Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Контрольна з маркетингу» (ID:20160)

| Размер: 36 кб. | Объем: 25 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.12.2007 | Код продавца: 1 |
Содержание25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 3
13. Теорія ефективної конкуренції та її практичне застосування в умовах України. 6
Ситуаційна задача № 1. 19
Ситуаційна задача № 1.
"СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ"

Розробити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи продукції, розташовані відповідно до рейтингу за двома категоріями:
• перспективний ріст ринку;
• відносна частка на ринку.
Таблиця 1. Необхідні дані:
№ п/п Показники Виріб 1 Виріб 2 Виріб 3 Виріб 4
1. Обсяг ринку, тис. грн. 20,0 30,0 15,0 18,0
2. Майбутній обсяг ринку, тис. шт. 36,0 32,4 17,0 36,2
3. Обсяг продажу, тис. шт. 1,0 11,3 - 15,0
4. Ціна виробу, грн. 90,0 60,0 - 150,0
5. Рентабельність продукції, % 20,0 12,0 - 30,0
6. Трудомісткість одного виробу, год. 3,0 1,5 10,0 4,0

Таблиця 2. Шкала попиту на виріб 3
Ціна, грн. 600 550 500 450 400 350
Попит, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0

Таблиця 3. Вартість виробництва виробу 3
Виробництво товарів, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0
Сукупні постійні витрати, тис. грн. 750 750 750 750 750 750
Сукупні змінні витрати, тис. грн. 450 750 950 1110 1900 2800

1. Визначити ціну,обсяг продажу і рентабельність виробу 3.
2. Визначити по кожному виробу ріст ринку, прибуток, чисельність персоналу.
3. Побудувати «пакетну» матрицю і визначити стратегію інвестицій.
4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку?

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25

Литература1. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ, 1998.
2. Джоббер Дэвид. Принципы и практика маркетинга/Пер, с англ.: Учеб. пособие. — М.: Вильямс, 2000.
3. Дайл П. Менеджмент: стратегия и тактика: Пер. с англ. / Под ред. Ю. Н. Каптуревского. — СПб.: Питер, 1999.
4. Дайл П. Маркетинг, ориентированный на стоимость: Пер. с англ. / Под ред. Ю. Н. Каптуревского. — СПб: Питер, 2001.
5. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. — К.: КНЕУ, 2001.
6. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок. / Пер. с англ. В. А. Гольдича и А. И. Оганесовой. — М.: АСТ.2001.
7. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 2001.
8. Скибінський С. В. Маркетинг. — Львів, 2000.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Контрольна робота маркетинг
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
Cгенерировано за 0.032584 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...