Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Впровадження нової конкурентної переваги на малому підприємстві (3 розділ дипломної роботи)» (ID:18520)

| Размер: 80 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеРОЗДІЛ . 3 Основні заходи щодо впровадження нової конкурентної переваги 2 3.1. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Буффало Груп» 2 3.2Обчислення економічного ефекту впровадження нововведень 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 Додаток 29 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Афанасьєв М. Маркетинг: стратегія й практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995. 2. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. М.: РусПартнер Лтд., 1994 3. Горчикова И.Н. Менеджмент. М.: Юнити, 1994.-685 с. 4. Голубків Е.П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. - М., «Видавництво «Справа» - 1995. 5. Голубков Е.Н. Маркетинговые коммуникации. - М.: Издательство «Финпресс», 2000.-256с. 6. Горфинкель В. Я. т ін. Економіка підприємств. М.:Банки й біржі, 1996 7. Ігнатова Л.А., Скородумова М.А. Розробка бізнес-плану інвестиційного проекат цеху (ділянки): Методична вказівка до курсової роботи - М.: Із МГТУ “Станкин”, 1996. - 28 с. 8. Зав ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М.: Міжнародні відносини, 1991. 9. Збірник бізнес - планів під ред. В.М.Попова - М 2002 - 357 с. 10. Исаенко Е.В., Васильєв А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. Пособие для вузов.- М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2004.-252с. 11. Котлер Ф..Основи маркетингу. - М., видавництво «Прогрес» - 1991. 12. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002. 13. Мескон Майкл, Альберт Майкл, Хедоури Франклін. Основи менеджменту. М.: З “Справу”, 1994.-701 с. 14. Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: Курс лекцій. - К.: МАУП, 2003 -120с. 15. Тарас Копытько Прямой маркетинг — универсальный ключ к лояльности клиентов http://www.managment.com.ua 16. Программы лояльности и их эффективность http://www.managment.com.ua 17. Примак Т. О.Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с. 18. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А. Олійника, Р. Скільського. — К.: Основи, 1998. 19. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: Пер. с англ. - М.: Изд. дом «Вильяме», 2002. 20. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. - М.: ИНФРА-М, 2000. 21. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебное пособие. - М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1997. 22. Эмепка С. Оценка состояния маркетинга на промышленных предприятиях в условиях рыночной экономики. – М.: ИНФРА-М,2000.
Дополнительная информация2041
Заказ Заказать Купить «Впровадження нової конкурентної переваги на малому підприємстві (3 розділ дипломної роботи)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організаційні засади фінансового обліку, економічного аналізу, внутрішнього і зовнішнього аудиту довгострокових зобов’язань на прикладі підприємства пивоварної промисловості (ТОВ Слобода КО )
  • Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту
  • Обґрунтування проекту освоєння виробництва нової продукції
  • Організація обліку на підприємствах малого бізнесу
  • Характеристика загальних стратегій конкуренції
  • Характеристика загальних стратегій конкуренції
  • Інноваційна політика.
  • Створення зв’язку між книгами в МS Exell
  • НАУКОВО-ДОСЛІДНА ТА ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА
  • Особливості проведення аудиту на малих підприємствах
Cгенерировано за 0.130186 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...