|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Менеджмент організацій на прикладі аптеки
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 3
2. ПЛАНУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ 7
3. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ 10
4. МОТИВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 15
5. КОНТРОЛЬ В ОРГАНІЗАЦІЇ 20
ВИСНОВКИ 26
ДОДАТКИ 28
-
Вплив професійної мотивації працівників на якість їхньої роботи
Вступ 3
1.Сутність понять мотивація, мотиваційний процес, мотиваційний механізм та оцінка їх впливу на якість роботи 4
2. Основні теорії мотивації трудової діяльності 10
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Соціальна відповідальність в організації
Зміст.
Вступ. 3
1. Роль соціальної відповідальності організації в суспільстві. 4
1.1 Вплив рівня розвитку соціальної культури організації на успіх в бізнесі. 4
1.2 Соціальна відповідальність на практиці. 9
2. Соціальна відповідальність і професійна етика співробітників організації. 13
2.1 Соціальна відповідальність керівництва організації. 13
2.2 Підвищення показників соціальної відповідальності організації. 15
Висновок. 17
Писок використаних літературних джерел. 18
Писок використаних літературних джерел:
1. Бабец ,Е. К. Максимчук А. Г. Григорьев И. Е. Менеджмент: Учеб. Пособие. Кривой Рог :Изд. дом, 2002 – 182 с.
2. Большаков, А.С. Сучасний менеджмент Санк-Пітербург:Пітер, 2002. – 411 с.
3. Веснін В.Р. Менеджмент. М.: Проспект ТК Вербі, 2004 – 502 с.
4. Виноградський ,М.Д. Виноградська А.М. Шканова О.М. Менеджмент в організації: Навч.посіб. К. :Кондор, 2002 - 652 c.
5. Гірняк ,О.М. Лазановський П.П. Менеджмент: теоретичні основи і практикум: Навч. посіб. К :Магнолія плюс, 2003 - 334 c.
6. Гладунов ,О.В. Дейнега О.В. Микитин Т.М. Корпоративний менеджмент: Навч.посіб. Рівне :РДГУ, 2002 - 243 c.
7. Єгорова, Т.І. Основи менеджменту. М.: Іжевськ: РХД, 2002 – 133 с.
8. Киенко ,Л.П. Маркетинговый менеджмент: Конспект лекций. Харков :ХГЭУ, 2002 – 74 с.
9. Курганов, В. Сучасний менеджмент: теорія і практика. М.: Книжковий світ, 2004 – 182 с.
10. Подсолонко, О.А. Менеджмент: теорія і практика. К.: Вища школа, 2000 – 264 с.
11. Пилипенко ,С.М. Пилипенко А.А. Отенко В.І. Менеджмент: Навч. посіб. Харків :ХДЕУ, 2002 - 207 c.
12. Робінс ,С.П. ДеЧенцо Д.А. Основи менеджменту. К. :Основи, 2002 - 671 c.
13. Шегда ,А.В. Менеджмент: Навч. посіб. К. :Знання, 2002 - 583 c.
14. Шин, В.І. Корпоративний менеджмент. М.: ОАО Тип.”Новини”, 2000 – 480 с.
15. Яременко ,О.Л. Сумец А.М. Операционный менеджмент: Учеб.для студентов экон.спец.вузов. Харьков :Фолио, 2002 – 287 с.
-
Операційний менеджмент
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального менеджменту 3
2. Загальний менеджмент якості (TQM) 9
3. Вдосконалення організації процеса виробництва товару або послуг (на прикладі ресторану будь-якого в м. Києві) 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
-
Роль і місце керівника в системі кадрового менеджменту
ВСТУП 4
1. РОЛЬ І МІСЦЕ КЕРІВНИКА В СИСТЕМІ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 6
1.1. Роль керівника в системі управління 6
1.2. Основні стилі керівництва в практиці управління 14
1.3. Застосування методів управління в сучасній організації 18
2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 26
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 26
2.2. Напрямки вдосконалення системи керування в організації 31
2.3. Визначення ключових факторів успіху організації 38
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45
Метою роботи є: визначення ролі і місця керівника в системі кадрового менеджменту.
