|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Випадкові величини
1 Числові характеристики випадкових величин та їх властивості 2
1.1 Математичне сподівання 2
1.2 Мода та медіана 4
1.3 Дисперсія та середнє квадратичне відхилення 4
1.4 Нормовані випадкові величини 6
1.5 Початкові та центральні моменти 6
1.6 Асиметрія й ексцес 8
2. Багатомірні випадкові величини. Випадкові вектори 9
2.2 Випадкові вектори та їх числові характеристики 10
2.2.1 Умовні закони розподілу випадкових величин 12
2.2.2 Числові характеристики 14
2.3 Числові характеристики системи n випадкових величин 16
Список використаних джерел 19
-
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. ЗАКОНИ ТА ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ.
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Теорія організації як наука. 5
1.2. Початкові концепції підприємницької організації 6
2. ЗАГАЛЬНІ ЗАКОНИ ОРГАНІЗАЦІЇ 9
2.1. Закон синергії 9
2.2. Закон найменших 13
2.3. Закон самозбереження 14
2.4. Закон єдності аналізу і синтезу 18
2.5. Закон онтогенезу 19
2.6. Закон композиції 20
2.7. Закон пропорційності 22
3. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ 24
3.1. Сутність і зміст принципів організації 24
4. ВЗАЄМОДІЯ ЗАКОНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ В ПРИРОДІ І СУСПІЛЬСТВІ І ЇХ ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ 30
4.1. Аспекти використання законів організації в діяльності менеджера 30
ВИСНОВКИ 35
ЛІТЕРАТУРА 38
-
Менеджмент організацій на прикладі аптеки
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 3
2. ПЛАНУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ 7
3. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ 10
4. МОТИВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 15
5. КОНТРОЛЬ В ОРГАНІЗАЦІЇ 20
ВИСНОВКИ 26
ДОДАТКИ 28
-
Місія, завдання та напрями діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Місія, завдання та напрями діяльності підприємства 4
2 Правова основа функціонування організації. Форма власності 4
3 Ресурси аналізованої організації 5
4 Функції і внутрішня структура організації 6
5 Відносини, соціальні дії та взаємодії організації 7
6 Зміст оргкультури 10
7 Соціальні взаємодії в системі управління 12
8 Зовнішнє оточення організації 14
Висновок 17
Використана література 18
-
Місія, завдання та напрями діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Місія, завдання та напрями діяльності підприємства 4
2 Правова основа функціонування організації. Форма власності 4
3 Ресурси аналізованої організації 5
4 Функції і внутрішня структура організації 6
5 Відносини, соціальні дії та взаємодії організації 7
6 Зміст оргкультури 10
7 Соціальні взаємодії в системі управління 12
8 Зовнішнє оточення організації 14
Висновок 17
Використана література 18
-
Управління конфліктами в організації
ВСТУП 3
ГЛАВА 1. ПРИРОДА КОНФЛІКТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Поняття та структура конфлікту 5
1.2. Види та функції конфліктів в організації 8
1.3. Причини виникнення конфліктів в організації 13
ГЛАВА 2. АНАЛІЗ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 17
2.1. Значення предмету і об’єкту конфлікту для ефективного управління 17
2.2. Традиційні методи управління конфліктом в організації 19
2.3. Роль керівника-особистості у профілактиці конфліктів 23
ГЛАВА 3. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 27
3.1. Комунікаційний аудит – сучасний метод управління та попередження конфліктних ситуацій в організації 27
3.2. Навчання як метод управління конфліктом в організації 33
ВИСНОВКИ 39
ЛІТЕРАТУРА 42-43
-
Формування позитивного іміджу організації
П Л А Н
ВСТУП
1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
2. ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
3. ВПЛИВ ІМІДЖУ НА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
4. ТАКТИКА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
5. ГОЛОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Сутність організації та її види
Вступ 3 Розділ І.Поняття та сутність організації 5 1.1 Сутність організації 5 1.2 Взаємозв'язок організації із зовнішнім середовищем 8 Розділ ІІ. Види організацій та організаційні структури 13 2.1 Види організацій 13 2.2 Організаційна структура та її основні види 15 2.3 Адаптивні організаційні структури 21 Розділ ІІІ. Побудова організації 24 2.1 Етапи побудови організації 24 2.2 Місце та роль підрозділів в організаційній структурі 25 2.3 Взаємостосунки членів організації 26 Висновки 29 Resume 31 Література 32
-
Менеджмент організацій
1. Дайте коротку характеристику організації, як функції менеджменту в організації 3
2. Організаційна структура як фактор стратегічних змін в розвитку організації 8
Література 13
-
Фактори формування успішної організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність категорії «ефективність діяльності організації». Характеристика основних підходів 5
1.2. Умови формування успішної організації в Україні 14
1.3. Корпоративна культура як ключовий фактор успіху сучасної організації 18
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «Назва») 26
2.1. Загальна характеристика організації 26
2.2. Аналіз факторів забезпечення ефективності діяльності організації 32
2.3. Напрямки підвищення ефективності управління організацією 36
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
-
Роль інформації в комерційній діяльності
ВСТУП 3
1. СКЛАД ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЇ 4
2. РІВНІ КОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ 10
3. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ 13
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 17
Cгенерировано за 0.009255 секунд
|