|
-
Вплив особистості на групу та групи на особистість
Вступ 2
1. Вплив групи на особистість. 4
2. Вплив особистості на соціальну групу. 7
3. Міжособистісні стосунки у групах. 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування
Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22
-
Тендеції розвитку сім’ї в сучасному світі
Вступ 3
Соціальні фактори кризи сучасної сім’ї та проблеми психологічної оптимізації шлюбних відносин 4
Психологічний аспект вибору шлюбного партнера у сучасних умовах 8
Готовність молоді до шлюбних відносин у наш час 11
Міжособистісні стосунки у сучасній сім’ї 17
Стан сімейних відносин в Україні 20
Висновок 24
Література 25
-
Запитання з психології та педагогіки
Зміст
Зміст 3
1. Потреби, мотиви, поведінка 4
2. Особистість та діяльність 5
3. Виховання - підготовка дитини до дорослого життя 7
4. Вступ до психології 14
5. Біопсихічні властивості людини 16
6. Споживи, мотиви, поведінка. 16
7. Міжособистісні стосунки. Спілкування 18
8. Виховання - підготовка дитини до дорослого життя 20
Список використаної літератури 24
-
АСПЕКТ ЛІДЕРСТВА ТА КЕРІВНИЦТВА В МАЛИХ ГРУПАХ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти лідерства та керівництва в малих групах 5
1.1. Поняття малої соціальної групи, її структура та особливості функціонування 5
1.2. Поняття керівництва та лідерства 7
1.3. Влада керівника, її форми та джерела 11
1.4. Типи лідерів у малих соціальних групах 18
Розділ 2. Дослідження аспектів лідерства та керівництва в малих групах 22
2.1. Опис методики 22
2.2. Підрахунок результатів 27
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Міжособистісні відносини та методи їх вивчення
Вступ 2
1. Міжособистісні відносини та їх класифікація 3
2. Методи вивчення міжособистісних відносин. 7
Висновки 13
Література 14
Вступ
У професійній діяльності багатьох людей дуже важливим є вміння правильно будувати свої взаємовідносини з оточуючими: друзями, колегами по роботі, діловими партнерами. Особливого значення воно набуває в роботі педагогів – вони повинні не тільки формувати особистість вихованця, а й піклуватися про те, щоб психологічна атмосфера в учнівському колективі була сприятливою для сумісного навчання.
Психологія і педагогіка в межах своїх дисциплін напрацювали достатній матеріал для того, щоб будь яка людина, необов’язково фахівець, могла врахувати та застосувати практичні рекомендації для налагодження ефективних стосунків з особами свого соціального оточення. Для більш конкретного вивчення стану справ в колективі існують спеціальні методи дослідження міжособистих стосунків. Застосування даних методів має велике практичне значення в роботі всіх осіб, що мають підлеглих та є відповідальними за якість їхньої діяльності, навчання та виховання.
Висновки
Міжособистісні взаємини – суб'єктивні зв'язки і ставлення, які існують між людьми в соціальних групах; це система міжособистісних установок, ціннісних орієнтацій, очікувань, які визначаються змістом спільної життєдіяльності людей. Відносини між людьми можуть будуватися за двома принципами: формальними і неформальними. Формальні взаємовідносини заздалегідь визначені, закріплені в моральних і навіть правових нормах. Неформальні відносини будуються в довільному порядку, вони встановлюються такими за спільною згодою обох сторін і залежать від тієї практики спілкування, яка прийнята між даними індивідами. При побудуванні неформальних відносин велике значення мають симпатії і антипатії. Якщо у відносинах панують тенденції до симпатії, встановлюються дружні, теплі стосунки, якщо антипатії – то вони стають напруженими, офіційними, ворожими.
Міжособистісні відносини в групі можна розглядати в статиці, в тому вигляді, в якому вони сформувалися на даний момент часу, і в динаміці, тобто в процесі розвитку. У першому випадку аналізуються особливості існуючої системи відносин, в другому – закони їх перетворення і розвитку. За допомогою існуючих методик дослідження взаємовідносин (спостереження, соціометрія, референтометрія) можна досліджувати якісні і кількісні показники стосунків в колективі та на основі їх результатів робити відповідні практичні висновки для їх покращення або корекції.