Завданнями роботи є: проаналізувати рівень управління на сучасних підприємствах, визначити сучасні принципи і методи управління, місце керівника в практиці кадрового менеджменту, дослідити особливості механізму вітчизняною організацією на прикладі конкретного підприємства.
Предметом роботи є: механізм формування моделі поведінки керівника на сучасному підприємстві.
Об’єктом роботи виступає: СПД „Озов Арсен Юрійович”.
Літературною базою слугують підручники Бормана Д., Вороніної Л. „Менеджмент”, Егоршина А.П. „Управление персоналом”, Заруби О. „Основи фінансового менеджменту”, Мескона М.Х. „Основы менеджмента”, Крамаренко В.І., Холода Б.І. „Управління персоналом фірми”
-
Тейлоризм – менеджмент, як точна наука
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Тейлоризм – менеджмент, як точна наука 3
2. Адміністративний напрямок управління Анрі Файоля 7
3. Теорія суспільства та економічної організації М.Вебера 8
4. Школа людських відносин 11
5. Системний підхід до управління 14
6. Ситуаційний менеджмент 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Основные направления развития менеджмента в тсранах с рыночной экономикой
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 3
1. Этапы развития менеджмента 5
1.1. Этапы развития менеджмента в мире 5
1.2. Модели управления в XX в., их структура 14
2. Основные направления развитяи менеджмента в старнах с рыночной экономикой 17
2.1. Стратегический менеджмент 17
2.2. Кадровый менеджмент 19
2.3. Финансовый менеджмент 25
2.4. Инновационный менеджмент 30
Заключение 35
Список литературы 36
-
Менеджмент – как структура управления предприятием
ПЛАН РАБОТЫ
Введение ………………………………………...3
Глава I Развитие менеджмента……………………….4
1.1 Становление менеджмента …………………….5
1.2 Различные подходы к менеджменту…………..6
Глава II Менеджмент – как структура управления
предприятием…………………………………….7
2.1 Менеджмент – как совокупность форм
управления…………………………………………...8
2.2 Функции менеджмента …………………………….10
2.3 Структура менеджмента……………………………12
Глава III Современный менеджмент………………..13
3.1 Принципиальные положения современного
менеджмента…………………………………………14
3.2 Инновационный менеджмент………………………15
3.3 Финансовый менеджмент……………………………20
Заключение………………………………………29
Список литературы……………………………...30
-
Менежмент
Поняття «менеджмент» - наука і мистецтво управління
Стиль і методи керівництва, їх застосування в умовах України
Класифікація і структура персоналу організації
Організаційні структури управління організацією, їх характеристика
Комунікаційний процес в організації: суть, етапи, елементи, вимоги до побудови
Моделі та методи прийняття управлінських рішень
Організація як функція менеджменту
Характеристика функцій менеджменту
Системний і ситуаційний підходи в менеджмент
Проблеми формування менеджменту в Україні
Організація взаємодії та повноважень в менеджменті
Влада і сила в організації: сутність і відмінності
Теорії керівництва та лідерства
Принципи ефективної організації А.Файоля
Прийоми і методи діяльності менеджера
Прийняття рішень. Класифікація управлінських рішень
Перепони на шляху комунікацій в організації та методи їх усунення
Характеристика факторів зовнішнього середовища, що впливають на розвиток організації
Контроль як функція менеджменту
Методи управління: класифікація та характеристика
Також є 10 задач
-
Контрольна робота мотивайція і оцінка персоналу
1. Мотиваційний механізм активізації індивідуальної і групової поведінки членів трудового колективу 2
2. Типи стимулів, їх коротка характеристика 10
Література 17
-
Стратегічні альтернативи фінансового менеджера
Список використаної літератури
1. Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента. – М., 1997.
2. Герчикова И.Н. Финансовый менеджмент. – М., 1996.
3. Финансовый менеджмент. Под ред. Самсонова Н.Ф. – М., 1999.
4. Фінансовий менеджмент. За ред. Г.Г. Кірейцева. – К., 2002.
Cгенерировано за 0.016962 секунд
|