|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Методи визначення ціни на підприємствах
1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 3
2. Сутність та характеристика методу “прямого віднесення” 11
3. Методи визначення ціни з врахуванням: повних витрат, прямих витрат, середніх, граничних 11
4. Розрахунок ціни з метою отримання цільового прибутку 14
5. Ціноутворення на основі “кривої освоєння” 14
6. Сутність та характеристика ринкових методів ціноутворення, їх переваги та недоліки 15
7. Методи визначення ціни в рамках ціннісного підходу 16
8. Визначення ціни на основі поточних ринкових цін 18
9. Методика тендерного ціноутворення 18
10. Встановлення цін на основі закритих торгів 18
11. Методи визначення цін в рамках нормативно-параметричного підходу: метод питомих показників, балової оцінки, агрегатний тощо 18
Література 18
-
Реклама
1. Рекламний слоган 1
2. Реалізація рекламної програми 2
3. Задача: Оцініть девізи фірм, відзначивши їхні переваги і недоліки. 6
Література 8
-
Контрольна з маркетингу
1. Рекламний слоган 1
2. Реалізація рекламної програми 2
3. Задача: Оцініть девізи фірм, відзначивши їхні переваги і недоліки. 6
Література 8
-
Олімпійські ігри
План
Вступ 3
1. Перші олімпійські ігри. Особливості проведення, недоліки і
переваги 4
2. Характеристика других олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 5
3. Характеристика третіх олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 7
4. Характеристика четвертих олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 8
5. Характеристика п’ятих олімпійських ігор, порядок проведення, програма недоліки та переваги 10
6. Характеристика сьомих олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 12
Висновок 14
Література 16
-
Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
Вступ 3
1. Цінові стратегії 4
1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4
1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5
2. Маркетингові стратегії цін 7
2.1. Стратегія високих цін 7
2.2. Стратегія середніх цін 9
2.3. Стратегія низьких цін 9
2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10
2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11
2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12
2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13
2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15
2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Управління персоналом
1. ВИДИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ КУЛЬТУР, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ЛЮДЕЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ 3
2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТАТИСТИЧНИХ МЕТОДІВ ВИЗНАЧЕННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ, ЇХ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ 10
ЛІТЕРАТУРА 15
-
Аудит застосування різних методів списання матеріальних витрат на підприємстві
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи аудиту застосування різних методів списання матеріальних витрат 5
1.1. Сутність та класифікація витрат 5
1.2. Огляд законодавчої бази аудиту застосування різних методів списання матеріальних витрат 14
Розділ ІІ. Методологія проведення аудиту застосування різних методів списання матеріальних витрат на підприємстві ТОВ „Назва” 17
2.1. Організація та методика аудиту застосування різних методів списання матеріальних витрат на підприємстві ТОВ „Назва” 17
2.2 Внутрішній аудит застосування різних методів списання матеріальних витрат 23
Розділ 3. Проведення аудиту застосування різних методів списання матеріальних витрат на підприємстві ТОВ „Назва” 27
3.1. Аудит застосування різних методів списання матеріальних витрат на підприємстві ТОВ „Назва” 27
3.2. Заключні процедури та складання аудиторського висновку 32
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Додатки 40-53
-
Поняття рівня цін, індексу цін
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Суть інфляції та її причини 5
1.1.Види інфляції 5
1.2.Соціально-економічні наслідки інфляції 12
2.Аналіз динаміки цін 14
2.1. Поняття і суть цін 14
2.2.Класифікація цін 15
2.3.Методи розрахунку і аналізу індексу цін 20
2.4.Особливості встановлення цін на нові товари 22
2.5.Нормативно-параметричні методи 27
3.Ефективність впливу держави на ціни та інфляцію 33
3.1. Методи антиінфляційного оподаткування 33
3.2.Регулювання цін в умовах інфляційної нестабільності 35
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Управління персоналом контрольна
1. Види організаційних культур, що впливають на поведінку людей в організації 3
2. Характеристика статистичних методів визначення чисельності персоналу в організації, їх переваги та недоліки. 9
Список використаних джерел 14
-
Сутність та форми стратегічних альянсів .Види об’єднань фірм
1. Сутність та форми стратегічних альянсів 3
2. Сутність, ознаки, переваги та недоліки транснаціональних корпорацій 8
3. Види об’єднань фірм 14
Список літератури 16
-
Стратегія досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту
План
Вступ. 3
1. Загальна характеристика стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 4
2. Переваги й недоліки стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 8
Висновок. 12
Використана література. 13
Cгенерировано за 0.013374 секунд
|