-
Дипломатія Данила Галицького
ВСТУП 2
1. ІСТОРИЧНА ЕПОХА ПРАВЛІННЯ КНЯЗЯ ДАНИЛА РОМАНОВИЧА ГАЛИЦЬКОГО 4
1.1. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО КНЯЗІВСТВА 4
1.2. ПРИХІД ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО ДО ВЛАДИ 7
2. ДИПЛОМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КНЯЗЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО 12
2.1. СТОСУНКИ ГАЛИЦЬКОГО КНЯЗІВСТВА З УГОРСЬКОЮ КОРОНОЮ 12
2.2. СОЮЗ КНЯЗЯ ДАНИЛА З АВСТРІЙСЬКИМ ГЕРЦОГОМ 15
2.4. СТОСУНКИ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО КНЯЗІВСТВА З ЛИТВОЮ 17
2.5. ЗВ ЯЗКИ КНЯЗЯ ДАНИЛА З ПОЛЬСЬКИМИ КНЯЗЯМИ 18
2.6. «ТАТАРСЬКІ ЛЮДИ» 20
2.7. СТОСУНКИ З ПАПОЮ ІНОКЕНТІЄМ IV 26
2.8. ВІДНОСИНИ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО ТА ВОЛОДИМИРО-СУЗДАЛЬСЬКОГО КНЯЗІВСТВ 30
3. РОЛЬ КОРОЛЯ ДАНИЛА РОМАНОВИЧА У ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
-
Соціальна психологія. Відповіді на завдання
Завдання №1. ЗНАЙОМСТВО З СОЦІАЛЬНОЮ ПСИХОЛОГІЄЮ 4
1. Соціальна психологія як наука; її предмет і завдання. 4
2. Основні теоретичні напрямки соціальної психології. 6
3. Методологія соціальної психології. 7
Глосарій до завдання № 1. 11
Література до 1-го завдання. 13
Завдання №2. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ 14
1. Поняття про соціалізацію особистості. 14
2. Механізми соціалізації. 14
3. Фази соціалізації. 15
4. Наслідки поганої соціалізації. 15
5. Формування соціальних навичок. 16
Глосарій до завдання № 2. 19
Література до 2-го завдання. 20
Завдання № 3. СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА 21
1. Поняття спілкування та його особливості. 21
2. Функції спілкування. 21
3. Бар’єри і культура спілкування. 22
Глосарій до завдання № 3. 24
Література до 3-го завдання 25
Завдання № 4. СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМУНІКАЦІЯ 26
1. Схема комунікативного процесу. 26
2. Засоби комунікації. 26
3. Вербальна та невербальна комунікація. 28
Глосарій до завдання № 4. 29
Література до 4-го завдання 30
Завдання № 5. ПЕРЦЕПТИВНА СКЛАДОВА СПІЛКУВАННЯ 31
1. Спілкування як взаємне сприйняття. 31
2. Механізми міжособистісного сприйняття: ідентифікація, рефлексія, атракція, казуальна атрибуція. 31
3. Соціальні стереотипи та установки. 33
4. Принцип зворотного зв’язку у спілкуванні. 34
Глосарій до завдання № 5. 35
Література до 5-го завдання 36
Завдання № 6. СПІЛКУВАННЯ ЯК ВЗАЄМОДІЯ 37
1. Теорія символічного інтераціоналізму. 37
2. Ефект присутності: соціальна фасилітація і соціальна інгібіція. 37
3. Сумісність і конфлікт в групі. 38
Глосарій до завдання № 6. 40
Література до 6-го завдання 41
Завдання № 8. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЯВИЩА В МАЛИХ ГРУПАХ 42
1. Виникнення і розвиток малих груп. 42
2. Функціонування групи. Групова динаміка. 42
3. Соціально-психологічний клімат групи. 43
4. Прийняття статусно-рольових позицій у групі. Маргінальність. 44
5. Керівництво групою. 44
Глосарій до завдання № 8. 47
Література до 8-го завдання 48
Завдання № 9. МІЖОСОБИСТІСНІ ВІДНОСИНИ В МАЛИХ ГРУПАХ 49
1. Міжособистісні відносини. Дружба, любов, ворожнеча, самотність. 49
2. Структура формальних і неформальних відносин. Показники симпатій і антипатій. 50
3. Типи відносин згідно трансакційного аналізу Е. Берна. Теорія трансакційного аналізу Е. Берна. 51
4. Соціальні взаємовідносини як гра. Класифікація ігор. Життєві сценарії. 51
Глосарій до завдання № 9. 53
Література до 9-го завдання 54
Завдання № 10. ГРУПОВІ МЕТОДИ ТЕРАПІЇ І ПСИХОКОРЕКЦІЇ 55
1. Характеристика психотерапевтичних підходів поведінки. 55
2. Завдання терапії і корекції. 56
3. Вимоги до проведення психокорекційної роботи. 56
4. Переваги групової форми психокорекційної роботи. 57
5. Види психокорекційної роботи. Т-групи, групи зустрічей, психодрама, гештальттерапія, танцювальна терапія, тренінг умінь. 58
Глосарій до завдання № 10. 60
