Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Реклама і рекламна діяльність» (ID:21120)

| Размер: 22 кб. | Объем: 22 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеРеклама і рекламна діяльність
Варіант № 4
Зміст

1. Назвіть основні елементи системи маркетингових комунікацій (основні і синтетичні засоби). Візьміть як приклад конкретне підприємство і приведіть приклади використання названих засобів маркетингових комунікацій 2

2. Прокоментуйте твердження: «Оцінка ефективності реклами – найскладніша проблема теорії і практики реклами». Назвіть основні процедури посттестування. Укажіть на їхні переваги і недоліки 5

3. У чому розходження між брендом і торговельною маркою? Між брендингом і фірмовим стилем? Які елементи фірмового стилю Ви можете назвати? Чи обов`язкова присутність усіх цих елементів у фірмовому стилі конкретної фірми? Чому? 7

4. Візьміть як приклад будь-яке рекламне звертання і прокоментуйте зв’язок його характеристик з параметрами: відправника, посередника, одержувача 10

5. Який взаємозв`язок між комунікативною політикою, рекламною стратегією і тактикою рекламної діяльності? 13

6. Які фактори впливають на формування бюджету реклами в організації в максимальній мері? Назвіть основні етапи розробки рекламного бюджету. Проілюструйте свою відповідь на гіпотетичному прикладі. Які напрямки і які статті рекламних витрат будуть переважати у Вашій фірмі, що представляється? Чому? 15

7. Ви – керівник рекламного агентства. Змоделюйте гіпотетичну рекламну компанію. Обґрунтуйте свої дії на кожному з етапів компанії 17

Література 22

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 2005.
2. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. – М.: Инфра-М, 2006.
3. Гаврилин Ю.Ф., Трифонов Э.С. Реклама и рекламная деятельность: Учеб. пособие по спец. «Менеджмент организации». – Челябинск: Издательство ЮУрГУ, 2006.
4. Ганжин В.Т. Основы рекламного мышления: Учеб. пособие для студ. вузов по спец. 052900 - «Реклама». – М.: Фонд НИМБ, 2004.
5. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2005.
6. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмета. – Таганрог: ТРТУ, 2005.
7. Дейан Арман. Реклама / В.А. Петров (пер.с фр.). – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2005.
8. Доблаев В.Л. Теория организации. – М.: МГУ, 2004.
9. Кузякин А.П., Семичев М.А Реклама и PR в мировой экономике: Учеб. пособие. – М.: Проспект, 2006.
10. Саати Т. Принятие решений. Метод анализа иерархий. – М.: Мир, 2004.
11. Уколов В.Ф. Теория управления /В.Ф. Уколов, А.М. Масс, И.К. Быстряков. – М.: Экономика, 2007.

Дополнительная информация3111
Заказ Заказать Купить «Реклама і рекламна діяльність»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • План рекламної компанії по просуванню нових товарів на ринок
  • МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ
Cгенерировано за 0.155977 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів