|
-
Облік адміністративних витрат
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні основи обліку і контролю витрат 10
1.1. Об’єкти і методичні прийоми обліку адміністративних витрат 10
1.2. Методичні прийоми і процедури контролю адміністративних витрат 24
1.3. Облікова інформація та її використання при обліку і контролі адміністративних витрат 31
Розділ 2. Облік адміністративних витрат 36
2.1. Завдання і класифікація адміністративних витрат 36
2.2. Облік адміністративних витрат за національними стандартами 41
2.3. Інформаційне забезпечення обліку адміністративних витрат 46
Розділ 3. Контроль адміністративних витрат 58
3.1. Завдання і функції контролю адміністративних витрат 58
3.2. Організація і методологія контролю адміністративних витрат 66
3.3. Контроль адміністративних витрат 75
Висновки та пропозиції 77
Список використаних джерел 80
-
Облік, аналіз і аудит витрат на збут (+ рецензія)
Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність витрат на збут 7
1.1. Поняття, сутність витрат на збут 7
1.2. Класифікація витрат 12
1.3. Аналіз літературних джерел з теми дослідження 17
Розділ 2. Облік витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 32
2.1. Нормативна база витрат на збут 32
2.2. Техніко-економічна характеристика ТОВ „...”. Аналіз виробничо-господарської діяльності та фінансового стану ТОВ „...” 34
2.3. Методичні аспекти організації обліку витрат на збут 52
2.4. Документування операцій з обліку витрат на збут на прикладі ТОВ ”...” 54
2.5. Синтетичний і аналітичний облік витрат на збут і відображення операцій у звітності 58
2.6. Огляд існуючих технологій з обліку витрат на збут 59
Розділ 3. Організація економічного аналізу витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 62
3.1. Методичні аспекти економічного аналізу витрат на збут 62
3.2. Організація економічного аналізу витрат на збут 90
Розділ 4. Організація аудиту обліку витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 95
4.1. Методичні аспекти аудиту витрат на збут 95
4.2. Практичний внутрішній та зовнішній аудит витрат на збут 98
4.3. Аудит фінансової звітності 106
Висновок 109
Перелік використаної літератури 114
Додатки 118
-
Облік, аналіз і аудит витрат на збут
Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність витрат на збут 7
1.1. Поняття, сутність витрат на збут 7
1.2. Класифікація витрат 12
1.3. Аналіз літературних джерел з теми дослідження 17
Розділ 2. Облік витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 32
2.1. Нормативна база витрат на збут 32
2.2. Техніко-економічна характеристика ТОВ „...”. Аналіз виробничо-господарської діяльності та фінансового стану ТОВ „...” 34
2.3. Методичні аспекти організації обліку витрат на збут 52
2.4. Документування операцій з обліку витрат на збут на прикладі ТОВ ”...” 54
2.5. Синтетичний і аналітичний облік витрат на збут і відображення операцій у звітності 57
2.6. Огляд існуючих технологій з обліку витрат на збут 59
Розділ 3. Організація економічного аналізу витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 62
3.1. Методичні аспекти економічного аналізу витрат на збут 62
3.2. Організація економічного аналізу витрат на збут 87
Розділ 4. Організація аудиту обліку витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 92
4.1. Методичні аспекти аудиту витрат на збут 92
4.2. Практичний внутрішній та зовнішній аудит витрат на збут 95
4.3. Аудит фінансової звітності 103
Висновок 106
Перелік використаної літератури 111
Додатки 115
-
Витрати на оплату праці
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 7
1.1. Організаційно-економічна характеристика представництва “Моторола ГМБХ” 7
1.2. Аналіз фінансового стану підприємства 15
1.3. Економічна сутність витрат на оплату праці 20
1.4. Нормативно-правове забезпечення обліку витрат на оплату праці в Україні 27
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 29
2.1. Синтетичний та аналітичний облік витрат на оплату праці 29
2.2. Особливості нарахування та обліку допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю 36
