-
Шляхи вирішення проблеми зовнішньої заборгованості України
ВСТУП 4
1. Зовнішня заборгованість України 5
2. Шляхи розв’язання проблем зовнішньої заборгованості України 11
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
-
Міжнародна зовнішня торгівля України
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні.....................................5
1.1. Суб єкти зовнішньоекономічної діяльності.....................................5
1.2. Принципи зовнішньоекономічної діяльності...................................9
Розділ 2. Міжнародні зовнішня торгівля України.........................................17
2.1. Міжнародна зовнішня торгівля України товарами.........................17
2.2. Міжнародна зовнішня торгівля України послугами.......................22
2.3. Динаміка розвитку торгових відносин України
із країнами ЄС.....................................................................................24
Розділ 3. Перспективи розвитку міжнародної зовнішньої
торгівлі в економічному розвитку України....................................27
Висновки.............................................................................................................31
Список використаної літератури......................................................................34
Додатки................................................................................................................36
-
Зовнішня торгівля України на сучасному етапі
Вступ 3
1. Стан зовнішньоторговельного балансу України 4
2. Зовнішня торгівля України послугами за 2007 рік 11
3. Інвестиції зовнішньоекономічної діяльності 14
4. Зовнішня торгівля в контексті інтеграційних процесів 18
Висновки 22
Список використаної літератури 24
-
ПРОБЛЕМА УЧАСТІ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНОМУ ПОДІЛІ ПРАЦІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Вплив міжнародного територіального поділу праці на формування міждержавних економічних зв'язків 5
Розділ 2. Участь України у міжнародному поділі праці 10
2.1. Особливості геополітичного положення України та його вплив на розвиток економічного співробітництва України 10
2.2. Зовнішня торгівля України товарами 11
2.3. Зовнішня торгівля України послугами 16
Розділ 3. Проблеми інтеграції України у світове господарство 20
ВИСНОВКИ 28
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТКИ 32
-
Організація обслуговування ресторанного господарства
ВСТУП 2
1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4
1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6
1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9
2. Організація обслуговування в ресторані 12
« » 12
2.1. Загальні відомості про підприємство 12
2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14
3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16
3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16
3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19
3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23
3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 32
Додаток 1 33
-
Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
Вступ 3
1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7
1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7
1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15
2. Характеристика форм обслуговування туристів 20
2.1 Організація обслуговування в номерах 20
2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21
2.4 Обслуговування VIP туристів 26
3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28
3.1 Організація дегустацій 28
3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додаток 36-39
-
Зовнішня торгівля та її місце в економіці України
Вступ3
1. Вплив зовнішньої торгівлі на національну економіку та економічний ріст4
1.1. Зовнішня торгівля і її місце в економіці країни4
1.2. Сукупний ефект впливу економічного росту на міжнародну торгівлю.10
2. Зовнішня торгівля і економічний ріст в України 19
2.1. Фактори зовнішньої торгівлі в Україні19
3. Торгова політика України і її інструменти 28
Висновки40
Література42
-
Міжнародна торгівля
Вступ4
1. Вплив зовнішньої торгівлі на національну економіку та економічний ріст5
1.1. Зовнішня торгівля і її місце в економіці країни5
1.2. Сукупний ефект впливу економічного росту на міжнародну торгівлю.11
2. Зовнішня торгівля і економічний ріст в України 20
2.1. Фактори зовнішньої торгівлі в Україні20
3. Торгова політика України і її інструменти 29
Висновки41
Література43
-
Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6
1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6
1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18
2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18
2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25
2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27
3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29
РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29
3. 1 Організація дегустацій 29
3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 40
-
Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)
Вступ 3
1. Організація побутового обслуговування населення 5
1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5
1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8
1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11
2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14
2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14
2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18
2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20
3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24
3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24
3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27
Висновки 33
Література 36