Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Cпособи ознайомлення учнів з активними/пасивними іншомовним граматичним матеріалом + резюме (англ.)» (ID:14770)

| Размер: 35 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3 Розділ І. Технологія навчання активного граматичного матеріалу 5 1.1 Мета і зміст навчання граматики 5 1.2 Активний і пасивний граматичний мінімум 8 1.3 Ознайомлення з граматичними структурами активного граматичного мінімуму 10 Розділ ІІ. Технологія навчання активного граматичного матеріалу 12 2.1 Ознайомлення й первинне закріплення граматичного матеріалу 12 2.2 Застосування граматичного матеріалу в мовленні 16 2.3 Психологічні особливості учнів у процесі навчання іноземної мови 17 Розділ ІІІ. Практична частина. Розробка фрагментів уроку з навчання граматики у 7-му класі 23 Висновки 28 Література 30 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Бим И. Л. Подход к системе упражнений с позиции иерархии целей и задач // Общая методика обучения иностранным языкам. Хрестоматия / Сост. А. А. Леонтьев. М., 1991 2. Виготський Л.С. Педагогічна психологія.- М.: Педагогіка, 1991 3. Гез Н.И. и др. Методика обучения иностр. языкам в средней школе. М., 1982 4. Гусак Т.М., Крилова В.Г. Проблеми формування навичок у навчанні іноземної мови// Рідна школа. – 2001. - №9 5. Житник Б. Основи сучасного навчання.Вкладка // Завуч.-2002.-№1 6. Завьялова А. Г. Ситуативное обучение Present Continuous на начальном этапе овладения английским языком / ИЯШ. – 1990 7. Зимняя И.А. Психология обучения иностранному языку в школе. М., Просвещение, 1991 8. Китайгородская Г. А.,Бухбиндер В.А. Методика интенсивного обучения иностранному языку. Киев, 1988 9. Леонтьев А.А. Педагогическое общение. - М.: Знание, 1979 10. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах:Підручник / Кол.авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої.- К.: Ленвіт, 2002 11. Ніколаєва С. Ю., Скляренко Н. К., Смєлякова Л. П. Сучасна технологія навчання іноземного матеріалу. - К., 1996 (Бібліотечка журналу “Іноземні мови”, вип.2) 12. Рогова Г.В., Никитенко З.Н. О некоторых причинах снижения интереса к предмету // Иностранные языки в школе, 1982. – № 2. 13. Скалкин В.И. Комунікативні вправи англійською мовою: Посібник для учит.- М.:Освіта, 1983 14. Сукова Т.С. Контроль знаний. Системный подход // Биология в школе. – 1997. – №4 15. Сухомлинський В.О. Вибрані твори: В 5-ти т. – Т.3.– К.:Рад. школа. – 1977 16. Чинні програми середньої загальноосвітньої школи. Іноземні мови 1-11 кл. (1996р., 2002 р.). “Мовний матеріал” 17. Эльконин Д.Б. Избранные психологические труды. – М., 1989 18. Скляренко Н. К. Навчання граматичних структур англійської мови в школі. Посібник для вчителів. – К., 1982 19. Morrow K. And K. Johnson (1979). Communicate Cambridge: Cambridge University Press. 20. Crammar Practice Activities. Cambridge: Cambridge University Press, 1988 21. Richards J.C. & Rodgers T.S. Approaches and Methods in Language Teaching Cambridge: Cambridge University Press, 1992 22. Taylor W. Cloze Procedure: a New Tool for Measuring Readability.— Journalism Quarterly, 1953, No. 30 23. Yalden J. Methods in Language Teaching. Ottawa: Citizens’ Committee on Children, 1996.
Дополнительная информация 1394
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Cпособи ознайомлення учнів з активними/пасивними іншомовним граматичним матеріалом + резюме (англ.)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Бухгалтерський облік

  • Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

  • ЗВІТ З ПРАКТИКИ «БАНК»

  • Социальная природа преступности

  • ПРИЧИНЫ И УСЛОВИЯ ПРЕСТУПНОГО ПОВЕДЕНИЯ

  • Социальная природа преступности

  • Навчання домашнього читання іноземною мовою

  • Питання до державних екзаменів з методики викладання математики в початкових класах

  • Знаки візуальної інформації у рекламному та поліграфічному мистецтві і відображення їх у композиціях учнями 3-4 класів

  • Питання до державного екзамену з методики трудового навчання


Cгенерировано за 0.010496 секунд

загрузка...