Література до 10-го завдання 61
-
Стосунки в колективі
Вступ 3
1. Вплив соціально-психологічного клімату на стосунки в колективі. 4
2. Конфлікти в групі як особливий вид стосунків в колективі. 8
3. Стосунки в колективі як психологічна взаємодія індивідів. 11
Висновки 14
Література 15
Вступ
Стосунки в колективі знаходяться в площині уваги психології як науки через те, що, по-перше, стосунки, поведінка людського індивіда розглядаються психологією як прояв його діяльності, а діяльність, в свою чергу, є предметом психологічних досліджень через поняття активності, потреб і мотивацій людини, які вона має в процесі здійснення окремих актів поведінки і всієї своєї діяльності в цілому. По-друге, стосунки в колективі в значній мірі залежать від моральних і психологічних характеристик членів, які його складають. Всі психологічні якості особистості (її емоційна, вольова та когнітивна сфера) вивчаються різними галузями психології. Але найголовніше, що досліджує психологія в колективі – це прояви групової свідомості, колективних настроїв і взагалі, психологію групової діяльності.
В даній роботі будуть розглянуті найважливіші, на наш погляд, психологічні аспекти групової поведінки, які визначають стосунки в колективі: формування сприятливого соціально-психологічного клімату в групі, виникнення конфліктів в колективі, а також психологічні механізми взаємовпливу індивідів в процесі спілкування в групі.
Висновки
Стосунки в колективі в значній степені залежать від самих людей. Кожний індивід є неповторним, має свій набір особистісних характеристик, у відповідності з якими відбувається його спілкування в групі. Моральні, ділові та психологічні якості особистості визначають стиль її поведінки в групі, роблять її конформною або неконформною для інших членів. Найбільші переваги в налагодження стосунків з людьми мають конформні і комунікабельні особистості, тобто ті, які мають такий набір внутрішніх якостей, що без напруження дозволяє їй налагоджувати і підтримувати контакти з іншими індивідами, адекватно оцінювати ситуацію, чітко, без подвійних тлумачень репрезентувати себе на міжособистісному рівні.
Значний вплив на стосунки в колективі здійснюють соціально-психологічні фактори, тобто вплив самої групи, її тиск на особистість. В цьому плані кожний індивід підвернутий дії певних механізмів взаємовпливу, які не завжди осмислюються на рівні свідомого контролю над собою. Імітація, навіювання, конформність, переконання – як механізми взаємовпливу структурують поведінку індивіда в різноманітних ситуаціях спілкування, визначають форму і характер стосунків людей в колективі.
Особливо стосунки в колективі залежать від таких характеристик групи як соціально-психологічний клімат і конфліктність. Повсякденна атмосфера комунікативної взаємодії, усталені стереотипи поведінки та способів розв’язання проблемних питань визначають характер стосунків в колективі, надають їм своєрідне забарвлення, яке є різним в різних колективах і групах.
-
Основні феномени міжособистісного розуміння
Вступ. 3
Розділ I.Міжособистісне розуміння. 5
1.1.Структура суспільних відносин 5
1.1.Міжособистісне розуміння 8
Суспільні стосунки і міжособистісне розуміння 9
Ділові стосунки і міжособистісне розуміння 9
Види міжособистісного розуміння 9
1.2.Підходи до розуміння структури міжособової взаємодії 10
1.3.Міжособове сприймання та розуміння людини 15
Розділ II.Основні феномени міжособистісного розуміння. 18
2.1.Шляхи до взаєморозуміння. 18
2.2.Джерела розуміння людини людиною 19
2.3.Феномени міжособистісного розуміння 26
Висновки та практичні поради. 28
Використана література. 30
-
Міжособистісні відносини та методи їх вивчення
Вступ 2
1. Міжособистісні відносини та їх класифікація 3
2. Методи вивчення міжособистісних відносин. 7
Висновки 13
Література 14
Cгенерировано за 0.181813 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|