Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Звіт з практики (організація обслуговування населення)» (ID:14521)

| Размер: 43 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание1. Короткі відомості про базу проходження практики 2 2. Характеристика управлінських відносин вивчення нормативних та законодавчих документів, що визначають порядок роботи фірми. 2 3. Характеристика зовнішнього середовища підприємства (фірми) 4 4. Організація обслуговування населення 5 4.1. Аналіз дотримання підприємством торгівлі законодавства «Про захист прав споживачів» та «Порядку торговельного обслуговування» характеристика та аналіз послуг, що надаються закладами ресторанного господарства 5 4.2. Характеристика правил продажу товарів аналіз матеріально-технічного оснащення закладу ресторанного господарства 5 4.3. Аналіз показників, що характеризують рівень обслуговування визначення вимог, правил та техніки підготовки обслуговування споживачів 7 4.4. Аналіз обслуговування за мерчандайзингом обслуговування бенкетів та спеціальних заходів 7 5. Основні напрями діяльності менеджера організації 13 5.1. Характеристика торгового менеджменту та менеджменту підприємств ресторанного господарства 13 5.2. Характеристика маркетингового менеджменту 13 5.3. Вивчення напрямів рекламного менеджменту, його сфер організація фінансової роботи на підприємстві 14 5.4. Вивчення основних умов стійкого розвитку організації 14 6. Маркетингові дослідження 15 6.1. Загальна характеристика ринку, на якому діє підприємство дослідження ринку продукції та послуг аналіз конкурентоспроможності 15 6.2. Маркетингові підходи при формуванні асортиментної політики підприємства 16 7. Економічна оцінка діяльності підприємства 16 7.1. Економіко-організаційна характеристика підприємства 16 7.2. Аналіз виробництва та реалізації продукції, товарів 18 7.3. Аналіз трудових ресурсів підприємства 19 7.4. Аналіз витрат підприємства 20 7.5. Аналіз фінансових результатів та ефективності діяльності підприємства 21 Література 23 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература 1. Аграновский Е.Д. и др. Организация производства в общественном питании. – М.: Наука, 1990. 2. Бутейкис Н.Г. Органнизация производства предприятий общественного питання. – М.: Наука, 1990. 3. Гостинничный и туристический бизнесс: Учебное пособие. – М.: Асоц.авторов и издателей «Тандем», 1998. 4. Громадське харчування в умовах комерціалізації і приватизації /Збарник наукових праць. – К.: КДТЕУ, 1994. 5. Карпова Г.А., Воронцова М.Г. Экономика современного туризма. – М.- СПб: „Герда», 1998. 6. Кузнєцова Н.М. Основи економіки готельного та ресторанного гостподарства. – К.: Наукова думка, 1997. 7. Лесник А.Л., Чернышев А.В. Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. – М.: АР „Товарищ», 2000. – 320 с. 8. Менеджмент гостинничного и ресторанного обслуживания: Навчальний посібник. – Москва: Дело, 1997. 9. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч.посібник. – К.: Рокор, 2001 – 200 с. 10. Уокер Джон. Введение в гостеприимство. Учебник. – М: „ЮНИТИ»,1999. 11. Усов В.В. Организация обслуживания в ресторанах. – М.: Знание, 1990. 12. Филипповский Е.Е., Шмарова Л.В. Экономика и организация гостиничного хозяйства. – М.: Финансы и статистика, 2003.
Дополнительная информация1049
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Звіт з практики (організація обслуговування населення)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)
  • Звіт з практики з організації обслуговування населення
  • Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах
  • Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах
  • Технологія соціального обслуговування соціально вразливих груп населення
  • Проходження практики в готелі адміністратором
  • Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
  • Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК
  • Поняття та принципи соціального обслуговування
  • Поняття та принципи соціального обслуговування
  • Особливості обслуговування іноземних туристів в готелях
Cгенерировано за 0.139989 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...