2.3. Відображення витрат на оплату праці у фінансовій звітності 44
2.4. Систематизація витрат на оплату праці за допомогою прикладних бухгалтерських програм 45
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 51
3.1. Загальні положення аналізу витрат на оплату праці 51
3.2. Оцінка загального обсягу та складу фонду оплати праці 52
3.3. Оцінка ефективності використання коштів на оплату праці 56
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА АУДИТУ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 64
4.1. Джерела отримання аудиторських доказів при проведенні аудиту витрат на оплату праці 64
4.2. Методика процесу аудиторської перевірки витрат на оплату праці 66
4.3. Методика проведення аудиту витрат на оплату праці 73
4.4. Заключні процедури проведення аудиту та складання аудиторського висновку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 80
-
Удосконалення обліку аналізу і контролю в системі управління витратами торгового підприємства
ЗМІСТ
Вступ 6
Розділ 1. Система управління витратами комерційної діяльності підприємства 9
1.1. Економічна сутність витрат як об’єкту обліку, контролю та аналізу 9
1.2. Групування витрат для проектування системи обліку, контролю та аналізу 14
1.3. Економіко – правовий аналіз та огляд нормативної бази і спеціальної літератури 21
Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства 38
Розділ 3. Проектування системи бухгалтерського обліку витрат комерційної діяльності підприємства 45
3.1. Проектування системи первинного обліку витрат 45
3.2. Фінансовий облік витрат комерційної діяльності 54
3.3. Податковий облік витрат комерційної діяльності 76
3.4. Управлінський (внутрішньогосподарський) облік витрат комерційної діяльності 82
Розділ 4. Проектування системи поточного контролю та економічного аналізу витрат 90
4.1. Основні концепції методики та організації внутрішньогосподарського контролю витрат 90
4.2. Система економічних показників, інформаційна база та основні методи економічного аналізу 95
4.3. Факторний аналіз витрат комерційної діяльності 101
4.4. Оперативний та порівняльний аналіз витрат комерційної діяльності 105
Розділ 5. Система автоматизації обліково-аналітичних робіт в управлінні витратами 112
5.1. Склад і постановка задач 112
5.2. Алгоритмізація задач обліку контролю і аналізу витрат комерційної діяльності 119
5.3. Вихідні документи та їх використання в управлінні витратами 123
Висновки і пропозиції 128
Список використаних джерел 133
Додатки
-
Організація і методика обліку, контролю та аналізу формування валових витрат і валових доходів підприємства
ВСТУП 3 Розділ 1. Економічна сутність доходів та витрат підприємства 6 1.1. Сутність та структура доходів підприємства 6 1.2. Сутність та класифікація витрат підприємства 18 1.3. Нормативно-законодавча база з обліку, контролю та налізу доходів та витрат 27 1.4. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ “Укрспецторг” 32 Розділ 2. Організація та методика обліку валових доходів та валових витрат. 40 2.1. Організація та методика обліку доходів. 40 2.2. Організація та методика обліку витрат 54 Розділ 3. Контроль та аналіз доходів та витрат підприємства 84 3.1. Завдання контролю та аналізу доходів та витрат. 84 3.2. Методика контролю доходів та витрат. 88 3.3. Методика проведення аудиту витрат та доходів підприємства. 91 Висновок 100 Список використаної літератури 101
-
Облік інших операційних витрат на ват «Житомирсортнасіннєовоч»
План
Вступ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1 . Нормативно – правова база з питань обліку і контролю витрат діяльності підприємства.
1.2. Класифікація, аналіз і контроль операційних витрат.
1.3. Огляд літературних джерел з обліку, аналізу і контролю операційних витрат.
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «ЖИТОМИРСОРТНАСІННЄОВОЧ»
2.1. Виробничо економічна характеристика
2.2. Організація обліку на підприємстві
2.3. Структура активів і пасивів підприємства
РОЗДІЛ ІІІ. ОБЛІК ІНШИХ ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ.
