-
К/р Мікроекономіка
1. Економічні операції та ринки………………………………………..3
1.1. Сутність і класифікація ринків
1.2. Економічна діяльність і економічні операції
2. Ринкова поведінка фірми…………………………………………….7
2.1. Цілі бізнесу: розходження по галузях і групах власників
2.2. Цілі і показники діяльності підприємств
2.3. Цілі і конкурентна політика підприємств
2.4. Нове в діяльності підприємств
2.5. Критерії відновлення асортименту
2.6. Фактори, що визначають діяльність підприємства
2.7. Цілі і попит
2.8. Цілі і прибутковість бізнесу
Використані джерела……………………
-
Розробка процедури реєстрації фірми
Вступ 3
1. Процедура створення фірми: значення та розробка 4
2. Характеристика створюваної фірми 6
3. Алгоритм дій засновників при реєстрації фірми 8
4. Сітьовий графік проходження процедури реєстрації фірми 11
Висновки 12
Список використаної літератури 14
Додатки 15
-
ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ на тему: «Розробка процедури реєстрації фірми»
Вступ 3
1. Процедура створення фірми: значення та розробка 4
2. Характеристика створюваної фірми 6
3. Алгоритм дій засновників при реєстрації фірми 8
4. Сітьовий графік проходження процедури реєстрації фірми 11
Висновки 12
Список використаної літератури 14
Додатки 15
-
Соціально-економічне значення туристичних маршрутів
Вступ 3
Розділ 1. Сутність та соціально-економічне значення туризму 5
1.1. Об'єктивна необхідність у туризмі 5
1.2. Вплив туристських ресурсів на розвиток індустрії туризму 15
1.3. Економічна ефективність туризму 25
Розділ 2. Дослідження туристських маршрутів фірми “Глорія – Юр” 35
2.1. Загальна техніко – економічна характеристика фірми 35
2.2. Аналіз господарсько – економічної діяльності. 46
2.3. Коротка характеристика туристичних маршрутів та їх значення. 56
Розділ 3. Напрямки підвищення економічного і соціального значення туристських маршрутів фірми 64
3.1. Розвиток матеріально-технічної бази регіонів 64
3.2. Підвищення рівня зайнятості й ефективності використання робочої сили 70
3.3. Збільшення прибутковості та рентабельності маршрутів 76
Висновки 89
Використана література 95
-
Контрольна робота менеджмент
1. Передумови створення фірми 3
2. Обгрунтування концептуальної ідеї фірми 4
3. Вибір форми організації та реєстрація фірми 5
4. Вибір місцезнаходження та назви фірми 8
5. Основні види робіт 9
7. Очікувані проблеми 10
8. Структура управління фірмою 11
9. Робочі документи та формуляри 13
10. Опис робочих місць 21
11. Посадові інструкції 21
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур
Вступ 3
1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5
1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5
1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11
1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18
2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25
2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53
3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62
3.1. Планування туристського продукту 62
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81
Висновки 88
Список використаної літератури 97
-
Суть фінансового управління ресурсами фірми
1. Суть фінансового управління ресурсами фірми 3
2. Основні задачі фінансового директора. Фінансова структура фірми. 7
3. Структура основного капіталу фірми. 10
4. Управління оборотним капіталом фірми. 19
Література 24
-
Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми
Зміст
Вступ 4
1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 6
1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 6
1.2. Управлінські аспекти підвищення ефективності діяльності туристської фірми 13
1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 20
2. Підвищення доходності туристичного підприємства як кінцева мета удосконалення діяльності 27
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Вест-Ком" 27
2.2. Вдосконалення системи планування та управління туристичної фірми 39
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 57
3. Розробка ефективних напрямків діяльності туристичної фірми “Вест-Ком” 67
3.1. Планування туристського продукту 67
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 79
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 100
Висновки 106
Список використаної літератури 114
-
НЕЦІНОВА КОНКУРЕНЦІЯ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОДУКТУ В УМОВАХ РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
ВСТУП
Розділ 1. ПОНЯТТЯ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
1.1. Ознаки монополістичної конкуренції
1.2. Основні теоретичні концепції
1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь
Розділ 2. РІВНОВАГА ФІРМИ ПРИ МОНОПОЛІСТИЧНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ
2.1. Крива попиту фірми
2.2. Короткострокова та довготривала рівновага фірми при монополістичній конкуренції
2.3. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції
Розділ 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
3.1. Надлишкова виробнича потужність
3.2. Нецінова конкуренція
ВИСНОВОК
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
-
Стратегії інвестиційної діяльності фірми
Вступ 3 Розділ 1. Загальноекономічний зміст інвестиційної стратегії фірми 5 1.1 Поняття інвестиційної стратегії фірми, її мета та складові 5 1.2 Вплив інвестицій на ефективність діяльності фірми 7 1.3 Чинники інвестиційної активності фірми 8 1.4 Ризик інвестиційних рішень 10 Розділ 2. Аналіз інвестиційної стратегії фірм в Україні 12 2.1 Вплив податкової системи на інвестиційну активність підприємств 12 2.2 Оцінка інвестиційної стратегії фірми 15 Висновки 22 Література 24
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18