-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи стратегічного планування 6
1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6
1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13
2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20
2.2. Організація стратегічного планування 28
3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33
Висновки 42
Список використаної літератури 46
Додатки 48
Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства.
Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1.
Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.
-
Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5
1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5
1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9
1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15
Розділ 2.Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24
2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30
2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33
Висновки та пропозиції 37
Список використаної літератури 39
Додатки 42
-
Контрольна робота з менеджменту
ВСТУП 3
Процеси стратегічного планування 4
1. Мета та задачі стратегічного планування 4
2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5
3. Короткострокове й довгострокове планування 6
4. Моделі стратегічного планування 11
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
Cтратегічне планування в організації (на прикладі ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ»)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 4
1.2. Особливості формування системи стратегічного планування в сучасних умовах 4
1.2. Стратегія як основний елемент системи стратегічного планування 9
1.3. Операційна ефективність як необхідна умова внутрішнього стратегічного планування підприємства 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ» 17
2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ ЧШФ «Елегант» 17
2.2. Аналіз конкурентного середовища ВАТ ЧШФ «Елегант» 19
2.3. Оцінка передумов стратегічного планування на ВАТ ЧШФ «Елегант» 23
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ СТРАТЕГІЇ ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ» 28
3.1. Загальна структура стратегії підприємства 28
3.2. Функціональні складові стратегічного плану 30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39
Перелік використаної літератури 41
-
Стратегічне планування на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ..... 5
1.1 Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного
планування…………….....................................................................
5
1.2 Зміст і структура стратегічного плану……………………............. 12
1.3 Система стратегічних, поточних та оперативних планів………… 15
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ………………………………...................................................
20
2.1 Визначення місії, цілей та завдань підприємства………………... 20
2.2 Проведення аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства……..............................................................................
26
2.3 Розробка та вибір стратегії підприємства……………………........ 32
2.4 Реалізація стратегії…………………………………………..……… 50
2.5 Контроль і оцінка реалізації стратегії підприємства…………..… 57
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ….......................................…
62
3.1 Можливі проблеми на підприємстві……………………………... 62
3.2 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування
на підприємстві….......................................................................….…
66
ВИСНОВКИ......................................................................................................... 71
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 73
ДОДАТКИ............................................................................................................ 76
-
Інформаційне забезпечення стратегічного планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Процес забезпечення стратегічного планування іформацією
2.1. Інформація, її види та канали передачі
2.2. Маркетинг як інструмент збору інформації
Розділ 3. Аналіз технології стратегічного планування ТОВ “Відеосвіт”
Висновки
Список використаної літератури
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Методичне, організаційне та інформаційне забезпечення стратегічного планування
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність стратегічного планування 4
2. Структура і технологія стратегічного планування 5
3. Методичне забезпечення стратегічного планування 7
4. Стратегічний набір 10
5. Етапи формування стратегії підприємства та її види 12
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Фінансове планування на підприємстві
РЕФЕРАТ 2
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи фінансового планування на підприємстві 7
1.1. Сутність та значення фінансового планування 7
1.2. Характеристика методів фінансового планування 14
1.3. Досвід фінансового планування в розвинутих країнах 29
Висновки по розділу 1 44
РОЗДІЛ 2. Аналіз системи фінансового планування на підприємстві 46
2.1. Оцінка системи стратегічного планування на підприємстві 46
2.2. Фінансове бюджетування як основа фінансового планування на підприємстві 53
2.3. Операційне бюджетування на підприємстві як складова системи планування 56
Висновки по розділу 2 60
РОЗДІЛ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування на підприємстві 63
3.1. Впровадження системи аналітичного супроводу виконання фінансових планів 63
3.2. Автоматизація фінансового планування на підприємстві 70
3.3. Аналіз існуючої системи фінансового контролю та напрямки її вдосконалення 83
Висновки по розділу 3 88
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94
ДОДАТКИ 100