3.1. Облік інших операційних витрат на ВАТ «Житомирсортнасіннєовоч»
3.2. Шляхи вдосконалення інших операційних витрат на підприємстві
Висновок
Список літератури
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ ПІДЗВІТНИХ СУМ
ВСТУП 7
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИТРАТАМИ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ 10
1.1. Документальне оформлення витрат на різні цілі підзвітних сум 10
1.2. Економіко-правовий аналіз спеціальної літератури і нормативних документів 21
1.3. Організаційно-економічна характеристика підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ ПІДЗВІТНИХ СУМ 32
2.1. Синтетичний та аналітичний облік витрат грошових коштів підзвітними особами 32
2.2. Специфічні особливості обліку витрат на відрядження за кордон і в межах України 37
2.3. Документальне оформлення і облік операцій закупки сировини і матеріалів у фізичних осіб 48
РОЗДІЛ 3. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ І АУДИТУ ВИТРАТ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ 53
3.1. Економічний аналіз витрат готівки грошових коштів із каси підприємства і підзвітними особами 53
3.2. Внутрішній і зовнішній аудит, оформлення і правильність витрат підзвітних сум на підприємстві 57
3.3. Оформлення матеріалів аудиторської перевірки 69
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ВИТРАТ ПІДЗВІТНИХ СУМ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ 73
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 79
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Роснафтолюкс ”
ВСТУП
РОЗДІЛ 1
НАУКОВО – ТЕОРІТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Історіко-теоретичні аспекти грошових коштів підприємства, їх сутність, значення і порядок відображення в бухгалтерському обліку.
1.2. Методологічні аспекти аудиту грошових коштів підприємства
1.3. Проблеми обліку і адиту грошових коштів підприємства в обліково – економічній літературі.
РОЗДІЛ 2
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Роснафтолюкс ”
2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства.
2.2. Економічний аналіз грошових коштів підприємства.
2.3. Особливості первинного, аналітичного та синтетичного обліку
касових операцій.
2.4. Організація первинного, аналітичного та синтетичного обліку операцій по рахунках в банку.
РОЗДІЛ 3
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення бухгалтерського обліку грошових коштів.
3.2. Вдосконалення методики економічного аналізу грошових коштів підприємства.
3.3. Методичні рекомендації щодо проведення аудиторської перевірки грошових коштів підприємства.
3.4. Методичні рекомендації щодо запобігання порушень при застосуванні реєстраторів розрахункових операцій.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ НА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 6
1.1. Організаційні форми малого бізнесу в Україні 6
1.2. Фінансові ресурси малого бізнесу 11
1.3. Організація спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва 17
1.4. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ НА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 38
2.1. Методичне забезпечення обліку на малих підприємствах 38
2.2. Бухгалтерський облік доходів, витрат та фінансових результатів 42
2.3. Удосконалення організації та методики обліку діяльності малих підприємств 50
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ НА МАЛОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 53
3.1. Інформаційне забезпечення аналізу на ТОВ “Ваш стиль” 53
3.2. Аналіз фінансових показників діяльності ТОВ “Ваш стиль” 56
3.3. Факторний аналіз діяльності ТОВ “Ваш стиль” 66
РОЗДІЛ 4. МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ НА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 69
4.1. Вивчення та оцінка стану внутрішньогосподарського контролю на ТОВ “Ваш стиль” 69
4.2. Методика вивчення стану внутрішньогосподарського контролю на ТОВ “Ваш стиль” 74
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 79
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 82
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ ПІДЗВІТНИХ СУМ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИТРАТАМИ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ 7
1.1. Документальне оформлення витрат на різні цілі підзвітних сум 7
1.2. Економіко-правовий аналіз спеціальної літератури і нормативних документів 16
1.3. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ ПІДЗВІТНИХ СУМ 27
2.1. Синтетичний та аналітичний облік витрат грошових коштів підзвітними особами 27
2.2. Специфічні с особливості обліку витрат на відрядження за кордон і в межах України 32
2.3. Документальне оформлення і облік операцій закупки сировини і матеріалів у фізичних осіб 42
РОЗДІЛ 3. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ І АУДИТУ ВИТРАТ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ 48
3.1. Економічний аналіз витрат готівки грошових коштів із каси підприємства і підзвітними особами 48
3.2. Внутрішній і зовнішній аудит, оформлення і правильність витрат підзвітних сум на підприємстві 52
3.3. Оформлення матеріалів аудиторської перевірки 61
3.4. Організація бухгалтерського обліку витрат підзвітних сум із застосуванням сучасних засобів обчислювальної техніки 68
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
Cгенерировано за 1.471993 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|