Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”» (ID:1610)

| Размер: 29 кб. | Объем: 26 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 09.06.2004 | Код продавца: 2 |
СодержаниеКонтрольне завдання 1 4
1. Оперативний опис підприємства 4
1.1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності 4
1.2. Потенціал підприємства 4
1.3. Фактичні цільові установки та критерії діяльності підприємства 7
2. Ситуаційний аналіз 8
2.1. Зовнішнє середовище підприємства 8
2.2. Конкуренція і конкуренти 10
Контрольне завдання 2 14
1. Опис ринків, на яких діє підприємство ТОВ „Автосервіс ЛТД” 14
1.1. Найбільш важливі ринки, на яких діє підприємство 14
1.2. Основні сегменти кожного ринку, які цікавлять підприємство та їх ємність 14
1.3. Прогнози найближчого (0,5 року – 1 рік) розвитку ринків 14
1.4. Пріоритетність ринків, за рангами комерційної ефективності 15
1.5. Можливі нові ринки для товарів підприємства 15
1.6. Кон’юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів підприємства на ньому 15
1.7. Відповідність виробничого та збутового потенціалу фірми тенденціям ринку на найближчі 2 – 3 роки 16
1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для підприємства сегментах товари фірми 16
1.9. Яку долю кожного сегменту займають товари підприємства 17
1.10. Можливості розширення продажу в кожному чи якомусь з сегментів 17
1.11. Позитивні та негативні фактори, які мають вплив на попит по відношенню до товарів фірми 17
2. Опис товару (послуги) 18
2.1. Основний товар, який реалізує підприємство 18
2.2. На якій стадії життєвого циклу знаходиться товар 19
2.3. Яка конкурентноздатність товару на кожному з ринків і в кожному сегменті 19
2.4. Асортимент товарів, чи слід розширювати (звужувати) асортимент товарів 19
2.5. На яких ринках і сегментах слід ввести нові товари і чому 20
2.6. Типові та нетривіальні засоби використання споживачами товарів фірми 20
2.7. Вимоги, які пред’являються споживачами до товарів 20
2.8. Фактори, які визначають купівлю товару 21
2.9. Потенціальні можливості для того, щоб товар фірми і в наступному володів високими споживчими властивостями у порівнянні з товарами конкурентів 22
2.10. Об’єм товарів, які повертаються покупцями, і причина повернення 22
2.11. Імідж підприємства у покупців і як він може змінитися 23
3. Покупці 23
4. Цінова політики 24
Список літератури 26
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • 1. Науково-технічний прогрес і охорона природи. 2. Соціологія: мета та завдання. Контрольна робота з дисципліни «Екологія»
  • 1. Оцінка економічної ефективності науково-технічних та інвестиційних проектів. 2. Соціальне страхування. 3. Валютне регулювання. Контрольна робота з дисципліни «ДРЕ»
  • Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Голосіївського адміністративного району м. Києва
  • Правовий статус Державного Казначейства. Контрольна робота з дисципліни «Фінансове право»
  • Контрольна з культури України
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Контрольна робота з экології
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота З статистики
  • КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ФІЗИКИ
Cгенерировано за 0.124090 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів