-
Проектування організаційної структури туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність організаційної структури управління 7
1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11
1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.1. Загальна характеристика підприємства 29
2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41
2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47
3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47
3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-69
-
Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства
Вступ 3
1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6
1.1.Розвиток туризму України 6
1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10
1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12
2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20
2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23
3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45
3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54
Висновки 61
Література 66
Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70
Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Економаналіз діяльності туристичних підприємств
1. Аналіз виконання договірних зобов'язань. 3
2. Аналіз фінансової стійкості туристичного підприємства. 8
Задача 11
Використовуючи дані балансу туристичного підприємства проаналізувати фінансову стійкість туристичного підприємства. Зробити висновки.
Література 13
-
Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17
1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42
2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59
2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88
3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88
3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 110
-
Економаналіз діяльності туристичних підприємств ( с практическими примерами)
1. АНАЛІЗ ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА ТА ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ПОСЛУГ) НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 3
2. АНАЛІЗ ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
3. ЗАДАЧА 10
Використовуючи дані балансу туристичного підприємства проаналізувати фінансову стійкість туристичного підприємства. Зробити висновки 10
ЛІТЕРАТУРА 17
ДОДАТКИ 18
-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
-
Методологія аналізу туристичного підприємства
ВСТУП 3
1. Інформаційна база економічного аналізу туристичного підприємства 3
2. Стандартна технологія фінансово-економічного аналізу туристичного підприємства 5
3. Аналіз платоспроможності туристичного підприємства 8
ВИСНОВКИ 10
ЛІТЕРАТУРА 11
-
Економаналіз діяльності туристичних підприємств Варіант 8
1. Організація, зміст та методика перспективного аналізу господарської діяльності туристичного підприємства. 3
2. Значення, задачі та джерела аналізу фінансового стану туристичного підприємства. 5
3. Задача 14
Провести аналіз обіговості засобів туристичного підприємства. Зробити висновки ( у ході аналізу використати дані підприємства на якому працює студент (любі дані)…
Література 16
-
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14
1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18
1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43
2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68
2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90
3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90
3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 123
-
Система керування документообігом у туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Роль документообігу в системі управління діяльності туристичних підприємств 5
1.2. Система керування документообігом в діяльності туристичних підприємств 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ВЕДЕННЯ ТА КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 14
2.2. Аналіз та оцінка процесу організації документообігу в діяльності туристичного підприємства 23
2.3. Систематизація документів в діяльності туристичного підприємства 32
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТООБІГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Проблеми формування системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 36
3.2. Напрямки вдосконалення системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69