Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Реклама і рекламна діяльність» (ID:21120)

| Размер: 22 кб. | Объем: 22 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеРеклама і рекламна діяльність
Варіант № 4
Зміст

1. Назвіть основні елементи системи маркетингових комунікацій (основні і синтетичні засоби). Візьміть як приклад конкретне підприємство і приведіть приклади використання названих засобів маркетингових комунікацій 2

2. Прокоментуйте твердження: «Оцінка ефективності реклами – найскладніша проблема теорії і практики реклами». Назвіть основні процедури посттестування. Укажіть на їхні переваги і недоліки 5

3. У чому розходження між брендом і торговельною маркою? Між брендингом і фірмовим стилем? Які елементи фірмового стилю Ви можете назвати? Чи обов`язкова присутність усіх цих елементів у фірмовому стилі конкретної фірми? Чому? 7

4. Візьміть як приклад будь-яке рекламне звертання і прокоментуйте зв’язок його характеристик з параметрами: відправника, посередника, одержувача 10

5. Який взаємозв`язок між комунікативною політикою, рекламною стратегією і тактикою рекламної діяльності? 13

6. Які фактори впливають на формування бюджету реклами в організації в максимальній мері? Назвіть основні етапи розробки рекламного бюджету. Проілюструйте свою відповідь на гіпотетичному прикладі. Які напрямки і які статті рекламних витрат будуть переважати у Вашій фірмі, що представляється? Чому? 15

7. Ви – керівник рекламного агентства. Змоделюйте гіпотетичну рекламну компанію. Обґрунтуйте свої дії на кожному з етапів компанії 17

Література 22

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 2005.
2. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. – М.: Инфра-М, 2006.
3. Гаврилин Ю.Ф., Трифонов Э.С. Реклама и рекламная деятельность: Учеб. пособие по спец. «Менеджмент организации». – Челябинск: Издательство ЮУрГУ, 2006.
4. Ганжин В.Т. Основы рекламного мышления: Учеб. пособие для студ. вузов по спец. 052900 - «Реклама». – М.: Фонд НИМБ, 2004.
5. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2005.
6. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмета. – Таганрог: ТРТУ, 2005.
7. Дейан Арман. Реклама / В.А. Петров (пер.с фр.). – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2005.
8. Доблаев В.Л. Теория организации. – М.: МГУ, 2004.
9. Кузякин А.П., Семичев М.А Реклама и PR в мировой экономике: Учеб. пособие. – М.: Проспект, 2006.
10. Саати Т. Принятие решений. Метод анализа иерархий. – М.: Мир, 2004.
11. Уколов В.Ф. Теория управления /В.Ф. Уколов, А.М. Масс, И.К. Быстряков. – М.: Экономика, 2007.

Дополнительная информация3111
Заказ Заказать Купить «Реклама і рекламна діяльність»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • План рекламної компанії по просуванню нових товарів на ринок
  • МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ
Cгенерировано за 0.563779 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...