1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
Вступ 3
1. Стратегія диверсифікації 4
2. Стратегія фокусування 9
3. Стратегія вичікування і швидкого реагування 12
Висновок 14
Список використаної літератури 15
Список використаної літератури:
1.Боумен К. Основы стратегического менеджмента. – М., 1996.
2.Дуган Л. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє. - Чернівці, 2001.
3.Куденко Н.В. Стратегічниймаркетинг. - К., 1998.
4.Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М., 1994.
5.Милнер Б. З. Теория организации. – М., 1999.
6.Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К., 2001.
7.Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. – К. – 1998.
8.Шершньова З.Е. Стратегічне управління. – К. – 2004.
Зміст
Вступ 3
1. Стратегічниймаркетинг на ринку засобів виробництва 4
2. Чи є особистий продаж найефективнішим засобом просування товарів у промисловому маркетингу? Які особливості притаманні тільки цьому засобу просування? 10
Висновки 16
Список використаної літератури 17
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Методи маркетингу 7
1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7
2.2. Метод орієнтації на споживача 10
Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14
2.1. Інтегрований маркетинг 14
2.2. Як керувати маркетингом 16
2.3. Маркетинг відкритих систем 19
Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23
3.1.Вертикальний маркетинг 23
3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25
3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
2. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9
3. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 16
4. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 19
5. ПОЛІТИКА ЗБУТУ 22
6. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 25
7. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 27
Висновки 30
Література 31
Додатки 33
Метою даної курсової роботи є дослідження маркетингової діяльності підприємства в умовах формування конкурентного середовища, визначення напрямків формування маркетингової стратегії.
Предметом роботи виступає механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Об’єктом дослідження є ВАТ „Фармак”.
Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічниймаркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”
Список використаної літератури.
1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с.
2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990.
3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.
Введение
1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
2. Рынки
2.1. Массовый маркетинг
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар
2.3. Целевой маркетинг
3. Деление рынка на сегменты
4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5. Требования для эффективной сегментации
6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
План
Введение.
1.Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма.
2.Рынки
2.1. Массовый маркетинг.
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар.
2.3. Целевой маркетинг.
3.Деление рынка на сегменты
4.Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5.Требования для эффективной сегментации
6.Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243
2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223
3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281
4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127
5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14
1. Ямпольская Д. О., Завгородняя А. В. "Маркетингове планування" Издательский Дом "ПИТЕР", Спб:2001г.
2. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г.
3. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р.
4. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992.
6. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994.
7. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
8. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49.
9. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.
Введение3
1. Особенности концепции маркетинга отношений3
2. Маркетинг отношений в некоммерческой сфере4
3. Деловая сеть и маркетинг отношений10
Заключение13
Литература15
Cгенерировано за 0.112576 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.