Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетинг №5 НАУ (Маркетингове дослідження)» (ID:14357)

| Размер: 19 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство 4 1.1.Вказати найважливіші ринки, на яких діє Ваше підприємство і їх місткість 4 1.2. Прогнози найближчого (0,5 роки - 1 рік) розвитку ринків 4 1.3. Пріоритетність ринків за рангами комерційної ефективності 4 1.4. Можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства 5 1.5.Відповідають Ваші виробничі і збутові потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 роки 5 1.6. Чи купують споживачі на найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари 5 1.7. Яку частку кожного сегменту займають товари Вашого підприємства 6 1.8. Можливості розширення продажів в кожному або деякому з сегментів 7 2. Опис товару 7 2.1. Основний товар, що випускається Вашим підприємством 7 2.2. На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар 8 2.3. Яка конкурентоспроможність Вашого товару на кожному ринку і в кожному сегменті 9 2.4. Асортимент товарів, чи слід розширювати (звужувати) асортимент товарів 9 2.5. Вимоги, що пред'являються споживачами до Ваших товарів і їх врахування при розробці нових виробів 9 2.6. Чинники, що визначають покупку Вашого товару і які заходи робить Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно впізнаний серед інших аналогічних 10 2.7. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживацькими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів 10 2.8. Об'єм товарів, що повертається покупцями і причини повернення 11 2.9. Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів 11 2.10. Імідж Вашого підприємства у покупців і як він може змінитися 12 2.11. Дія сезонних чинників на Ваш товар 13 2.12. Емоції, які здатний викликати Ваш товар у покупців 13 3. Покупці 13 3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують Ваші товари до яких галузей вони належать? 13 3.2. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар 13 3.3. Перспективи зміни цих потреб 14 3.4. Перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати Ваш товар 14 3.5. Ваші потенційні покупці 14 3.6. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій в майбутньому ? 14 3.7. Хто є особами: а) ініціюючими покупку б) впливаючими на рішення про покупку в) ухвалюючими рішення г) безпосередньо покупці д) безпосередньо користувачами е) випробувачами і формувачами думки про споживчі властивості товару. 15 Список використаної літератури 16 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури 1. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии ? Москва: «Ось-89», 2002. – 280 с. 2. Крикавський Є.В, Чухрай Н.К. Промисловий маркетинг - Львів: львівська політехніка, 2001. – 430 с. 3. Ліпич Л.Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку – Луцьк, 2002 р. – 205 с. 4. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент – Київ, Вища шк., 2003. – 327с. 5. Полторак В.Л. Маркетингові дослідження – Київ: Лібра, 2003. – 384 с. 6. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник/ Під ред. А.О.Старостіної - Київ: Іван Федоров, 1997. - 400 с. 7. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с. 8. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с. 9. Федулова Л.І. Менеджмент організацій – Київ: Лібра, 2003. – 484 с.
Дополнительная информация949
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Маркетинг №5 НАУ (Маркетингове дослідження)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
  • К/р маркетинг
  • Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
  • Маркетинг
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Стратегія маркетингу підприємства
  • Дослідження ринку: форми та методи
  • Маркетингова інформаційна система
Cгенерировано за 0.349357 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...