……………………. 28
ПРИЛОЖЕНИЕ 2 Принципы построения системы управления персоналом в организации…………………………………………………….. 29
-
"Цели, задачи, функции, принципы управления персоналом"
ОГЛАВЛЕНИЕ
ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………….. 3
1. ЦЕЛИ, ЗАДАЧИ, ФУНКЦИИ УПРАВЛЕНИЯ ПЕРСОНАЛОМ…………… 5
1.1. Концепции управления персоналом……………………………………1.2. Методы управления персоналом………………………………………. 510
2. СТРАТЕГИЯ И ПРИНЦИПЫ УПРАВЛЕНИЯ ПЕРСОНАЛОМ…………… 11
2.1. Стратегия управления персоналом……………………………………….2.2. Принципы управления персоналом………………………………………. 1113
3. ОСОБЕННОСТИ УПРАВЛЕНИЯ ПЕРСОНАЛОМ В УСЛОВИЯХ ОРГАНИЗАЦИОННЫХ ИЗМЕНЕНИЙ……………………………………… 14
3.1. Понятие организационного изменения и его предпосылки……………..3.2. Сущность сопротивления изменениям и его причины…………………. 1418
ЗАКЛЮЧЕНИЕ……………………………………………………………………… 24
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ………………………………... 26
ПРИЛОЖЕНИЕ 1 Система методов управления персоналом……………………. 28
ПРИЛОЖЕНИЕ 2 Принципы построения системы управления персоналом в организации…………………………………………………….. 29
Cгенерировано за 0.026528 секунд
|